Skip to main content

पारिवारिक चिकाई बहिनी चिकुवा: पालो रोजी दिदीको

पारिवारिक चिकाई बहिनी चिकुवा: पालो रोजी दिदीको एक दिन दिउँसो रचना स्कूलबाट पिकनिक गएकी हुनाले बेलुका ढिलै आउने वाला थिई, हुमा साथीकोमा जान्छु भनेर निस्केकी थिई, लाहुरे बा त प्रायः दिउँसोको समयमा घरमै बस्दैनथे । रोजी दिदी फूलबारीमा काम गरिरहेकै बेलामा म बरण्डामा निस्केर रोजी दिदीको पछाडीको भाग हेर्दै थुक निल्दै बसिरहेको थिएँ, मेरो लाँडो हल्का ठन्केको थियो । म बरण्डामा बसेको आभास पाएपछी रोजी दिदीले फरक्क फर्केर मलाई हेर्दै मुस्कान छरिन्, दिदीको ओंठको सुन्तला रंगको लिपस्टिकले मेरो लाँडो मोहित हुन थालेको थियो । मैले रोजी दिदीलाई सोधें “दिदी केहि हेल्प चाहियो भने भन्नुस् है ?” दिदी केहि नबोली निकैबेर काम गरिरहिन र म उसको पृष्ठ भागमा थुक निल्दै नै रहें । दिदीले फूलको काम सकेर धारामा हात धुनुभयो अनि मतिर फर्केर भन्नुभयो “भाई यो दुईटा गमला माथी टि.भी. कोठामा लगिदेउ न है ?” अनि आफैं अर्को एउटा गमला बोकेर माथी उक्लिनुभयो मैले पनि पालैपालो गरेर दुवै गमला माथी लगिदिएँ, गमला स्टुलमा राखेर फर्कने बेलामा रोजी दिदीले आवाज दिदैं भनिन् “बस भाई ! अब चिया पिएर जाउला नि के काम नै होला र ?” केहि छिनमा रोजी दिदीले दुई वटा कपमा चिया लिएर आउनुभयो अनि मलाई एउटा कप दिदैं मेरो छेउमै सोफामा बस्नुभयो, निकै बेरसम्म हामीले मौन रुपमा चिया पियौं र दिदीले मौनता तोड्दै मलाई सोध्नुभयो “हुमा र रचना तिम्रो साख्खै बहिनीहरु होईनन् र ?” मैले दिदीको उत्सुकताको भेउ पाएर दङ्ग पर्दै दिदीलाई उत्तर दिएँ “दिदी हुमा र म त जुम्ल्याहा पो हो त ! अनि रचना चाहीँ काकाबाको छोरी ! किन र दिदी !” दिदीले घुमाउरो पारामा उत्तर दिनुभयो “केही होईन तिमीहरुको क्लोजनेस देखेर सोधेको नि ?” मैले रोजी दिदीको साँप्रामा हात थपथपाउदैं भनें “क्लोजनेस भन्दा पनि सेक्सुअल रिलेसन भन्नु न दिदी ! पक्का हजुरले त्यही कुराको भेद खोज्नु भा’ हो !” दिदीले अनुहारको रुपरङ्ग नै परिवर्तन गर्दै भनिन् “अँ त्यै भनेको ? त्यस्तो गर्नु त पाप हो नि भाई आफ्नै दिदी-बहिनीमा !” “आऽऽऽ ! दिदी पनि, पाप न साप… लौ भन्नुस् त हुमाले बजार बजारमा गएर केटाहरुसँग मस्ती गर्दै हिँडी भने कसैले थाहा पाएर बेज्जत गर्ला… त्यसमाथी केटाहरुको साथीमाझ फुर्ती लाउने बानी हुन्छ… छुस्स कुनै बेला मुख