Skip to main content

मेरो जिब्रो मा उस्को लोभलाग्दो पुति

हामी सबै कोठाभित्र जम्मा भएपछि ढोका बन्द गरेर साथीको दाइले डेकमा डिभीडी घुसार्यो। त्यसपछि जे भयो, त्यो मेरो पहिलो अनुभव थियो, पहिलो पटक पोर्न फिल्म हेर्दै थिए। कोठा अध्यारो थियो। सबै टिभी तिर हेर्दै थियो। मेरो मन ढुकढुक हुन थाल्यो। एउटी अति राम्री कोरियन केटी सोफामा बसेकी थिइ। उसले छोटो मिनिस्कर्ट लगाएकी थिए। अनि माथी सेतो टिसर्ट। उ क्यामेरा तिर हेर्दै बोलिरहेकी थिइ। कोही उसलाई प्रश्न गर्दै थियो। भाषा पटक्कै नबुझिने। भाषाको कसलाई मतलब थियो र? उ खुट्टा क्रस गरेर बसेकी थिए। उसको एउटा साँप्रा अर्को माथी खप्टिएको थियो। यस्तो सेतो छाला र चिल्ला साँप्रा मैले पहिले कहिल्यै कल्पना गरेको थिइन। उसले खुट्टाको पोजिसन चेन्ज गरी। बिस्तारै। मिनिस्कर्ट भित्र उसको पेन्टी देखियो। उसले निकै पटक यसरी नै जिस्काइरही। मलाई त्यो मालायु अनुहार देख्दा यस्ती राम्री शीलस्वभाव होली जस्ती केटीले किन यस्तो काम गरेकी होली जस्तो लाग्यो। उसको मिलेको शरीर, त्यो गोरो छाला, सुन्दर मुहार देख्दा उ यसरी छाडा काम गर्छे जस्तो देखिन्नथी। केही मिनेट पछि उसले टिसर्ट खोली। मैले अनुमान पनि गरेको थिइन, त्यो लुज टिसर्ट भित्र त्यस्तो रहेछ। उसले भित्र केही पनि लगाएकी थिइन। त्यसैले उसको स्तन हल्लिरहेको थियो। मैले त्यत्रो स्तन पहिले देखेको थिइन। उसले आफ्ना हातले स्तन समात्न थाली। मेरो कट्टु छेडिएका जस्तो भयो। केही बेर स्तन खेलाएपछि उसको नजिक एउटा केटा पुग्यो। अनि उसको ओठमा आफ्नो ओठ जोड्यो। म यो सब पहिलो पटक देख्दै थिए। अनि उसले उसको जिब्रो चुस्यो। त्यसपछि घाँटी अनि उसको बुबु चुस्यो। केटीको स्कर्ट फुकालिदियो। मलाई त्यहाँ भित्र के छ हेर्न मन थियो। अनि त उसले पेन्टी पनि खोलिदिएपछि केटी पुरै नाङ्गै भइ। पेन्टी भित्र रौं नै रौं थियो। कालो रौं। क्यामेरा उसको त्यो रौं को बिचमा जुम गर्यो। यस्तो पो हुने रहेछ केटीहरुको पुति! मलाई मज्जा र डर एकैसाथ आयो। कोठामा कोही आयो भने ? सबै केटाहरु चुपचाप हेर्दै थिए। केटाले केटीको पुतिमा औला चलायो। केटी बिस्तारै कराउन थाली। उसको त्यो आवाजले त झनै एकतमासको बनायो। केटीले पानी निकाल्न थाली। अचम्म केटाले केटीको रौं चुस्न थाल्यो। अनि पुति चुस्न र चाट्न थाल्यो। हेर्दा घिन लाग्यो। तर केटा र केटीले मजा लिएको देख्दा त्यस्तै गर्न पाए त भन्दै सोच्न थाले। केटीले केटाको लाडो निकाले। बाफरे, कत्रो ठुूलो। अनि वाफरे, केटीले त त्यो चुस्न पो थाली। निकै बेरसम्म उनीहरुले एकअर्काको अंग चुसिरहे। फिल्म बन्द भयो। अर्को पार्ट भोली हेर्ने