Skip to main content

Auntie and me ।। काकी र म चिकेको कथा

मेरो उमेर १७ वएको थियो। बुवा आमा ले मलाई काकी कहाँ छुट्टी बितौन जाने भन्नु भयो। काका को घर चितवन म थियो। म पनि चितवन घुम्ने बिचार  ले खुशी थिए। चितवन म पुग्द खेरी मलाई काका र काकी को माया खुब मिल्यो नमिलोस पनि कसरी मेरो काका मेरो बुवा को शाहओदर कान्छो भाई हुनुहुन्थ्यो। म काका काकी लाई अंकल आन्टी वन्थे। आन्टी को उमेर ४० को हुदो हो तर पनि आन्टी निकै राम्री हुनुहुन्थ्यो। आन्टी अलिकती काली भएता पनि क्रीम ले गोरी लाग्थ्यो।

झत्त हेर्दा ३० साल कि जस्तो लाग्दथ्यो शायद आन्टी ले कुर्त सुरुवल लगाउनले होल जवान देखिनु भाको । उहाँको तीन सन्तान भइसकेको थिए र हर सन्तान को २ साल जन्मान्तर थियो। हामी सव माथि छत मा सुत्ने  गर्थ्योउ त्यहाँ गर्मी को करण ले। कारीव बिहान् ४ बजे मेरो निन्द्रा खुल्थ्यो र तेतिखेर अली चिसो हुनाले म तल कोठा म आएर सुत्ने गर्थे। म अंकल कहाँ पुगेको कारीव ५ दिन पुगेको थियो। सव कुर नोर्मल थियो। (शुबी सिते)एक बिहान् को कुर हो। म सधैं झै बिहान् ४ एम म तल कोठामा सुत्न झरे। आन्टी पनि त्यो बिहान् म सगै झर्नु वयो। हामी दुबइ तल को कोठा म सुत्न आयोउ। काकी ले मलाई माया ले आफ्नो शरीर मलिश गर्न वन्नु वयो। यो काकी को बनी नै थियो। सुत्नु अघी उन्लाई कुनै छोरा व ६ोरी ले हैन वने काका ले वएपनी मलिश गर्दिनु पर्थ्यो। मैले हुन्६ आन्टी वने।

काकी लम्पसर परेर सुत्नु वयो।(इन्केस्त साईट)। मैले काकी को मलिश गर्न सुरु गरे। काकी को कुर्त माथि फर्केको थियो। म अचम्म म परे काकी को सुरुवल उहको पुती नेर फाटेको रहे६अ। काकी ले पेन्टी पनि लगाउनु वएको रहेन६अ। मैले कालो रौले झ्यप झ्यप्ती वारीएको काकी को कालो पुती देखे। पुती देख्ने बितिक्कै मेरो लाड़ो पनि थन्कियो। मैले पातलो सुरुवल म काकी को गाड मुसर्दै उहालैइ मलिश गर्दै थिए तर मेरो ध्यान कालो देखिएको काकी को कालो पुती म थियो"औन्ती कहाँ कहाँ मलिश गरिदिउ?" मैले सोधे। काकी आरम ले बोल्नु वयो।"पुर शरीर म गरिदे बाबु" मैले काकी को साप्रा मा पनि मलिश गर्न थाले।

एउटा कुर मलाई काकी को कालो पुती ६ुन मन लगेको थियो। कैले कही म काकी को कालो पुती को रौ ६ुन पुग्थे(शुबि)।तर काकी लाई पत्तो हुँदैनथ्यो। म काकी को पुती वरीपरी  सुम्सुम्यौदै मलिश गर्दै थिए। काकी पनि मस्त हुनु वएको थियो।ककी ले वन्नु वयो"पख है बाबु म पेत को बल म घोप्तो पारी सुत्६ु, अनी मेरो ढाड म मलिश गरिदे है" मैले हुन्६ वने र इदे ले वने" आन्टी तपाईं सिरनी लाई पेत मुनी राख्नुस् जस्ले गर्द तपाईं को गड बेद म तसिदैन र म आरम ले मलिश गर्न सक्६ु" मेरो इदे उहको कालो पुती को निसन म केन्द्रित थियो। काकी ले तेसै गर्नु वयो। म काकी को गड बिच म पो बसे। काकी को कालो पुती मजले देखियो।