फुस्कायो भने सबै केटाहरु पछी लाग्न थाल्छन्… अब घरमै भएपछी त उसको ईच्छा पनि पूरा मेरो ईच्छा पनि पूरा… कसैले थाहा पाउला भन्ने पनि डर भएन… झन सेक्रेट पो हुन्छ त ? अब पाप-साप भनेको त त्यस्तै हो दिदी… मरे पछी डुमै राजा !” दिदीले संकोच मान्दै भन्नुभयो “अँ मलाई थाहा भयो… त्यस्तै त्यस्तै गर्दा त हो नि हल्ला मच्चिने ?” यो सही मौका थियो “लौ दिदी हजुर भ्रममा नबस्नुस् ! हजुरले थाहा पाउनुभएको होईन की हामीले चाहीँ हजुरलाई जानाजान देखाको हो नि… हजुरको प्रतिकृया बुझ्न ! अनि पटकपटक हजुरले चियाएपछी चैं… मलाई विश्वास भयो ईच्छा त हजुरलाई पनि छ तर व्यक्त गर्न सक्नु भा’छैन ?” दिदीले मेरो काँधमा हात टेकाउँदै भन्नुभयो “बाबै तिमरुसँग त नसकिने पो रहेछ… (अनि मेरो काननेर आएर फुसफुसाउँदै) विश्वास भईसकेपछी त मलाई वास्तै गरेनौ त तिमीले ?” दिदीले आफ्नो शरिर भोग्नको लागि आफूभन्दा झण्डै बाह्र वर्ष कान्छो केटोलाई निमन्त्रणा दिएकी थिईन् । “मैले एप्रोच गर्दा घातक पनि हुन सक्थ्यो दिदी… अब हजुरले नै सुम्पिएपछी म झनै ढुक्क भएँ नि… हजुरसँग बाट मैले यस्तै अपेक्षा गरेको थिएँ… (दिदीको हात समाएर लाँडोमाथी राखिदिदैं) हजुरको ओंठको लिपस्टिकले यसलाई अघिनै देखि छटपट भईराछ… हजुरको मुखमा छिर्न लालायित छ दिदी मेरो लाँडो !” “अनि छिराईदेउ न त भाई… जता जता मन लाग्छ छिराईदेउ… म आज तिम्रो हुन चाहन्छु !” त्यसपछी दिदीको ओंठमा ओंठ जोडेर मैले टङ्ग किस सुरु गरें, दिदीले मेरो लाँडोमाथी भएको हात नहटाई लाँडो सुमसुम्याउँदै रहनुभयो । छिनमै मैले ट्राउजरबाट लाँडो बाहिर निकालेर रोजी दिदीको हातमा थमाईदिएँ, रोजी दिदीले मेरो लाँडो समातेर हातलाई लाँडोको जरासम्म स्पर्श गरिन् अनि गेडालाई खेलाउँदै भनिन् “आम्मै कति ठूलो !” मैले “के दिदी !” भनेर सोधें अनि रोजी दिदीले मेरो ओंठमा ओंठ जोडेर च्वाप्प चुसिन् र छुट्टिदैं हाँस्दै भनिन् “तिम्रो लाँडो !” मैले पनि रोजी दिदीको टाउको समाएर फेरी उनको ओंठमा ओंठ जोडेर लामो किस गर्दै रोजी दिदीको जिब्रो टटोल्न थालें । दिदीले मेरो काँधमा हात टेकाउँदै भन्नुभयो “बाबै तिमरुसँग त नसकिने पो रहेछ… (अनि मेरो काननेर आएर फुसफुसाउँदै) विश्वास भईसकेपछी त मलाई वास्तै गरेनौ त तिमीले ?” दिदीले आफ्नो शरिर भोग्नको लागि आफूभन्दा झण्डै बाह्र वर्ष कान्छो केटोलाई निमन्त्रणा दिएकी थिईन् । “मैले एप्रोच गर्दा घातक पनि