भन्दै साथीको दाइले टिभी बन्द गरे। म घर हिडे। बाटोमा काकाको घरमा छिरे। काकाकी छोरी म भन्दा १ कक्षा पछाडी छे। घरमा उसलाई पढाउने मै हुँ। उसलाई आँगनमा बसिरहेको देखे। छोटो कट्टुमा उसको तिघ्राले मलाई त्यही कोरियन केटीको याद दिलायो। सधै देखिरहेको उसको साँप्राले आज किन किन अप्ठ्यारो पार्यो। अनुशा भर्खर १२ वर्षकी थिइ। आठ कक्षामा पढ्थी। पढ्न त्यस्तो टाढी थिइन। तर साह्रै राम्री थिइ। हुनेखाने परिवारमा हुर्केकी, अघिल्लो वर्ष देखिने उसको मिन्स हुन सुरु भएको थियो। सायद त्यसैले पनि होला उसको कहिल्यै नउठेको छाती केही महिना देखि पुक्क देखिन थालेको थियो। उसको पुठोको आकार पनि त्यसरी नै बढेको थियो। त्यो भन्दा पनि उसको बास्ना फेरीएको थियो। उबाट कस्तो मन्द बासना आउँथ्यो। मैले खासै वास्ता गरेको थिइन। तर उसलाइ त्यसरी आँगनमा देख्नासाथ मलाई मेरो फेरि ठन्किन थाल्यो। उसको अगाडी पुगेर कानमा बिस्तारै भने, 'आज मैले छुट्टै खालको फिल्म हेरेर आएँ। सुन्छौ?' उसले मुन्टो हल्लाइ। 'लुसुक्क धन्सारमा आउ है।' म गुरुरु घर तिर दगुरे। घरमा हजुबा, हजुआमा मात्र हुनुहुन्थ्यो। घर पुग्नु भन्दा पहिले धन्सार आउँथ्यो। हामी लुकामारी खेलिरहने ठाउँ धन्सार नै थियो। उसको भाइ र अर्की बहिनी पनि थिए। हामी धेरै जसो धन्सारमा लुक्थ्यौ। अनुशा र म मात्र धन्सारको माथिल्लो तलमा उक्लन सक्थ्यौ। सानो लिस्नो, चिप्ल्यो भने तल खस्ने। अरु भाइ बहिनी चढ्न आट गर्न सक्थेनन्। माथिल्लो तलामा झ्याल भएकाले तलभन्दा उज्यालो पनि थियो। कहिलेकाँही पढ्न त्यहाँ बस्थे। गुन्द्री माथी गलैचा ओछ्याएको थियो। 'कस्तो फिल्म हेर्नु भ'को दादा, भन्नु न!', उसले कौतुहल भएर सोधी। 'बिजेती फिल्म।', मैले उसलाई गलैचामा बसाउँदै भने। 'हो र? कस्तो बिजेती फिल्म? त्यस्तो फिल्म पनि हुन्छ?', उसले आश्चर्यमा परि। 'अँ, हुदो रहेछ। नविनको घरमा हेरेको।' 'कस्तो हुँदो रहेछ? भन्नुन ?' 'फिल्ममा केटी नाङ्गै थिइ। अनि केटाले त्यसलाई के-के गर्दै थियो। केटी कस्तो मज्जा लिइरहेकी थिइ।' 'पुरै नाङ्गै? कस्तो लाज पनि नलागेको त?', उ थोरै लजाइ, तर उ अझै आश्चर्य मान्दै थिइ। 'अँ सुरुमा त थिइन, स्कर्ट लगाएकी थिइ। अनि केटाले टिसर्ट खोलिदियो। बाफरे, त्यो केटीको बुबु कति ठुलो थियो।' 'हो र? कत्रो ठूलो, मेरो ममीको जस्तै ?' काकीको स्तन साह्रै ठूला थिए। सायद तिन वटा बच्चा भएर पनि होला। मैले त्यो कहिल्यै ख्याल गरेको थिइन। किनकी ती सधै छोपिएका हुुन्थे। तर अनुशाले त ति देखेको हुनुपर्छ। दुध खादाँको उमेर त अनुशाले याद गर्दिन होली तर काकीले अहिले छोरीको अगाडी ब्लाउज र ब्रा त फेर्छिन नै त होलिन। 