Skip to main content

के मेरो पुती बुडाले मात्र चिक्न पाउन्छ?

बैनिले सोधिन मार्मिक प्रश्नन "के मेरो पुती बुडाले मात्र चिक्न पाउन्छ - के चिक्दा गुला पनि भित्र छिर्छ " ४ वर्ष अघि देखेको थिए उसलाई, एकदिन फोन बज्यो। ‘दाइ मलाई लिन आउनुस् न’, उसले भनी। मैले चिनिन। ‘को हो तिमी?’ मैले सोधे। ‘पूर्णिमा हो के दाइ म!’, उसले भनी। केही बेर अकमक्क परेपछि बल्ल चिने। ‘ल त्यही बसिराख म लिन आउँछू।’, म बाइकमा हुँइकिए। उसको घर पुगे। आगनको डिलमा एउटी तरूणी बसेकी थिइ। निलो जिन्स र सेतो टिसर्ट शरीरमा टाइट थियो। उसको छाती र पूठोको पुष्ट्याइ प्रश्ट देखिन्थ्यो। उसको अनुहारमा बैसंको चञ्चलता थियो। सायद यो उमेरमा उसलाई कस्तो लुगा लगाउँदा कस्तो प्रभाव पार्न सकिन्छ भन्ने थाहा थिएन। निडर बन्ने उमेर हुँदो हो। उसलाइ बाइकको पछाडी राखेर म घर फर्किए। घर आएर केही बेर गफ गरेपछि नै थाहा पाए कि पूर्णिमा जस्तो केटी मैले भेटेको थिइन। हरेक विषयमा उ गफ गर्न सक्ने रहिछे। मैले भेटेको यो उमेरका केटीहरु यस्ता थिएनन्। मुख चुच्चो बनाएर सेल्फी खिच्ने बाहेक अरु ढंगले दिमागी विकास भएको छनक आउँथेन। तर यो केटी त साह्रै फरवार्ड रहिछे। उसको कौतुहलताले भरीएका प्रश्नको जवाफ दिदै म उसंग गफिदै गए। घरमा बसेर के गफ गर्नु भनी हामी डाँडाको माथी तिर घुम्न निस्क्यौ। जंगलको बाटोबाट माथी माथी गफिदै गयौ । अन्तरिक्ष, बह्रमान्ड अनि अणु-अणुको गफ सकिएपछि दार्शनिक गफ निस्किन थाल्यो। अनि मान्छेको दिमाग, अनि शरीरको कुरा भयो। स्वभावत उसले महिनावारीको कुरा निकाली। ‘मिन्स हुँदा छुनै नहुँने चाही किन गर्छन्?’, उसले महिलाको शरीरबारे सोधेको पहिलो प्रश्न थियो। ‘यो पुरानो चलन हो। मिन्स हुँदा शरीर कमजोर हुन्छ, कतिलाई पिडा हुन्छ, तिमीलाई दुख्छ कि नाई?’ ‘सुरु सुरुमा चाहीँ अलिअलि दुख्थ्यो, अहिले त्यस्तो दुख्दैन।’ ‘ए! त्यही शरीर कमजोर भ’को हुन्छ, यो बेला काम नगरी बस्दा सजिलो हुन्छ। बिस्तारै मान्छेले मिन्स हुँदा काम गर्नुहुँदैन भन्ने सोचे। अनि केही दशक, केही शताब्दी पछि मिन्स भइपछि छुट्टै बस्नु पर्छ बन्ने पर्न गयो। नयाँ पुस्ताका मान्छेहरुले मिन्स भएका महिलाहरु छुट्टै बसेको देखे। बिस्तारै मिन्स हुँदा छुट्टै बस्नुपर्ने गलत धारणा बस्दै गयो होला, अनि छुन नहुने भनी सोच्न थालियो होला।’ ‘अब बिस्तारै हट्दै छ यो पनि’, उसले केही बेरपछि भनी। ‘तिम्रो मिन्स भएको कति भयो?’ ‘३ वर्ष जति भयो। म १० मा पढथ्थे।’, उसको आवाजमा कत्ति पनि अप्ठ्यारो नमानी भनी। ‘सुरुमा डर लागेन त्यसरी रगत आउँदा?’, अगाडी हिडिरहेकी उसको पुठोको लचकता तिर मेरो आँखा गयो। ‘हल्का, तर मैले पढिसकेको थिए हेल्थ बुकमा। त्यस्तो डर लागेन।’, उ रोकिएर मलाइ हेर्न पछाडी फर्की। उसका घाँटीमा हल्का पसिना आइसकेको थियो। ‘जाम फर्किम, घरमै बसेर कुरा गरमलाई, अध्यारो पनि हुन लाग्यो।’ हामी डाँडाबाट तल झर्न थालेम। ‘सेक्स गर्नु नराम्रो हो र?’, उसले केही बेरपछि सोधी। मैले उसलाई हेरे। ‘साथीहरुले सेक्सको कुरा गर्यो कि छ्या छ्या के कुरा गर्या भन्छन्, त्यस्तो हो र?’, उसले निडर भएर मेरो अनुहारमा हेरी। सायद उसले हेल्थ बुकमा पढेकी हुँदी हो। अनि सोचे, केटी त साह्रै नै फर्वार्ड पो कुरा गर्छे त! ‘होइन, गलत भन्नै मिल्दैन, सेक्स नभएको भए हामी जन्मिदैनथ्यौ। यो संसार नै सेक्सले त धानेको छ।’ ‘अनि विवाह नै गर्नु पर्छ र ?’ ‘सेक्स गर्न?’, मैले सोधे। ‘अँ।’, उसले भनी। ‘तिमीलाई के थाहा छ सेक्स हो बारेमा?’, प्रश्न सोध्न किन लाज मान्नु, मैले सिधै सोधिहाले। पहिलो पटक उ अलिक लजाएको जस्तो लाग्यो। सायद प्रश्न अलि डाइरेक्ट सोधे, बिना कुनै भूमिका। ‘अँ, त्यही केटाको पेनिसले र केटीको भजाइनामा पेनिट्रेट गर्ने होइन र?’ उसले यस्तो टेक्निकल उत्तर देली जस्तो लागेको थिइन। ‘हो, सबै थाहा रहेछ त तिमीलाई।’ ‘किताबमा लेखेको कुरा थाहा पाउन के गाह्रो हुन्छ र?’ ‘त्यो त हो।’ ‘हो, विवाह गर्नु पर्दैन सेक्स गर्नलाई।’ मैले छोटो उत्तर दिए। ‘तर यो कुरामा त्यस्तो के छ र ? किन सेक्सलाई यस्तो सोच्छन मान्छेहरुले?’, उसले सोधी। ‘यस्तो भन्या कस्तो?’, मैले सोधे। ‘यही पब्लिकली कुरा गर्न नहुने, प्रश्न सोध्दा अप्ठ्यारो मान्ने।’ ‘प्राइभेट कुरा हो नि त। एक त हाम्रो परम्पराले गर्दा मान्छेले संकोच मान्छन्। पहिले देखि त्यस्तै सोचाइ बस्दै गएर होला।’ ‘सेक्स गर्दा समस्या चाहीँ के हो र?’ ‘समस्या त केही होइन। तर केटीको लागी सेक्स उसको पवित्रतासंग जोडिने परम्परा छ। सेक्स नगरेको केटी कुमारी अनि सेक्स गरेपछि कुमारित्व भंग हुन्छ। अनि कुमारीत्व भंग भयो भने केटी अपवित्र हुन्छे भनेर हाम्रो परम्पराले भन्दै आएकाले यस्तो माइन्डसेट बनेको हो।’ मेरो कुरा सुनेपछि उ केही बेर मौन भइ। यता मेरो कट्टु भित्र तातोपन बढ्दै गएको थियो। यो उमेरको केटीसंग सेक्सको बारेमा यसरी कहिल्यै कुरा गरेको थिइन। जति पनि गफ भएको थियो ती सबै वयस्क र सेक्सको बारेमा अनुभनी हरुसंग मात्र भएको थियो। यसरी सेक्सको बारेमा अनभिज्ञ केटीसंग कुरा गर्दा त निकै मज्जा आइरहेको थियो। उसको भने अझै कौतुहलता बढ्दै थियो। ‘थाहा हुन्छ र केटीले सेक्स गरेको छ कि छैन भनेर?’, उसले सोधी। ‘थाहा पाउन मिल्छ भन्छन्। केटीको भजाइना भित्र एउटा झिल्ली हुन्छ भने ‘हाइमन’ भन्ने, सेक्स गर्दा त्यो च्यातिन्छ रे। त्यो बेला रगत आउँछ। यदि केटाले सेक्स गर्दा केटीको भजाइना बाट रगत आएन भने पहिल्यै सेक्स गरेको ठान्छन्। तर यो सधै मिल्दैन। किनकी दौडदा, अनि अलिक गाह्रो फि‍जिकल काम गर्दा पनि यो च्यातिन सक्छ। तर यो बाहेक अरु तरिकाले थाहा पाउन सकिन्छ जस्तो चाहि लाग्दैन।’ ‘तपाइलाई यो सबै कसरी थाहा भयो?’, उसले शंकालु नजरले प्रश्न गरी। ‘पढेरै थाहा पाएको हो।’, मैले सजिलै ढाँटे। ‘तपाइले सेक्स गर्नु भएको छ?’, उसले सिधै सोधी। ‘तिमीलाइ के लाग्छ?’, मैले उसको कुममा कुमले हिर्काएर भने। ‘खै, गर्नु भएको होला। गर्नु भएपनि म त्यस्तो नराम्रो सोच्दिन नआत्तिनु।’ मैले एकछिन सोचे अनि भने। ‘अँ, गरेको छु, केही पटक।’ ‘हो र? के हुन्छ सेक्स गर्दा?’, उ झनै कौतुहल भइ। ‘मज्जा हुन्छ!’, मैले हाँस्दै भने। ‘हो र!’, अनि केही बेरपछि उसले सोधी, ‘को संग गर्नु भ’को नि?’ मैले उसलाई हेरे उ पहिले भन्दा झनै राम्री पो देखिदै गएकी थिइ। उसको अनुहार पनि रातो भएको थियो। ‘थिइ एउटा केटी साथी।’ ‘तपाइको पनि गर्लफ्रेन्ड थियो?’ ‘किन गर्लफ्रेन्ड हुनु हुँदैन र? तिम्रो ब्वाइफ्रेन्ड छैन र?’ ‘अहिले सम्म त छैन।’, उसले मुस्काउँदै भनी। ‘भन्नु न कसरी भयो?’, उसको अर्को सिधा प्रश्न आयो। सायद मैले उसलाई गलत सोचेको थिए। सेक्सको बारेमा केटीसंग गफिन पाएकोमा मख्ख थिए म। तर उ अबोध थिइ। सायद उसका सबै प्रश्न दोषरहित थिए। सायद उसको दिमागमा कुनै गलत मनसाश थिइन। होस् पनि कसरी, यी सबैकुरा उसको लागि केवल कौतुहलताको विषय मात्र थियो। तर मेरो लागि यो गर्माहतको विषय थियो, कामुकताको विषय थियो, अनि अवसर थियो, जुन म गुमाउन चाहन्थिन। ‘उ मेरो रुममा आ’की थिइ। अनि हामी किस गर्न थाल्यौ। अनि लुगा खोलेर सेक्स गर्यौ।’, मैले उसको अनुहारमा हेर्दै भने। ‘ह्या, भन्नु न अलि डिटेलमा…’, उसले मेरो कुममा हिर्काउँदै भनी। ‘यो भनेर बुझिन्न क्या, गर्ने कुरा पो हो त।’ ‘गर्ने कुरा भनेर म अब कहाँ जाम त?’, उसको मुखबाट फुस्कियो। ‘त्यस्तो मन छ तिमीलाइ?’ ‘होइन, कुरा गरेरको पो त!’, उसको पहिलो पटक खुलेर लाज मानी। ‘जिस्काको पो त, म भनिहाल्छु नि।’ केही बेरमा हामी चुपचाप हिडिरह्यौ। घर आउन अझै १०-१५ मिनेटको बाटो बाँकी थियो। ‘यहाँ बसम न एक छिन, थकाइ लाग्यो।’, उसले एउटा सानो थुम्को देखाउँदै भनी। त्यहाँ बसेको केही बेरसम्म दुवै मौन बसेम। ‘तिमीलाई थाहा छ पेनिस र भजाइनालाई नेपालीमा के भन्छ?’ ‘भजाइनालाई त थाहा छ।’ ‘के भन्छ त?’ ‘पूती’, उसले लजाउँदै भनी। ‘अनि पेनिसलाई ?’, मैले सोधे। ‘थाहा छैन। के भन्छ?’, उसले अझै लजाउँदै सोधी। ‘लाडो भन्छ। सुनेको थियौ?’ ‘अहँ।’ फेरी केही बेर दुवै शान्त बस्यौ। ‘खै भन्छु भनेको होइन।’, उसले बिस्तारै सोधी। मैले उसलाई हेरे। उसको र मेरो आँखा जुध्यो। उसका काला नानी टल्किएका थिए। उसको गुलावी ओठ भिजेको थियो। ‘२ वर्ष अघि म काठमाडौंमा भएको बेला सेक्स गरेको हो। गर्लफ्रेन्ड संग। हामी संगै पढ्थ्यौ। हाम्रो रिलेसन भ’को १ वर्ष भइसकेको थियो। अति गफ मिल्थ्यो। तिमी जस्तै गफ गर्थि।’, उ मुसुक्क हाँसी। मैले कथा जारी राखे, ‘एक दिन मेरो कोठामा बसेर हामी गफ गरिरहेका थियौ। मलाई त्यो दिन उसलाइ देखेपछि कस्तो कस्तो भइरहेको थियो। अनि गफ गर्दा गर्दै मेैले उसलाई अंगालो हाले। अनि मेलै उसको ओठमा किस गरे। निकै बेरसम्म किस गरिरहेम। उसले जिब्रो मेरो मुख भित्र छिराइ, अनि हामी टङ किस गर्न थालेम। त्यो बेला सम्म मेरो लाडो ठन्केर अति भइसकेको थियो।’ ‘त्यो भन्या के हो?’, उसले सोधी। ‘सेक्सुअल कुरा गरेपछि केटाको पेनिस ठूलो हुन्छ, त्यसैलाई ठन्केको भन्छ।अहिले त्यस्तै भ’को छ मेरो?’ ‘ठन्केको छ?’, उसले अबोध भएर प्रश्न गरी। ‘अँ, ठन्केको छ’, मैले थुम्कोबाट तल हेरे। बाटो पुरै खाली थियो। अनि भने, ‘हेर्छौ?’ उसले केही क्षण मेरो अनुहारमा हेरी। अनि मुसुक्क हाँसी। त्यो हाँसोमा लाज, डर अनि रोमाञ्चकता सबै झल्किएको थियो। मैले ट्राउजर र कट्टु भित्र फन्किरहेको लाडो बाहिर निकाले। कुनै दुर्लभ वस्तु पहिलो पटक हेर्न पाएझै गरी उसले मेरो ठन्किएको लाडो हेरी। ‘वाफरे, ठूलो पो हुँदो रहेछ।’, उसले चकित परेर भनी। ‘सानो हुन्छ सुरुमा, यस्तो सेक्सको कुरा गरेपछि विस्तारै ठूलो हुन्छ।’, मैले लाडो छिट्टै भित्र हुले। ‘किस गर्न पनि मज्जा हुन्छ? त्यसरी अर्को ओठमा ओठ जोड्दा अप्ठ्यारो लाग्दैन?’ ‘लाग्दैन। त्यसरी अंगालो हालेपछि दुवैजना एक्साइटेड भएको हुन्छ, त्यो बेला जे गरेनि अप्ठ्यारो लाग्दैन। आफै हुन थाल्छ, सोच्न नि पर्दैन।’ एकछिन पर्खे अनि फेरी भने, ‘तिमीलाई यस्तो कुरा सुन्दा कस्तो कस्तो भ’को छैन?’ ‘अँ, छ, ढुकढुक भ’को छ।’ उसले छातीमा हातले छोएर भनी। ‘तल केही भ’को छैन?’, मैले सोधे। ‘भ’को छ।’, उसले लाज मान्दै भनी। ‘के भ’को छ?’, मैले उ तिर झुकेर साउती मारेर सोधे। पसारिएका खुट्टा खुम्चाएर उसले भनी ‘तातो भ’को छ..।’ ‘मेरो पनि त्यस्तै भ’को छ, ठूलो भ’को छ अनि तातो पनि। फेरी हेर्छौ?’ उसले उत्तर दिनुपूर्व नै मैले लाडो बाहिर निकाले। उ मसंग टाँसिन आइ। कुनै नौलो कुरा हेर्न पाएको भाव उसको अनुहारमा थियो। मलाई भने उसलाई लाडो देखाउन पाएकोमा ठूलै सफलता मिलेको जस्तो भएको थियो। ‘छुन्छौ?’ उसले हात अगाडी बढाइ, हिचकिचाउँदै। मैले उसको हात समाते। अनि ति कोमल हातलाई मेरो लाडो समात्न लगाए। उसको पुरै ध्यान मेरो लाडोमा थियो। अनि मेरो ध्यान भने उ म तिर झुक्दा माथीबाट टिसर्ट भित्र देखिएको उसको क्लिभेजमा थियो। त्यो नजारा अनि उसको हातको नरम स्पर्शले लाडो झनै ठिनिक्क भयो। ‘कस्तो बुलुक बुलुक गरेको छ।’ उसले हातले च्याप्प समातेर भनी। ‘अँ, तिमीले छोएपछि झनै ठन्कियो।’, उसले झटपट हात हटाइ। अनि मैले ट्राउजर लगाए। माथीबाट कोही बोलेको जस्तो आवाज आयो। हामी जुरुक्क उठ्यौ अनि तल तिर झर्न थाल्यौ। ‘मैले छोएपछि किन त्यस्तो भयो भन्नुभ’को’, उसले अलिक तल पुगेपछि सोधी। ‘जसले छोएपनि त्यस्तै हुन्छ। तिमी त झन् केटी हो, केटीले छुँदा झनै छिटो हुन्छ। बायोलोजिक कुरा हो। केटाको शरीरमा टेस्टेसटोनर भन्ने हर्मोन हुन्छ अनि यही हर्मोनले गर्दा केटी तिर आकर्षित हुन्छन् केटाहरु।’ ‘तर म त तपाइको बहिनी हो, बहिनीसंग पनि त्यस्तो हुन्छ र?’ ‘तिमी बहिनी हो भन्ने मेरो दिमागलाई पनि थाहा छ, शरीरले त बहिनी भएपनि अरु केटीजस्तै सोच्छ नि।’ उसको हात समातेर बिस्तारै भने, ‘तिमीलाई अघि मेरो लाडो छुँदा केही भएन?’ उसका हत्केला नरम तर तातेको थियो। उसले पनि मेरो हत्केला समाती।जंगलको वरिपरि झ्याँउकिरीहरु कराउन थालेका थिए, घाम अघिनै अस्ताइ सकेको थियो, बिस्तारै अँध्यारो हुँदै थियो। बाहिनीको तातो हातको कसिलो स्पर्शले मन उडिरहेको थियो, ज्यान तातेको थियो। हामी केही बेर नबोली बिस्तारै हिडिरह्यौ। ‘मेरो कट्टु भिज्यो जस्तो छ।’