हुन सक्थ्यो दिदी… अब हजुरले नै सुम्पिएपछी म झनै ढुक्क भएँ नि… हजुरसँग बाट मैले यस्तै अपेक्षा गरेको थिएँ… (दिदीको हात समाएर लाँडोमाथी राखिदिदैं) हजुरको ओंठको लिपस्टिकले यसलाई अघिनै देखि छटपट भईराछ… हजुरको मुखमा छिर्न लालायित छ दिदी मेरो लाँडो !” “अनि छिराईदेउ न त भाई… जता जता मन लाग्छ छिराईदेउ… म आज तिम्रो हुन चाहन्छु !” त्यसपछी दिदीको ओंठमा ओंठ जोडेर मैले टङ्ग किस सुरु गरें, दिदीले मेरो लाँडोमाथी भएको हात नहटाई लाँडो सुमसुम्याउँदै रहनुभयो । छिनमै मैले ट्राउजरबाट लाँडो बाहिर निकालेर रोजी दिदीको हातमा थमाईदिएँ, रोजी दिदीले मेरो लाँडो समातेर हातलाई लाँडोको जरासम्म स्पर्श गरिन् अनि गेडालाई खेलाउँदै भनिन् “आम्मै कति ठूलो !” मैले “के दिदी !” भनेर सोधें अनि रोजी दिदीले मेरो ओंठमा ओंठ जोडेर च्वाप्प चुसिन् र छुट्टिदैं हाँस्दै भनिन् “तिम्रो लाँडो !” मैले पनि रोजी दिदीको टाउको समाएर फेरी उनको ओंठमा ओंठ जोडेर लामो किस गर्दै रोजी दिदीको जिब्रो टटोल्न थालें । झण्डै दुई मिनेटसम्म रोजी दिदी र मैले एकार्काको थुक साटासाट गरिरह्यौं, त्यो लामो चुम्बनको अन्त गर्दै मैले रोजी दिदीको टाउकोलाई आफ्नो कमरतर्फ धकेल्दै गएँ र रोजी दिदीले बिना हिचकिचाहट मेरो लाँडो चुस्न सुरु गर्नुभयो । यसअघि आमाले र हुमाले झैं रोजी दिदीले पनि अभ्यस्त आईमाईले झैं मेरो लाँडो चुस्दै गर्दा मैले रोजी दिदीलाई भनें “दिदी त लाँडो चुस्न खप्पीस हुनुहुँदो रहेछ त ?” रोजी दिदीले लाँडो मुखबाट बाहिर निकालेर मतिर हेर्दै भनिन् “बिहे पो नगरेको त भाई… ! जवानी त कहाँ खेर जान दिन्थें र ?” मैले रोजी दिदीको बुब्समा हात लगेर मुसार्दै भनें “अनि दिदी बिहे चाहीँ किन नगर्नु भा’को त ?” दिदीले फेरी मेरो मुखमा मुख जोडेर जिब्रोले मेरो ओंठ भिजाउनुभयो र गाला चाट्नुभयो त्यसपछी हातले मेरो लाँडो खेलाउँदै भन्नुभयो “आफूलाई मन परेको केटोले मलाई चिक्नुसम्म चिकेर अर्कै केटीसँग हिँड्यो ! जाँठाले आफ्ना साथीहरुको पनि भाँडो बनाईदियो मलाई… मोरोले पक्का बिहे गर्छु भन्दै उमेर छउञ्जेल चिक्यो… पछी… उमेर बढी भएपछी अर्को मन पराउने केटो पाईएन ! बाहुन क्षेत्रीको भए जसरी पनि बिहे हुन्थ्यो होला हाम्रो गुरुङ्गहरुको बेलैमा बिहे गरेन भने त लैजाने मान्छे नै पाईदैन त !” त्यसपछी मेरो लाँडोको टुप्पोलाई जिब्रोले चाटेर खेलाउँदै भनिन् “छोड भाई यस्ता कुरा… केही