'खै तिम्रो ममीको मैले देखेको छैन। तिमीले कसरी देख्यौ र?' 'लुगा फेर्दा देेखेको।' 'ठूलो थियो?' 'अँ ठूलो थियो। तलसम्म झुन्डिएको थियो।', उसको बोलीले मलाई झनै सिरिङ्ग बनायो। 'त्यो फिल्मको केटीको पनि त्यस्तै थियो। अनि थाहा छ त्यो केटाले के गर्यो?' 'के गर्यो?', उ अझै कौतुहल भइ। 'अनि त्यो केटाले केटीको बुबु समातेर किस गर्यो। ' 'अब्बुइ मलाइ त कस्तो कस्तो बनायो', उसले भनी। अनुशा र मेरो बिचमा कहिल्यै असहजता थिएन। हामी विपना देखि सपनाका सबै कुरा सेयर गर्थ्यौ। मलाइ त्यो हेर्दा झन् कस्तो अप्ठ्यारो बनाएको थियो। झन् त्यो केटाले त केटीको स्कर्ट नै खोल्दियो। लौन, उसले हत्केलाले मुख छोपी। मैले सम्झिदै अगाडी भने, 'त्यसपछि पेन्टी पनि खोल्यो। भित्र पुरै कालो रौ नै रौ पो रहेछ।' 'ठ्याक्कै मामुको जस्तै होला', उसले फेरी काकीको कुरा निकाली। 'तिमीले देखेको छौ? ' 'अँ कत्ति पटक। मैले त ड्याडीको पनि देखेको छु।' 'के देखेको छौ?', मलाइ जान्न मन भयो। उ झ्यालतिर टाउको गरेर गलैचामा घोप्टे परी सुती। म पनि उसको साइडमा त्यसरी नै घोप्टे परे। मेरो ठन्किरहेको लाडोले कडा भुइमा दबाब दिन थाल्यो। 'हामीले पढेको थियौँ नि त्यो सेक्सको बारेमा, हो त्यही।', उसले सम्झदै भनी। घरमा 9, 10 कक्षाको हेल्थका किताब थिए। जुन मैले पढिसकेको थियो। उसले पनि जान्न खोजेपछि मैले उसलाइ यी किताब दिएको थिए, नबुझेको कुरा बुझाएको थिए। यी कुरा हाम्रोलागि सकारात्मक विषय थिए। सेक्स प्रतिको हाम्रो मानसिकता शैक्षिक ढङ्गले विकास भएको थियो। 'कहिले देखेको त्यस्तो?' 'धेरजसो देखिरहन्छु। मामुको खाट मेरो रुमबाट देखिन्छ। ढोकामा प्वालहरु छ, मामुको रुममा बत्ति बेलेको बेला त्यहि प्वालबाट सबै देखिन्छ।' मैले त फिल्म हेरे, उसले त लाइभ पो देखेकी रहिछ। 'प्वाल चाहि कसले बनाको नि?' 'खै, त्यो काठमा पहिल्यै देखिथियो, अनि मैले चाहि एकदिन त्यसलाई अलिकति ठूलो बनाइदिए।' 'के के देख्यौ भनन।' मैले उसलाइ अगालो हालेर घोप्टे सुतेर झ्याबाट बाहिर हेर्दै गफ गर्न थाल्यौ। 'त्यही सेक्सको बारेमा पढेपछिको कुरा हो। सधै राती भएपछि मामुको रुमबाट कस्तो अर्कै आवाज आउथ्यो। प्याट प्याट... जस्तो। अनि के रहेछ भनेर हेरेको ड्याडी मामु माथि सुतेर मच्चिरहनु भको रहेछ।' मलाइ अनुशाको कुराले कौतुहल बनायो। सेक्सको बारेमा मात्र पढेको थिए। कस्तो, के हो मेरो लागि केवल कल्पना मात्र थियो। 'सेक्समा त भजाइना भित्र पेनिस छिराउने होला नि, त्यसरी मच्चेको सेक्स नै होला र?', मैले सोधे। 