Skip to main content

भाईसँग चिकेको || family story

आज म लेकसाइडको एक ग्यस्ट हाउसमा चिकेको कुरा शेयर गर्छु।मेरो उमेर 26 बर्ष हो अबको केही महिनामा 27वर्स पुग्छु।आज म भाइ कै साथी मेरो नि भाईसँग चिकेको शेयर गर्दैछु।म मेरो जबको कारणले निक्कै ब्यस्त थिए तर पनि ब्यस्त हुदाहुदैन पनि यौन प्यास लागिरहन्छ नै।कति फोन सेक्स गर्नु।नचिकेको नि धेरै नै भैसकेको थियो।मन निक्कै आत्तिराको हुन्थ्यो।ब्लुफिल्म नि कत्ती हेर्नू।हातलाई पनि कत्ती दुखदिनु।झनदिनानु दिन प्यास बध्दै गयो।भाईको साथी घरमा त आउने तर हेरेर चित्त मात्र बुझाउनुपर्ने।मन त लाग्छ नि च्याप्प समातेर रुममा ल्याएर उत्तानो परेर ल्वाम कि ल्वाम चिकाउने तर नमिल्ने।जहिलेआझ एक्छिन आउँछ अनि 1घन्टा जति बस्छ आँखा जुधायो इसारा गर्यो त्यत्ती।कोइ कोइबेला भाईको आखा छलेर छोट्टो किस गर्छौ।अनि रातभर इमाजिन गर्यो अनि रात भर हातले नै।कोइबेला त हातले खेलाउदा खेलाउ पुति नै दुखेर आउथ्यो।यस्तै चलिराथ्यो।एक्दिन मेरो अफिसको काम छ भनेर नियु बनाए अनि त्यस्लाई नि केही नियु बना भनेर पोखरा आउने प्लान बनाइयो।त्यस्ले जब गर्ने साहुनिलाई बेला बेला चिक्दो रैछ अनि जत्तिबेला भन्यो त्यत्तिबेला छुट्टि दिदो रैछ।त्यस्को साहु चै कहिले काठमाडौ त कहिले कता कतअ जादो रैछ।केटोलाई त्यही घरमा बसम भन्दो रैछ तर म नि कहाँ कम्ती छु र आइजा नै भनेर बोलाउथे।तर त्यस्को साहुनी चिकाई अरुले नै भनेको सुनेथे तर उससँग चै केही भन्दिनथे।केही थाहा नपाको जस्तो गर्थे।बेला बेलामा मेरो भाईसँग जन्थ्यो।मेरो भाइ कस्तो छ भन्ने मलाई राम्रोसङ थाहा छ।बाहुन भएर के गर्नु भाईले न कमिनीलाई नै छोडी न दमिनी नै।आफुसङ जब सँगै गर्ने केटीहरु एउटा बाकी छोडेको भए पो।राती राती कसैले थाहा नपाउने गरेर12-1 बजे निस्किन्छ र बिहान 3-4 बजे घर आउछ।म सबै थाहा पाउछु केहिबेला म आफ्नो चिकाईको संसारमा रमि राको हुन्छु।के गर्नु चिकाई त चिकाई नै हो नि।भाइ छोरा भएर चिक्ने प्वाल खोज्दै राती राती हिड्छ म छोरी भएर चिकाई खोजे नि हातलाइ दुख दिन्छु।कति पटक त्यस्लैइ नि भाईसँगै बस भन्छु।कम्सेकम चिक्न नपाएनी नजिक छ भनेर अनि आनन्दले त पुति खेलाउन पाउछु।राती कोहिबेला टोइलेट गाको बेला मौका छोपी म नि सँगै निस्किन्छु र दूध छाम्न र सर्ट टोङ्किस दिन्छु।यसो गर्दा गर्दा खपी नसक्नु भएर पोखरा आउने प्लान बनाएर आयौ।म चही दिदीकोमा बस्छु।तिमी ग्यस्टहाउसमा जाउ भने अनि उ बाइकमा पोखरा लेकसाइड ग्यस्टहाउस रूम बुक गरेर बस्यो।कोइ कोइ बेला म आधा बाटोसम्म बसमा जन्थे र बाटोमा झरेर सँगै पनि जन्थेउ।जङ्गलको कान्डा पनि छ।अनि म बस बाट झर्ने बितिकै ट्याक्सी चडेर ग्यस्टहाउसको रुम सबै सोधे अनि गए।म नि ट्याक्सीबाट झर्ने बितिकै मेरो bf लाई म घर आइसके मलाई कल नगर दिदीहरु हुनहुन्छ भनेर मोबाइल साइलेन्टमा राखे।अनि फेरि तेस्लाई कल गरेर लिन आइजा तल आउछु भनेर।अनि त्यो आयो र रुममा गयौ।सबै रेडी रैछ।कोठा कति सुन्दर र सफा थियो।नाङ्गै आनन्दले सुतुम सुतुम लाग्ने।जानेबितिकैइ ढोका ड्यामढुम लगाएर बाघले सिकार झोम्टे जसरि झोम्टियो र म नि के कम मैले नि होमा मिलाएर कम्पुटेसन चल्यो र एक्चिन घमासान हुँदै थियो पसिना चिर चिर आयो।