फाईदा छैन… !” अनि मेरो लाँडो मुखमा छिराएर मस्तले चुस्न थाल्नुभयो । मेरो लाँडो चुस्दा चुस्दै रोजी दिदीले आफ्नो टाउको गाड्दै मेरो लाँडो पुरै छिराउने कोशिस गर्नुभयो, मैले पनि रोजी दिदीको टाउको समाएर उनको प्रयासःलाई सफल गराईदिएँ । एकछिनसम्म लाँडो चुसेपछी रोजी दिदीले जुरुक्क उठेर आफ्नो कुर्था र सुरुवाल खोल्नुभयो अनि ब्रा र पेन्टी मात्रमा मेरो अगाडी उभिएर बुब्स मसल्दै भन्नुभयो “अनि मलाई चाहीँ माया नगर्ने ?” रोजी दिदीले त्यसो भन्नासाथ म पनि जुरुक्क उठें अनि आफ्नो ट्राउजर खोलेर सोफाको एक छेउमा राखेर दिदिलाई च्याप्प समातेर पछाडीबाट गर्धनतिर किस गर्न थालें, दिदीको शरीरलाई किस गर्दै विस्तारै सँग म दिदीको ढाडलाई पनि चुम्दै चुम्दै दिदीको ब्राको हुमा भएठाउँ पुगें अनि एक हातका औंला र दाँतको सहायताले दिदीको ब्राको हुका खोलिदिएँ, त्यसपछी ढाड चुम्दै दिदीको अगाडीपट्टी ब्रामुनि हात पुर्याएर बुब्स मसल्न सुरु गरें । दिदी सिसकाउन थालिसक्नुभएको थियो, मैले दिदीको बुब्स खेलाउँदै मुखले भने दिदीको कमरसम्म चाट्दै विस्तारै तल झर्दै थिएँ, जब मेरो मुख दिदीको चाकपट्टीको पेन्टीको लाईनिङ्गमा पुग्यो मैले दिदीको पेन्टीलाई पनि दाँतले च्यापेर तल सार्दै गएँ, यतिबेला दिदीले पनि आफ्नो पेन्टीलाई अगाडीबाट तल भुईंतिर धकेल्दै भनिन् “आईमाईलाई कसरी सन्तुष्ट पार्ने भन्ने विषयमा तिमीपनि खप्पीस् नै रैछौ नि भाई !” मैले दिदीको पेन्टीलाई घुँडासम्म झारेर फेरी मुखले मास्तिर किस गर्दै दिदीको पुठ्ठालाई किस गर्दै अर्को हातले एकापट्टीको पुठ्ठा मुसारें अनि भनें “त्यो त हो दिदी… आफ्नै घरका चारजना अनि बाहिरका तिनजनाको पुती चाखिसकेको मान्छेले यति पनि जान्दैन त ?” “आफ्नै घरका रे… दुईटी बैनीहरु बाहेक अरु को-कोलाई चिक्यौ त भाई… ?” “दिदीले नपत्याउनु होला… आमा, काकी, गाउँकी सुनयना म्याडम, सुनीता भाउजु र भट्टीवाली मीना त्यसपछी दुईटी बैनी… !” “आम्मै आफ्नै आमालाई पनि ?” “अँ दिदी… सेक्सको कुरामा हाम्रो घरमा कुनै बन्देज छैन अझ आमालाई त बाबासँग मिलेर, काकीलाई काकासँग मिलेर त्यसपछी सुनयना म्याडमलाई काका र बाबासँग मिलेर दनादन पार्दा कस्तो पो मजा आको थ्यो त !” त्यसपछी मैले रोजी दिदीको दुवै चाकका फराकीला पुठ्ठालाई दुवै हातले फट्याएँ अनि रोजी दिदीको चाकमा जिब्रोले ल्याप्प चाट्दै भनें “दिदीको चाक हेर्दा त यसले पनि लाँडोको