, उसले मेरो अनुहारमा हेर्दै भनी। ‘अँ मेरो पनि त्यस्तै भ’को छ।’ दुवै जना एकअर्काको स्पर्शमा लिन भएर हिडिरह्यौ। ‘अनि किस गरेपछि के गर्नु भयो?’, उसले सोधी। ‘अनि पछाडीबाट उसलाई अंगालो हाले।’ अब मेरो कथा वास्तविकता कम काल्पनिक बढी हुन थाल्यो। गर्लफ्रेन्डको ठाउँमा उही बहिनीको अनुहार याद गर्न थाले। ‘उसको बुबु चलाउन थाले। एकपछि पछि मैले उसको लुगा सबै फुकाल्दिए। अनि उसले मेरो लुगा फुकाल्दिइ। अनि हामी फेरी अंगालो हाल्दै किस गर्न थालेम। अनि मैले उसलाई खाटमा सुताए। मेरो लाडो ठन्किएर ठूलो भएको थियो। अनि उसको पूतिबाट पानी निस्किएर चिप्लो भएको थियो। अहिले तिम्रो भएको जस्तै।’, मैले उसको हत्केलाका औला भित्र औला छिराएर बुढी औलाले हत्केलाको पछाडी पट्टी चलाउन थाले। ‘यस्तो त कहिल्यै भएको थिएन।’, उसले भनी, ‘अनि?’ ‘अनि मैले मेरो लाडो उसको पुति भित्र छिराए।’ ‘छिर्छ? यति ठूलो?’, उसले सोधी। ‘त्यो चिप्लो पानी त्यही भएर त आउने हो नि, मज्जाले छिर्छ। अनि भित्र बाहिर भित्र बाहिर गरेर चिके।’ ‘सेक्स गर्या?’ ‘अँ, नेपालीमा चाहीँ चिकेको भन्छ।’ हामी घरमाथी आइपुग्यौ। मैले उसको हात मेरो ट्राउजर भित्र घुसारिदिए। उसका हत्केला मेरो बाक्लो कालो रौंलाई छिचोल्दै मेरो पानी-पानी भएको लाडोसम्म पुग्यो। उसले च्याप्प समाति। लाडोको पानी उसको हत्केलामा लतपतियो। उसले हात निकाली अनि सुघीँ। ‘यसको त केही पनि स्मेल हुँदो रहेनछ।’, उसले मेरो अनुहारमा हेरर सानो आवाजमा भनी। ‘अँ, यो सेक्स गर्न सजिलो पार्ने लुब्रिकेन्ट मात्र हो। सेक्स गरेपछि अर्को सेतो कुरा निस्किन्छ, जुन केटीको पुति भित्र छिर्यो भने केटी प्रेग्नेन्ट हुन्छन्।’ ‘ए, कन्डम लगायो भने चाही त्यही भएर प्रेग्नेन्सीको डर नहुने रहेछ।’ ‘हो, तर कन्डम नलगाएपनि त्यो सेतो कुरा भित्र नछिराइ सेक्स गर्दा पनि प्रेग्नेन्सीको डर हुन्न। अनि कन्डमले चाही अरु रोग सर्नबाट पनि बचाउँछ।’ ‘तपाइमा रोग छ र?’, उसले सोधी। ‘छैन। म एकदम स्वस्थ छु।’, उसको कान नजिकै गएर साउती मारे। हामी घर आइपुग्यौ। बेलुका खाना खाँदा हामी टेबलको एउटै साइडमा संगै बस्यौ। उसले खुट्टाले मेरो खुट्टामा स्पर्श गरी। मैले पनि उसको खुट्टालाई बिस्तारै छोए। उसले मेरो दुवै खुट्टाको बिचमा आफ्नो खुट्टा ल्याइ। टेबलमुनी हाम्रो खुट्टा खप्टिएको थियो। भान्साको काम सकेर सबैजान सुत्न जाँदा ८ बजेको थियो। पूर्णिमा सुत्ने कोठा माथिल्लो तलामा थियो। साइडको कोठा मेरो थियो। दुवै कोठाबाट बार्दली जान मिल्थ्यो। उ कोठमा छिरेको केही बेरपछि म बार्दलीमा निस्के, अनि उसको कोठाको ढोकामा ढकढक गरे। ‘आउनु आउनु।’