'त्यो सेक्स नै गरेको हो। मैले ड्याडीको पेनिस देखेको छु। एकदिन मैले रुमको बत्ति निभाएर त्यति प्वालबाट हेर्दै थिए। मामुले लुगा फुकालेर नाङ्गै हुनुभयो। तपाइले भनेको जस्तै कालो रौ थियो मामुको पनि। अनि ड्याडीको लुगा फुकाल्दिनु भयो। वाफरे पेन्टी भित्र त ड्याडीको पेनिस कत्रो ठुलो रहेछ। कालो थियो। सधै त्यत्रै ठुलो हुन्छ हो, केटाहरुको पेनिस?' 'हुन्न, तिमीलाइ देखाको बेला ठूलो थियो र मेरो?' हामीले एकपटक एक अर्कोलाइ गुप्ताअंग देखाएको थियौं। 'थिएन। अनि त्यस्तो ठुलो चाहि किन हुन्छ?' 'चलायो भने ठुलो हुन्छ। अनि यस्तो सेक्सको कुरा सोच्दा पनि ठुलो बन्दिन्छ।' 'अहिले तपाइको ठुलो भको छ?', उसले कौतुहलता देखाइ। 'अँ... भको छ। हेर्छौ?' 'खै त?' म उत्तानो भए, अनि कट्टु खोलेर भित्रबाट फन्फनिएको लाडो निकाले। 'वाफरे! तपाइको त कति सानो थियो। एकैचोटी यति ठुलो पो हुन सक्ने रहेछ यो?' 'समातेर हेर त!' 'छ्या फोहर हुन्न?' 'सफा हुन्छ। तिमी आफ्नो फोहोर राख्छौ र?' 'सफा राख्छु नि। मिन्स भको बेला झन् कस्तो ख्याल राख्नु पर्छ।' बोल्दै उसले मेरो लिङ्ग तिर हात बढाइ। 'तातो हुदो रहेछ।' उसले च्याप्प समातेर भनी। उसको कमलो हत्केलाको स्पर्शले शरिरमा तरङ्ग निस्कियो। अघि त्यो केटीको पुति देख्दा यस्तै भएको थियो। उसले बढो मायालाग्दो गरि हेर्दै मेरो लिङ्ग समातिरही। अनि छोडिदिइ। हामी दुवै लाजले रातो भयौ। मैले कट्टु लगाएर फेरी घोप्टे परेर सुतेर उसलाइ अगालो हाले। 'अनि के भयो त्यो राती?' 'अनि मामुले ड्याडीको पेनिस समातेर त्यसलाइ चलाउन थाल्नु भयो।' 'पेनिसलाइ नेपालीमा के भन्छ थाहा छ?' 'छैन।' 'लाडो।' मैले भने। 'हाहा', उँ लजाएर हाँसी। हामी दुवै हास्यौ। 'अनि भजाइनालाइ पुति भन्छ।' 'अँ यो त मलाइ थाहा थियो।' 'कसरी?' 'स्कुलमा केटीहरु कुरा गर्दा तेरो पुति मेरो पुति भन्दै हल्ला गर्छन्। ........जे होस, अनि ड्याडीले मामुको थाइको बिचमा हात इो हाल्नु भयो। मामु कस्तो आँखा चिम्म गरेेर बस्नु भयो। अनि खाटमा उत्तानो सुत्नु भयो। मामु माथी ड्याडी घोप्टियर लाडो समातेर मामुको पुति भको ठाउँमा पो घुसार्नु भयो।' हामीले एकअर्कालाइ हेर्यौ अनि हास्न थाल्यौ। यसरी नेपाली बिजेती शब्द उच्चारण गर्न हामीलाइ बानी परेको थिएन। 'अनि के भयो?' 'त्यो प्याट प्याटको आवाज त्यसरी पो आ'को रहेछ। मामुको पुति भित्र ड्याडीले तलमाथि गर्दै मच्चिन थाल्नु भयो। मलाइ त कस्तो कस्तो बनायो त्यो देख्दा।' 'कस्तो बनायो र?' 'खै, कस्तो गाह्रो बनायो। मजा पनि लागिरहे थ्यो। मामु भने सानो स्वरमा कराउँदै हुनुहुन्थ्यो। ' 'कसरी?' 'आ.. आ गरेर।', उसले अलिक सिक जस्तो स्वरमा आवाज नक्क्ल गर्न खोजि। मैले उसको कुममा राखेको हातले बेस्सरी समातेर आफुतिर ताने। उसको र मेरो गाला जोडियो। हामी एकछिन त्यसरी नै नारिएर बस्यौ। 