स्वाद लिईसकेको जस्तो लाग्यो नि ?” दिदीले पनि चर्को सित्कार छोड्दै भनिन् “आऽऽऽ…हऽऽऽ… भाईऽऽऽ… उऽऽऽफ्फऽऽऽ… अगाडी र पछाडी एकैपटक लाँडो छिराउँदा गज्जब मजा हुन्छ नि ?” त्यसपछी दिदीलाई मैले सोफामा उत्तानो पारेर सुताएँ, रोजी दिदीको छातीमा हुक खोलिएको ब्रा अझै पनि झुण्डीरहेको थियो, मैले फेरी ब्रा मुनि एउटा हात छिराएर मसल्दै दिदीको मुखमा मुख जोडेर किस गरें त्यसपछी विस्तारै विस्तारै तल झर्दै दिदीको ब्रालाई माथी सारेर बुब्समा मुख लगाएर जिब्रोले निपल खेलाउँदै चाट्न थालें, रोजी दिदीको तडप झन झन बढिरहेको थियो । म फेरी दिदीको बुब्स छोडेर पेट तिर चुम्दै तलतिर झर्न सुरु गरें, दिदीलाई असह्य भएछ क्यार “आऽऽऽ… हऽऽऽ… भाईऽऽऽ… अब अरु नतडपाउ मलाई… छिटो तिम्रो लाँडो मेरो पुतीमा छिराएर चिकऽऽऽ… !” भन्दै मेरो टाउकोमा हातले सुमसुम्याउन थाल्नुभयो, मैले निमेषभरको विश्राम लिदैं भनें “नआत्तिनुस् न दिदी… ! हजुरलाई धित मर्नेगरि यस भन्दा अगाडीका सबै चिकाई बिर्साउने गरि चिकिहाल्छु नि !” अनि म दिदीको कमरतिर चुम्दै पुतीको माथी पुगें, दिदीको त्रिकोणात्मक सेपमा छाँटिएको जाँठालाई दाँतले च्यापेर तान्दै दिदीको पुतीमा एउटा हातको औंला घुसारेर खेलाउन थालें, “कस्तो तडपाउन जानेको यो भाईले… ! मलाई यहाँ खपिनसक्नु भईसक्यो !” केहिबेर पुती खेलाउँदै जब मैले दिदीको पुतीभित्र आफ्नो जिब्रो छिराएर टि.सी. खेलाउने र चुस्ने गरें, दिदीले आफ्नो पुतीबाट ह्वाल् ह्वाल हुनेगरि श्राव छोड्नुभयो, मैले दिदीको पुतीबाट निस्केको पानीलाई मुखमा छिराएर निलिदिएँ, त्यसपछी दिदी एकछिन शान्त भएर आँखा चिम्लेर आनन्दको सास फेरिन्, मैले भनें दिदीको पुतीलाई औंला र जिब्रो एकैसाथ चलाएर चाट्दै रहें, दिदी फेरी उत्तेजनामा चढ्न थालिन् त्यसपछी भने म उठें अनि हातभरी थुक लिएर आफ्नो लाँडोमा दलें अनि दिदीको दाहिने खुट्टा समातेर आफ्नो काँधमा चढाएर दिदीको पुतीको बाहिरी भागमा लाँडोको टुप्पोले घर्षण गराउन सुरु गरें। त्यति नै बेला दिदीले आफ्नो हात तल ल्याएर मेरो लाँडो समाईन् अनि आफैंले मेरो लाँडोलाई पुतीभित्र छिराउँदै भनिन् “चिक भाई तिम्रो दिदीलाई… अब ढीलो नगर !” मैले विस्तारै दिदीको पुतीमा धक्का पेल्न सुरु गरें, लामो समयदेखि नचिकाएकी रोजी दिदीको पुती टाईट नभएपनि मेरो लाँडो मोटो भएको कारणले कस्सिएको थियो । मैले रोजी दिदीको पुतीमा धक्का मारिरहँदा