मैले मलिश को बहन म काकी को पुतिमा अलिकती औंला घुसए। काकी को पुती रसिलो वैसकेको रहे६अ। मैले आफ्नो कट्टु खोलेर आफ्नो बिशाल लदो निकले। अनी बिस्तारै काकी को कालो पुती लाई निसन बनाउदै काकी तिर मलिश गर्न धल्किए। मेरो लदो काकी को कालो पुती नजिक थियो। मैले काकी को धद मलिश गर्दै बिस्तारै लदो लाई काकी को पुती तिर धकेले। काकी को पुती रसिलो र गिलो वएको ले मेरो लदो को तेप्रो ६िर्यो। काकी अलिकती कप्नु वयो अनी बोल्नु वो"के गरेको बाबु?" मैले काकी को सुरुवल फतेको र त्यहाँ बाट काकी को कालो माल देखिएको अनी आफ्नो लिङ सन्केर एक्दुम उत्तेजित वएको सव वने। अनी काकी लाई बिन्ती गरे"प्लेअसे आन्टी! तपाईं को देखेप६ी मलाई नियन्त्रन गर्नै गर्हो वयो।" काकी लाई म पर्ती दाँया लाग्यो य जवन लदो को धक्क खान मन लाग्यो य उहको कालो पुती चिलयो खै कुन्नी वन्नु वयो" सिरनी पेत म राख्नु वन्द मलाई सन्क लगेथ्यो जे होश बाबु यो कुर कसैलाई नवन्नु।" मैले हुन्६ आन्टी वने।

अनी काकी लाई चिक्न थाले। मेरो लदो काकी को पुती वित्र पुर घुसे पनि तीन बाचा कि माउ मेरी काकी को कालो पुती म तिघ्त नै वएको थियो। मैले पछाडी बाट एसै गरी काकी को कालो पुती चिके। उहको पेत मुनी सिरनी हुनाले मलाई चिक्न सजिलो वएको थियो। हसो उथ्ने कुर के वने मैले काकी को सुरुवल पनि नखोली काकी को सुरुवल फतेको थौमा लदो लगेर उहको पुती पछाडी बाट नै चिकेर बिर्य निकले। काकी को पुती ले पनि बिर्य निकल्यो। टेश बेला काकी लाई मेरो लदो खुब मन पर्‍यो"बाबु को त खतरा रहे६ हतियर" काकी मुस्कौदै बोल्नु वयो"एती ठुलो पनि हुन्६ भन्ने सोछेकी थिन, हेर्दा सानो हुनुहुन्६ तर हतियर काका को वन्द ठुलो" काकी ले आफ्नो बेद म बिर्य पुषनु वयो र पुती पनि सफ गर्नु वयो।

मैले पनि वने"तपै को माल अझ पनि तिघ्त रहे६अ। कती सरो रौ हो ! एक्दुम कालो देखिने, मलाई खुब मन पर्‍यो आन्टी तपाईंको कालो माल" तेस बिहान् प६ी हर बिहान् मैले एसै गरी खुलेर काकी लाई चिके। अझ पनि म वकतिओन मनाउन काकी कहाँ नै जन्६ु। बिशेष गरी काका घर म नहुँदा मलाई जन मन लग्६ किन कि मलाई काकी सग रात वर रास लीला गर्न मन लग्६अ।

Comments

Popular posts from this blog

के मेरो पुती बुडाले मात्र चिक्न पाउन्छ?

बैनिले सोधिन मार्मिक प्रश्नन "के मेरो पुती बुडाले मात्र चिक्न पाउन्छ - के चिक्दा गुला पनि भित्र छिर्छ " ४ वर्ष अघि देखेको थिए उसलाई, एकदिन फोन बज्यो। ‘दाइ मलाई लिन आउनुस् न’, उसले भनी। मैले चिनिन। ‘को हो तिमी?’ मैले सोधे। ‘पूर्णिमा हो के दाइ म!’, उसले भनी। केही बेर अकमक्क परेपछि बल्ल चिने। ‘ल त्यही बसिराख म लिन आउँछू।’, म बाइकमा हुँइकिए। उसको घर पुगे। आगनको डिलमा एउटी तरूणी बसेकी थिइ। निलो जिन्स र सेतो टिसर्ट शरीरमा टाइट थियो। उसको छाती र पूठोको पुष्ट्याइ प्रश्ट देखिन्थ्यो। उसको अनुहारमा बैसंको चञ्चलता थियो। सायद यो उमेरमा उसलाई कस्तो लुगा लगाउँदा कस्तो प्रभाव पार्न सकिन्छ भन्ने थाहा थिएन। निडर बन्ने उमेर हुँदो हो। उसलाइ बाइकको पछाडी राखेर म घर फर्किए। घर आएर केही बेर गफ गरेपछि नै थाहा पाए कि पूर्णिमा जस्तो केटी मैले भेटेको थिइन। हरेक विषयमा उ गफ गर्न सक्ने रहिछे। मैले भेटेको यो उमेरका केटीहरु यस्ता थिएनन्। मुख चुच्चो बनाएर सेल्फी खिच्ने बाहेक अरु ढंगले दिमागी विकास भएको छनक आउँथेन। तर यो केटी त साह्रै फरवार्ड रहिछे। उसको कौतुहलताले भरीएका प्रश्नको जवाफ दिदै म उसंग गफिदै