'थाहा छ अघि त्यो फिल्म हेरेपछि के भयो?' 'के?' उसले साउती गरेझै सोधी। 'म पिसाब फेर्न ट्वाइलेट गएको थिए, मेरो पेन्टी भरी च्याप च्याप लाग्ने चिप्लो कुरा लतपतिएको थियो। मेरो पेनिसले निकालेको जस्तो लाग्यो।' उ म तिर फर्कि अनि मेरो हात समातेर उसको कट्टु भित्र हुलि। पेन्टी भित्रबाट उसका नरम रौ हुँदै उसको तातो पुतिसम्म मेरो हात पुग्यो। 'यस्तै चिप्लो?' उसले सासले मात्र बोली। मैले हिचकिचाउदै हात नचाए। उसको पुतिको बाहिर भिजेको थियो। चिप्लो पानीले। मैले बिस्तारै पुतिको डिलमा औला चलाए। उसले सुस्तरी अँ ... गरी अनि मेरो हात बाहिर तानि। मैले आफ्नो हात सुघेँ। उसको वासनाको स्रोत त यहा पो रहेछ। 'कस्तो मिठो बास्ना।'.. मैले हातमा लागेको उसको पानीको लामो स्वास लिदै भने। 'तपाइलाइ मिठो लाग्छ यस्तो गन्ध?' 'अँ, तिम्रो बास्ना त मन पर्छ।' उसले अंगालो अलिक जोडले कसी। 'अनुशा म तिम्रो पुतिमा किस गरम?' 'छ्या त्यस्तो चाही किन गर्नुहुन्छ ? भो नगर्नु ?' 'किन?' 'फोहर छ, त्यस्तो पानी आइरहेको छ त्यहाँबाट।' 'तिमीले सधै सफा गर्छु भनेको होइन अघि, अनि यो पानी त क्या मिठो बासना आएको छ। एकैछिन गर्छु नि। तिमी आँखा चिम्म गरेर बस न।' 'एकैछिन मात्र है त।' उसले स्वीकृती जनाइ। अनि उ उत्तानो परि। मैले कट्टु बाहिरै बाट उसको भेजाइलाई किस गरे। उसले टाउको उठाएर मलाइ हेरी अनि मन्द हाँसी। मैले उसको कट्टु खोलेर साइडमा राखिदिए। अनि उसको पेन्टी पनि त्यसरी नै खोले। 'तिम्रो रौं पनि कालो हुन थालेछ अब त।' 'अँ, तर मामुको जस्तो चाही भइसकेको छैन।' 'तिमीलाई त्यस्तै होस् भन्ने छ हो?' 'छैन, यस्तै राम्रो छ।' मैले उसको रौको बिचमा नाक पुर्याएर लामो स्वास लिए। उसको बासनाको मनोरम आनन्द। अनि उसको पुतिमा किस गरे। त्यो पुरै भिजिसकेको थियो। त्यो भिजाइले वरिपरिको रौंहरु उसको छाला र पुतिको डिलमा टाँसिएका थिए। उसको टम्म उठेको पुतिको डिल हातले फट्याए, भित्रको रंग अलिक रातो थियो। तर पुरै च्यापच्याप। बिस्तारै ओठले उसको पुतिको ओठ छोए। अनि जिब्रोले चाट्न थाले। झल्झली त्यही कोरियन केटीको तस्विर आँखा अगाडी थियो। अनि बहिनीको पुतिको बासना र स्वादले मेरो नाक र जिब्रो भरिन थाल्यो। 'भएन ?' 'एकैछिन पर्ख न। मज्जा भएको छैन तिमीलाई?' उसले केही भनिन। मैले जिब्रो उसको पुति वरिपरि नचाए। माथिल्लो पट्टि मेरो लाडो ठन्किएझै उसको पनि केही कडा कुरा थियो। मैले त्यो जिब्रोले खेलाउन थाली। उ झसङ्ग भइ। अचानक उसको मुखबाट मन्द आवाज फुस्कियो। 