दिदी चाहीँ आफ्नै पोकालाई मजाले माड्दै निपललाई बटारिरहेकी थिईन् । निकैबेर दिदीलाई सोफामा सुताएर चिकेपछी दिदीले मलाई आफूबाट छुट्ट्याउन खोज्नुभयो, थकाई लाग्न थालिसकेकोले मैले पनि दिदीलाई सहयोग गर्दै छुट्टिएँ, त्यसपछी दिदीले मलाई सोफामा बसाउनुभयो अनि आफूपनि सोफामा खुट्टा टेकाएर मतिर ढाड फर्काउँदै आफैंले चाक फट्याएर पुतीमा लाँडो छिराउँदै मच्चिन थाल्नुभयो । मैले पछाडीबाटै हात अगाडी ल्याएर दिदीको पोका माड्न थालें, घरिघरि दिदी टाउको फर्काएर मलाई चुम्ने कोशिस गर्नुहुन्थ्यो । निकैबेरको त्यो चिकाई पश्चात रोजी दिदी मेरो काखबाट उठ्नुभयो अनि सोफामा घोप्टो परेर घोडी जसरी झुक्दै भन्नुभयो “ल भाई ! अब कुकुर्नी बनाएर चिक मलाई !” मैले पनि उठेर घोडी बनेर बसेकी दिदीको पुतीलाई चाक फट्याउँदै तिन चार पटक चाटें अनि फेरी दिदीको पुतीमा लाँडो छिराएर दिदीको कमर समाएर चिक्न थालें, त्यसरी चिक्दा चिक्दै मैले दिदीको चाकको प्वालमा एकपटक थुकें अनि बुढी औंला चाकको प्वालमा छिराएर खेल्दै पुतीमा आफ्नो धक्का जारी राखें । निकैबेरसम्म चिक्दा पनि झर्ने छाँटकाँट नदेखेकी दिदीले तेस्रो पटक स्खलित हुँदै भन्नुभयो “यो भाईको स्टामिना त तगडा रै’छ… चिकेको चिक्यै छ… झार्ने त छाँटकाँटै देखाउदैन त बा !…. (केहि छिन पछी) कति खेलाईरहेको त्यो चाकको प्वाल खुरुक्क छिराईदिए भईहाल्यो नि ?” “अब हजुरले नै छिरा भनेपछी त केलाई कुर्नु हो र ?” भन्दै मैले दिदीको पुतीबाट लाँडो निकालेर चाकको प्वालमा हल्का स्पर्श गराउन थाल्दा दिदीले फेरी भन्नुभयो “अनि अघि सुरुमै जता छिराए पनि छिराउ भन्या होईन र ? बरु विस्तारै छिराउ है तिम्रो मुसल त ठूलो र मोटो पनि छ… मुर्दार ब्वाईफ्रेण्ड र उसको साथीको त सानो सानो फुन्द्रो थियो ।” मैले रोजी दिदीको चाकमा छिर्न लागेको लाँडोको टुप्पोलाई एक्कासी धक्का दिएर लाँडोको झण्डै आधा भन्दा बढी भाग छिराउँदा दिदीले “आईऽऽऽ…याऽऽऽ… झन विस्तारै छिराउ भनेको त !” मैले दिदीको चाक च्याप्प समातेर जोड-जोडले चाकमा चिक्दै भनें “मलाई यो विस्तारै भनेपछी रिस उठि हाल्छ के दिदी ! मैले विस्तारै नै गर्न खोज्दै थिएँ नि जान्नी भएर… !” रोजी दिदीले रुञ्चे स्वरमा भन्नुभयो “मलाई के थाहा त अनि तिम्लाई विस्तारै भन्ने शब्दसँग रिसईबी छ भन्ने ! कस्तो टट्टायो… एक छिन रुक अनि थुक खसाल मेरो चाकमा !” मैले दिदीको पुठ्ठामा फेरी जोडले