एकचोटी हासौ है 18+

 १४ बर्षको केटो कण्डम किन्न गयो उस्लाई देख्नेबित्तिकै काउन्टरमा भएकी केटीले था पाइहाली कि केटो पहिलोचोटि कन्डम किन्न आको हो भनेर अनी कन्डम दिदै सोधी: लगाउन आउछ? केटा: आउँदैन यो फर्स्ट टाइम हो  अनी केटीले कण्डमलाई प्याकेटबाट झिकेर आफ्नो बुढी औलामा मज्जाले हालेर देखाउदै भनी:"हो एसरी लाउनुपर्छ अनी लाउदाखेरी टाइट हुनुपर्छ, फुट्नुहुदैन"  केटा अझै confused थियो यो देखेर केटीले उस्लाई भित्र अर्को कोठामा लिएर गै अनी आफ्नो टि सर्ट,ब्रा,स्कर्ट,पेन्टी सबै खोलेर पल्टिदै भनी: केइ अनुभव भयो?  केटाले टाउको हल्लाएर भयो भन्यो अनी केटीले भनी:"लु अब छिटो कन्डम लाएर कामकुरो शुरु गरिहाल हामीसग धेर टाइम छैन" अनी केटोले पनि उत्तेजित हुँदै केटीलाई बजायो  पहिलोचोटि गरेको, केटोको माल एकैछिनमा झर्यो केटीले उठेर केटालाई हेर्दै भनी: "कन्डम लाएनौ कि क्या हो? चिप्लो चिप्लो अनी तातो हुँदैछ त" केटा: "किन नलाउने? लाए नि नपत्याए यि या हेर्नुस् न!" भन्दै बुढी औंला देखायो जहाँ उस्ले कन्डम लाएको थियो  केटी:(रिसाउदै) बजिया असत्ती... तेरो ला*मा स्याउस्याउती किरा परि जावोस्

पारिवारिक चिकाई बहिनी चिकुवा: पालो रोजी दिदीको

पारिवारिक चिकाई बहिनी चिकुवा: पालो रोजी दिदीको एक दिन दिउँसो रचना स्कूलबाट पिकनिक गएकी हुनाले बेलुका ढिलै आउने वाला थिई, हुमा साथीकोमा जान्छु भनेर निस्केकी थिई, लाहुरे बा त प्रायः दिउँसोको समयमा घरमै बस्दैनथे । रोजी दिदी फूलबारीमा काम गरिरहेकै बेलामा म बरण्डामा निस्केर रोजी दिदीको पछाडीको भाग हेर्दै थुक निल्दै बसिरहेको थिएँ, मेरो लाँडो हल्का ठन्केको थियो । म बरण्डामा बसेको आभास पाएपछी रोजी दिदीले फरक्क फर्केर मलाई हेर्दै मुस्कान छरिन्, दिदीको ओंठको सुन्तला रंगको लिपस्टिकले मेरो लाँडो मोहित हुन थालेको थियो । मैले रोजी दिदीलाई सोधें “दिदी केहि हेल्प चाहियो भने भन्नुस् है ?” दिदी केहि नबोली निकैबेर काम गरिरहिन र म उसको पृष्ठ भागमा थुक निल्दै नै रहें । दिदीले फूलको काम सकेर धारामा हात धुनुभयो अनि मतिर फर्केर भन्नुभयो “भाई यो दुईटा गमला माथी टि.भी. कोठामा लगिदेउ न है ?” अनि आफैं अर्को एउटा गमला बोकेर माथी उक्लिनुभयो मैले पनि पालैपालो गरेर दुवै गमला माथी लगिदिएँ, गमला स्टुलमा राखेर फर्कने बेलामा रोजी दिदीले आवाज दिदैं भनिन् “बस भाई ! अब चिया पिएर जाउला नि के काम नै होला र ?” केहि छिनमा र