'अबुइ... दादा!' मैले त्यसलाई जिब्रोले चलाइरहे। उ झसक्क झसक्क भइरही। उसका आँखा बन्द थिए। मैले थाहा पाए त्यो उसको आनन्दको बिन्दु रहेछ। अनि औलाले त्यसलाइ बिस्तारै चलाउँदै उसको पुटि चाट्न थाले। भित्र भित्र सम्म जिब्रो लगेर चुस्न थाले। त्यो तातो चिप्लो पानीको अनौठो स्वाद मलाई साह्रै मिठो लाग्दै गयो। झण्डै १० मिनेटसम्म भित्र भित्र चुस्दै औलाले उसको त्यो आनन्दको विन्दु चलाउँदै गरिेरहे। अचानक उसको पुतिबाट ह्वाल ह्वाल पानी निस्कियो। यो पानीको बासना र स्वाद फरक थियो। त्यो चिप्लो पानी भन्दा तातो थियो। अनि बाक्लो थियो। मैले त्यो भुइँमा खस्न पनि दिइन। चाट्दा चाट्दै फुटेको मुल, मैले थोपा थोपाको स्वाद लिए। उ रातो भएकी थिइ। 'दादा तपाइको पेनिस घुसार्नु न प्लिज...ड्याडीले जस्तै।', उसको बोलीमा यस्तो कामुकता थियो। मैले दोहोर सोच्नै सकिन। हत्त पत्त ठन्किरहेको लाडो कट्टु भित्रबाट निकालेर उ माथी सत्रङ्ग सुते। हातले समातेर उसको पुतिमा ठेले। 'ऐया....' उसले जोडले कराइ। मैले उसको मुख थुने। अनि मच्चिन थाले। उसले भनेजस्तै, काका काकीको ज्यान माथी मच्चिए जस्तै। झण्डै १५ मिनेट सम्म मैले उसको पुति भित्र बाहिर लाडो हालिरहे। उसको छातीको बुबु मुसार्दै उसको ओठ चुस्न थाले। हामी आलिङ्गनमा बाधिएर मुख मुख जोडेर मच्चिरह्यौ। माथीको मुख अनि तलको मुख। अझै १० मिनेटसम्ममा उ २-३ पटक ह्वाल ह्वाल भइसकेकी थिइ। त्यसपछि एकाएक म शिथिल भए। अनि उसको शरिरबाट बाहिर निस्के। म यतिकै उत्तानो सुतिरहेको थिए। उसले मलाई घोप्टो परेर अंगालो हाली। उसको पुतिबाट झरिरहेको पानी मेरो लत्रङ्ग परेको लाडोमा लतपतिरह्यो।

Comments

Popular posts from this blog

के मेरो पुती बुडाले मात्र चिक्न पाउन्छ?

बैनिले सोधिन मार्मिक प्रश्नन "के मेरो पुती बुडाले मात्र चिक्न पाउन्छ - के चिक्दा गुला पनि भित्र छिर्छ " ४ वर्ष अघि देखेको थिए उसलाई, एकदिन फोन बज्यो। ‘दाइ मलाई लिन आउनुस् न’, उसले भनी। मैले चिनिन। ‘को हो तिमी?’ मैले सोधे। ‘पूर्णिमा हो के दाइ म!’, उसले भनी। केही बेर अकमक्क परेपछि बल्ल चिने। ‘ल त्यही बसिराख म लिन आउँछू।’, म बाइकमा हुँइकिए। उसको घर पुगे। आगनको डिलमा एउटी तरूणी बसेकी थिइ। निलो जिन्स र सेतो टिसर्ट शरीरमा टाइट थियो। उसको छाती र पूठोको पुष्ट्याइ प्रश्ट देखिन्थ्यो। उसको अनुहारमा बैसंको चञ्चलता थियो। सायद यो उमेरमा उसलाई कस्तो लुगा लगाउँदा कस्तो प्रभाव पार्न सकिन्छ भन्ने थाहा थिएन। निडर बन्ने उमेर हुँदो हो। उसलाइ बाइकको पछाडी राखेर म घर फर्किए। घर आएर केही बेर गफ गरेपछि नै थाहा पाए कि पूर्णिमा जस्तो केटी मैले भेटेको थिइन। हरेक विषयमा उ गफ गर्न सक्ने रहिछे। मैले भेटेको यो उमेरका केटीहरु यस्ता थिएनन्। मुख चुच्चो बनाएर सेल्फी खिच्ने बाहेक अरु ढंगले दिमागी विकास भएको छनक आउँथेन। तर यो केटी त साह्रै फरवार्ड रहिछे। उसको कौतुहलताले भरीएका प्रश्नको जवाफ दिदै म उसंग गफिदै