थप्पड मार्दै झनै जोडले चिक्दै भनें “जाँठी कति जान्नी हुनुपरेको… सिकाउनी होईन के मलाई… !” दिदी रुञ्चे स्वरमा भन्न थालिन् “कस्तो घमण्डी चिकुवा भाई रैछ… ! लौ जे गरे पनि गर… मलाई नमार तेत्ती हो !” निकैबेर दिदीको चाकमा चिकेपछी मेरो लाँडोले फुसी झार्ने बेला भयो र मैले दिदीको चाकबाट लाँडो बाहिर निकालें अनि दिदीलाई आफूतिर फर्काएर भुईंमा बसाएर मुखमा लाँडो दल्न थालें। दिदी शान्त अनि चुपचाप थिईन तर पनि आफैंले मुख खोलेर मेरो लाँडो मुखमा छिराएर चुस्न थालिन्, मैले त्यहीबेलामा दिदीको टाउको च्याप्प समातें अनि लाँडोलाई सक्दो उनको मुखभित्र कोचेर स्थिर बसें, त्यही मौकामा मेरो लाँडोले दिदीको मुखमा फुसीको झट्का हान्न सुरु गर्यो, मेरो लाँडोबाट निस्केको फुसी दिदीको मुखमा नअटेर ओंठको दुवैतिरको चेपबाट बाहिर निस्केर चिउँडोतिर बग्दै पोकामा खस्यो । दिदीले पोकामा झरेको फुसीलाई पोकामै दल्न थालिन्, मुखमा भएको फुसी भने निल्ने बाहेक कुनै उपाय थिएन उनले सहजै मेरो फुसी निलिन् । फुसी झर्ने गती कम भएपछी भनें मैले आफ्नो लाँडो दिदीको मुखबाट बाहिर निकालें अनि दिदीको आँखामा दल्न थालें । त्यसपछी म सोफामा धङ्ग्रङ्ग बसें, दिदी पनि उठेर मेरो छातीमा टाउको राखेर मलाई अँगालोमा बेरेर बसिन् । झण्डै आधाघण्टासम्म हामी त्यसरी नै आराम गरिसकेपछी दिदीले मेरो सुतिरहेको लाँडोलाई मुठ्ठीमा लिएर भिँच्दै भनिन् “जाँठो ! नठन्किदाँ पनि यत्रो छ… लाँडो त गजबकै पाको हो भाईले !” अनि झुकेर एक किस गरिन् र भनिन् । “बा आउनी बेला हुन लाग्यो ?” त्यसपछी दिदी आफ्नो कपडा त्यहाँबाट सोहोरेर नुहाउन जान्छु भन्दै नाङ्गै कोठातिर लागिन् मैले आफ्नो कपडा लगाएर तल झरें । झण्डै बिस-बाईस मिनेटपछी लाहुरे बा घरमा छिर्नुभयो । मैले पनि ज्यान पखालेर सुस्ताउँदै थिएँ । लाहुरे बाले ढोकाबाट चियाउँदै मलाई बोलाउनु भयो, मैले “के भयो लाहुरे बा ?” भनेर सोधें “सिकार ल्याको छु… अलिअलि रौसी खाने मन भए माथी आईज छोरा !” भन्दै माथी लागें ।चटनी सहित रक्सी खाने निम्तो आएपछी म किन पछी हट्थें र, लाहुरे बा’को पछी पछी म पनि माथी उक्लिएँ, भरेङ्ग आधा जसो उक्लिसक्दा हुमा आईपुगेकी थिई, हुमालाई देख्ने बित्तिकै मैले भनें “खाना बनाउँदै गर है हुमा ! म एकछिन लाहुरे बासँग चुस्की लगाएर आउँछु

Comments

Popular posts from this blog

के मेरो पुती बुडाले मात्र चिक्न पाउन्छ?