मलाई उत्तानो पारेर म माथी चडेर स्वाँ स्वाँ गर्दै आत्तेर घरी मेरो दूध कपडा बहिर बाट नै माड्यो घरी कान र गालामा मोसार्यो।मुखमा मुख जोडेर किस्स गरेको गरेइ गरेयौ।मैले नि त्यस्को घरी टाउकोमा सुम्सुम्याउदै घरी ढाडसुम्सुमेइ।मलाई खपी नसक्नु भयो अनि मैले दुइटा खुट्टाले त्यस्को खुट्टालाइ च्यपेर तयस्को लाडोमा टच गरे ।त्यस्को 6इन्चको लाडो फुलेर जिनको पाइट नै च्यत्ला जसरी मेरो पुतिमा छोयो।म मुनिबाट बल गरएर मेरो पुति बुरुक बुरुक उठाउदै त्यस्को लाडोमा बारम्बार टच गरे।आगोमा राखेको घिउ त हो पग्ली हालयो।छिटो छिटो सास फेर्दै हतार हतार मेरो जेकेट खोल्यो अनि भेस पनि खोल्यो फेरि ब्रा बाहिर बाट नै दुध माडयो अनि किस गर्यो।अलि सान्त भयो त्यो तर मलाई भने झन झन आतुर भयो।मैले हतार हतार गरेर भेस खोलिदिए र पेन्टिसँगै पाइट खोलिदिए।6इन्चको लाडो तिनिक्क भएर मतिर तन्क्यो।मेरो पलो बेर नै नगरी ग्वाम मुख्मा हालेर चुसे।त्यो भाई स्वर्गिय आनन्द लिएर मेरो कपाल समाएर अह अह गरेर आँखा चिम्म गर्यो।म आतुर थिए।मेरो पालो मज्जाले घाँटी सम्म पुर्यएर सास नै रोकिने गरेर चुसे।अबो खटी नसक्नु भयो मेरो पुतिबाट पनि टपटप चुहिन थाल्यो।मेरो पलि अबो त चिकम भनेर बेडमा उत्तनो परेर खुट्टा ठडादिए पुति दुई हातको दुई चोर औलाले फट्टाईदिए र मेरो आफ्नो पुतिको बिच भाग TC रब गरे।त्यस्ले पनि बेर नै नगरी 6इन्चको लाडो ल्वाम्मै छिरायो र मैले खुट्टाले त्योसको हिपलाई जोड्ले च्याप्दै दुई हातले च्याप अँगालो हालेर ढाडमा मसरे ।मुख्मा मुख जोडेर दुई हातले मेरो कुम समातेर ल्वाम कि ल्वाम चिक्न सुरु गर्यो।म आँखा चिम सास रोक्दै फेर्दै गरेर स्वर्गिए आनन्द लिराखे बाबा आह आह मज्जाले चिक,,,मलाई चिकेरै मार भन्दै जोस्ले भाबनामा दुबेर कराए।म नि तलबाट माथी पेल्न थाले र त्यस्को ओठ चुसेको चुसेइ गरे।मैले मुनि बाट उठाउदा त्यस्को लाडोले पाठेघर नै छेड्ला जस्तो गर्थ्यो। यत्तिको जोडको तोड चिकाईले पसिना लुथ्रुकक्क भैयो र थाकन पनि।मैले डगि गरम भने ।डगि मेरो बेस्ट चिकाई ।यसमा आफू घोपटो हुदाई र आफुले बल गर्न नपर्ने हुदा आनन्दले चिकाईको महसुस गर्न पाउछु। अनि म घोप्टो भए र त्यस्ले मेरो दुइटा औला घुसार्यो र दुइहातको चोर औलाले फट्टायो र ल्वाम छिरायो।दुइअहात्ले मेरो मेरो दूध माड्दै ल्वामकी ल्वाम चिक्यो। म आफ्नो दाइने हातको चोर र माझि औला चुस्न सुरु गरे।3-4 मिनेटको चिकाई भैराथ्यो मलाई स्वर्गीय आनन्द आइराथ्यो र कोठामा क्वाच क्वाच आवाजले थर्की राथ्यो।म जोडले जोडले चिक भन्दै थे त्यो त थरर काम्दै जोडले मेरो दूध निचोरेर जोडले मलाई कसक्क समातेर ल्वाम ल्वाम गरेर धकेल्दै आँ आँ आँ आवज निकालेर घचकघचक गरेर धकेल्यो म 4हात खुट्टाले नि अढिन नसकेर बेडमै घ्वाप्प परे।मेरो पुति भित्र तातो के आयो के आयोभनेर अत्त्याए।त्यस्लाई उत्तनो परेर मैले फेरि सल्बलाउन थालेर तर त्यो भने स्वाँ स्वाँ लामो सास फेरि रह्यो।म भने चिकाई नपेर आतुर थिए।त्यस्को सुतिगएको लाडोमा मैले मेरो पुति रब गरिरहे। एक्छिनमा फेरि लाडो तन्न्किन सुरु भयो म त्यही माथी मेरो पुतिमा मिल्ने र मज्जले रब हुने गरि चिकाई सुरु गरे।त्यो दिनमा 1घन्टामा 3चोटि चिकेउ र म त्यस्लाई त्यही होटेलको बिलको लागि केही पैसा छोडेर म ट्याक्सी चडेर दिदीकोमा।