एकचोटी हासौ है 18+

 १४ बर्षको केटो कण्डम किन्न गयो उस्लाई देख्नेबित्तिकै काउन्टरमा भएकी केटीले था पाइहाली कि केटो पहिलोचोटि कन्डम किन्न आको हो भनेर अनी कन्डम दिदै सोधी: लगाउन आउछ? केटा: आउँदैन यो फर्स्ट टाइम हो  अनी केटीले कण्डमलाई प्याकेटबाट झिकेर आफ्नो बुढी औलामा मज्जाले हालेर देखाउदै भनी:"हो एसरी लाउनुपर्छ अनी लाउदाखेरी टाइट हुनुपर्छ, फुट्नुहुदैन"  केटा अझै confused थियो यो देखेर केटीले उस्लाई भित्र अर्को कोठामा लिएर गै अनी आफ्नो टि सर्ट,ब्रा,स्कर्ट,पेन्टी सबै खोलेर पल्टिदै भनी: केइ अनुभव भयो?  केटाले टाउको हल्लाएर भयो भन्यो अनी केटीले भनी:"लु अब छिटो कन्डम लाएर कामकुरो शुरु गरिहाल हामीसग धेर टाइम छैन" अनी केटोले पनि उत्तेजित हुँदै केटीलाई बजायो  पहिलोचोटि गरेको, केटोको माल एकैछिनमा झर्यो केटीले उठेर केटालाई हेर्दै भनी: "कन्डम लाएनौ कि क्या हो? चिप्लो चिप्लो अनी तातो हुँदैछ त" केटा: "किन नलाउने? लाए नि नपत्याए यि या हेर्नुस् न!" भन्दै बुढी औंला देखायो जहाँ उस्ले कन्डम लाएको थियो  केटी:(रिसाउदै) बजिया असत्ती... तेरो ला*मा स्याउस्याउती किरा परि जावोस्

पारिवारिक चिकाई बहिनी चिकुवा: पालो रोजी दिदीको

पारिवारिक चिकाई बहिनी चिकुवा: पालो रोजी दिदीको एक दिन दिउँसो रचना स्कूलबाट पिकनिक गएकी हुनाले बेलुका ढिलै आउने वाला थिई, हुमा साथीकोमा जान्छु भनेर निस्केकी थिई, लाहुरे बा त प्रायः दिउँसोको समयमा घरमै बस्दैनथे । रोजी दिदी फूलबारीमा काम गरिरहेकै बेलामा म बरण्डामा निस्केर रोजी दिदीको पछाडीको भाग हेर्दै थुक निल्दै बसिरहेको थिएँ, मेरो लाँडो हल्का ठन्केको थियो । म बरण्डामा बसेको आभास पाएपछी रोजी दिदीले फरक्क फर्केर मलाई हेर्दै मुस्कान छरिन्, दिदीको ओंठको सुन्तला रंगको लिपस्टिकले मेरो लाँडो मोहित हुन थालेको थियो । मैले रोजी दिदीलाई सोधें “दिदी केहि हेल्प चाहियो भने भन्नुस् है ?” दिदी केहि नबोली निकैबेर काम गरिरहिन र म उसको पृष्ठ भागमा थुक निल्दै नै रहें । दिदीले फूलको काम सकेर धारामा हात धुनुभयो अनि मतिर फर्केर भन्नुभयो “भाई यो दुईटा गमला माथी टि.भी. कोठामा लगिदेउ न है ?” अनि आफैं अर्को एउटा गमला बोकेर माथी उक्लिनुभयो मैले पनि पालैपालो गरेर दुवै गमला माथी लगिदिएँ, गमला स्टुलमा राखेर फर्कने बेलामा रोजी दिदीले आवाज दिदैं भनिन् “बस भाई ! अब चिया पिएर जाउला नि के काम नै होला र ?” केहि छिनमा र