बैनिले सोधिन मार्मिक प्रश्नन "के मेरो पुती बुडाले मात्र चिक्न पाउन्छ - के चिक्दा गुला पनि भित्र छिर्छ " ४ वर्ष अघि देखेको थिए उसलाई, एकदिन फोन बज्यो। ‘दाइ मलाई लिन आउनुस् न’, उसले भनी। मैले चिनिन। ‘को हो तिमी?’ मैले सोधे। ‘पूर्णिमा हो के दाइ म!’, उसले भनी। केही बेर अकमक्क परेपछि बल्ल चिने। ‘ल त्यही बसिराख म लिन आउँछू।’, म बाइकमा हुँइकिए। उसको घर पुगे। आगनको डिलमा एउटी तरूणी बसेकी थिइ। निलो जिन्स र सेतो टिसर्ट शरीरमा टाइट थियो। उसको छाती र पूठोको पुष्ट्याइ प्रश्ट देखिन्थ्यो। उसको अनुहारमा बैसंको चञ्चलता थियो। सायद यो उमेरमा उसलाई कस्तो लुगा लगाउँदा कस्तो प्रभाव पार्न सकिन्छ भन्ने थाहा थिएन। निडर बन्ने उमेर हुँदो हो। उसलाइ बाइकको पछाडी राखेर म घर फर्किए। घर आएर केही बेर गफ गरेपछि नै थाहा पाए कि पूर्णिमा जस्तो केटी मैले भेटेको थिइन। हरेक विषयमा उ गफ गर्न सक्ने रहिछे। मैले भेटेको यो उमेरका केटीहरु यस्ता थिएनन्। मुख चुच्चो बनाएर सेल्फी खिच्ने बाहेक अरु ढंगले दिमागी विकास भएको छनक आउँथेन। तर यो केटी त साह्रै फरवार्ड रहिछे। उसको कौतुहलताले भरीएका प्रश्नको जवाफ दिदै म उसंग गफिदै

एकचोटी हासौ है 18+

 १४ बर्षको केटो कण्डम किन्न गयो उस्लाई देख्नेबित्तिकै काउन्टरमा भएकी केटीले था पाइहाली कि केटो पहिलोचोटि कन्डम किन्न आको हो भनेर अनी कन्डम दिदै सोधी: लगाउन आउछ? केटा: आउँदैन यो फर्स्ट टाइम हो  अनी केटीले कण्डमलाई प्याकेटबाट झिकेर आफ्नो बुढी औलामा मज्जाले हालेर देखाउदै भनी:"हो एसरी लाउनुपर्छ अनी लाउदाखेरी टाइट हुनुपर्छ, फुट्नुहुदैन"  केटा अझै confused थियो यो देखेर केटीले उस्लाई भित्र अर्को कोठामा लिएर गै अनी आफ्नो टि सर्ट,ब्रा,स्कर्ट,पेन्टी सबै खोलेर पल्टिदै भनी: केइ अनुभव भयो?  केटाले टाउको हल्लाएर भयो भन्यो अनी केटीले भनी:"लु अब छिटो कन्डम लाएर कामकुरो शुरु गरिहाल हामीसग धेर टाइम छैन" अनी केटोले पनि उत्तेजित हुँदै केटीलाई बजायो  पहिलोचोटि गरेको, केटोको माल एकैछिनमा झर्यो केटीले उठेर केटालाई हेर्दै भनी: "कन्डम लाएनौ कि क्या हो? चिप्लो चिप्लो अनी तातो हुँदैछ त" केटा: "किन नलाउने? लाए नि नपत्याए यि या हेर्नुस् न!" भन्दै बुढी औंला देखायो जहाँ उस्ले कन्डम लाएको थियो  केटी:(रिसाउदै) बजिया असत्ती... तेरो ला*मा स्याउस्याउती किरा परि जावोस्