Comments

Popular posts from this blog

के मेरो पुती बुडाले मात्र चिक्न पाउन्छ?

बैनिले सोधिन मार्मिक प्रश्नन "के मेरो पुती बुडाले मात्र चिक्न पाउन्छ - के चिक्दा गुला पनि भित्र छिर्छ " ४ वर्ष अघि देखेको थिए उसलाई, एकदिन फोन बज्यो। ‘दाइ मलाई लिन आउनुस् न’, उसले भनी। मैले चिनिन। ‘को हो तिमी?’ मैले सोधे। ‘पूर्णिमा हो के दाइ म!’, उसले भनी। केही बेर अकमक्क परेपछि बल्ल चिने। ‘ल त्यही बसिराख म लिन आउँछू।’, म बाइकमा हुँइकिए। उसको घर पुगे। आगनको डिलमा एउटी तरूणी बसेकी थिइ। निलो जिन्स र सेतो टिसर्ट शरीरमा टाइट थियो। उसको छाती र पूठोको पुष्ट्याइ प्रश्ट देखिन्थ्यो। उसको अनुहारमा बैसंको चञ्चलता थियो। सायद यो उमेरमा उसलाई कस्तो लुगा लगाउँदा कस्तो प्रभाव पार्न सकिन्छ भन्ने थाहा थिएन। निडर बन्ने उमेर हुँदो हो। उसलाइ बाइकको पछाडी राखेर म घर फर्किए। घर आएर केही बेर गफ गरेपछि नै थाहा पाए कि पूर्णिमा जस्तो केटी मैले भेटेको थिइन। हरेक विषयमा उ गफ गर्न सक्ने रहिछे। मैले भेटेको यो उमेरका केटीहरु यस्ता थिएनन्। मुख चुच्चो बनाएर सेल्फी खिच्ने बाहेक अरु ढंगले दिमागी विकास भएको छनक आउँथेन। तर यो केटी त साह्रै फरवार्ड रहिछे। उसको कौतुहलताले भरीएका प्रश्नको जवाफ दिदै म उसंग गफिदै

एकचोटी हासौ है 18+

 १४ बर्षको केटो कण्डम किन्न गयो उस्लाई देख्नेबित्तिकै काउन्टरमा भएकी केटीले था पाइहाली कि केटो पहिलोचोटि कन्डम किन्न आको हो भनेर अनी कन्डम दिदै सोधी: लगाउन आउछ? केटा: आउँदैन यो फर्स्ट टाइम हो  अनी केटीले कण्डमलाई प्याकेटबाट झिकेर आफ्नो बुढी औलामा मज्जाले हालेर देखाउदै भनी:"हो एसरी लाउनुपर्छ अनी लाउदाखेरी टाइट हुनुपर्छ, फुट्नुहुदैन"  केटा अझै confused थियो यो देखेर केटीले उस्लाई भित्र अर्को कोठामा लिएर गै अनी आफ्नो टि सर्ट,ब्रा,स्कर्ट,पेन्टी सबै खोलेर पल्टिदै भनी: केइ अनुभव भयो?  केटाले टाउको हल्लाएर भयो भन्यो अनी केटीले भनी:"लु अब छिटो कन्डम लाएर कामकुरो शुरु गरिहाल हामीसग धेर टाइम छैन" अनी केटोले पनि उत्तेजित हुँदै केटीलाई बजायो  पहिलोचोटि गरेको, केटोको माल एकैछिनमा झर्यो केटीले उठेर केटालाई हेर्दै भनी: "कन्डम लाएनौ कि क्या हो? चिप्लो चिप्लो अनी तातो हुँदैछ त" केटा: "किन नलाउने? लाए नि नपत्याए यि या हेर्नुस् न!" भन्दै बुढी औंला देखायो जहाँ उस्ले कन्डम लाएको थियो  केटी:(रिसाउदै) बजिया असत्ती... तेरो ला*मा स्याउस्याउती किरा परि जावोस्

पारिवारिक चिकाई बहिनी चिकुवा: पालो रोजी दिदीको

पारिवारिक चिकाई बहिनी चिकुवा: पालो रोजी दिदीको एक दिन दिउँसो रचना स्कूलबाट पिकनिक गएकी हुनाले बेलुका ढिलै आउने वाला थिई, हुमा साथीकोमा जान्छु भनेर निस्केकी थिई, लाहुरे बा त प्रायः दिउँसोको समयमा घरमै बस्दैनथे । रोजी दिदी फूलबारीमा काम गरिरहेकै बेलामा म बरण्डामा निस्केर रोजी दिदीको पछाडीको भाग हेर्दै थुक निल्दै बसिरहेको थिएँ, मेरो लाँडो हल्का ठन्केको थियो । म बरण्डामा बसेको आभास पाएपछी रोजी दिदीले फरक्क फर्केर मलाई हेर्दै मुस्कान छरिन्, दिदीको ओंठको सुन्तला रंगको लिपस्टिकले मेरो लाँडो मोहित हुन थालेको थियो । मैले रोजी दिदीलाई सोधें “दिदी केहि हेल्प चाहियो भने भन्नुस् है ?” दिदी केहि नबोली निकैबेर काम गरिरहिन र म उसको पृष्ठ भागमा थुक निल्दै नै रहें । दिदीले फूलको काम सकेर धारामा हात धुनुभयो अनि मतिर फर्केर भन्नुभयो “भाई यो दुईटा गमला माथी टि.भी. कोठामा लगिदेउ न है ?” अनि आफैं अर्को एउटा गमला बोकेर माथी उक्लिनुभयो मैले पनि पालैपालो गरेर दुवै गमला माथी लगिदिएँ, गमला स्टुलमा राखेर फर्कने बेलामा रोजी दिदीले आवाज दिदैं भनिन् “बस भाई ! अब चिया पिएर जाउला नि के काम नै होला र ?” केहि छिनमा र