, उसले बोली। मैले ढोका खोले। उसले फेर्नको लागि केही लुगा ल्याएकी रहेनछे। टिसर्ट र पाइन्ट टेबुलमा थियो। उसले पातलो समिज लगाएकी थिइ। अनि तल एउटा सानो पातलो कट्टु थियो। कट्टु यति पातलो थियो अनि भित्र लगाएको पेन्टी स्पष्ट देखिन्थ्यो। उ कुर्सीमा बसेकी थिइ। उसका सेता चिल्ला थाइ र तिघ्रा आपसमा खप्टिएका थिए। उसको नाइटो सानो अनि आकर्षक थियो। उमेर अनुसार उसका स्तन ठूला अनि पोटिला थिए। कपाल दुवै साइडबाट अगाडी झारेकी थिइ। उ कुनै कथाकी राजकुमारी जस्ती लाग्यो। उसको नजिकै रहेको अर्को कुर्सीमा गएर बसेर भने, ‘पानी-पानी भयो भनेकी होइन, अनि त्यस्तो भिजेको लुगा लगाएर नि बस्ने हो त?’ ‘फुकालम?’, उसले मुस्काएर भनी। ‘म फुकालदिम?’, मैले हात अगाडी बढाउँदै भने। उसले केही भनिन कुर्सीबाट उठी अनि मतिर फर्की। मैले उसको पातलो कट्टु फुकाली दिए। उसको रातो पेन्टीको तल्लो भाग भिजेको थियो। पेन्टी बिस्तारै तल झारे। उसको चिल्लो साँप्राबाट पेन्टी खुसुक्क भुँइमा झर्यो। पुति वरिपरि झाङ्गिएको कालो झाडीमा हातले चलाए। उ अझै नजिक आएर उभिइ। मैले उसको हात समाते, अनि काखमा बसाए। उसको कुममा चिउँडो अड्याए, दुवै हात उसको साइडबाट छिराएर समिजबाहिरैबाट दुधको मुन्टा चलाउन थाले। दुधको पोका च्याप्प समाते अनि बिस्तारै माड्न थाले। लाडो ठन्किन थाल्यो। सायद उसले पनि पुठोमा दबाब महसुस गरी, उसले आफ्नो साँप्राको बिचबाट हात छिराएर ट्राउजर बाहिरै बाट लाडो समात्न खोजी। उसको हातको स्पर्शले थप सिरिङ्ग बनायो। उसको कानको वरिपरि जिब्रो चलाउन थाले। उसले पुरै ज्यान छोडिदिइ। उसको ढाड मेरो छातीबाट ढल्लियो, देब्रे हातले दुध मुसार्दै दाहिने हातले उसको पुतिको रौं चलाउन थाले। अनि बिस्तारै उसको पुतिको भिजेको तातो क्षेत्र परिपरि चलाउन थाले। औला पुरै चिप्लो पानीले लतपतियो। उसको टिसी साह्रो भएको थियो। पुति सानो अनि टाइट थियो। औलाले बिस्तारै चलाउँदै भित्र छिराउँदा उसको स्वासको गति बढ्दै गयो। अनि अनायाशै उसले आनन्दको मन्द आवाज निकाल्न थाली। केही बेरपछि उ उठी। म पनि उठे, उसले मेरो ट्राउजर र पेन्टी फुकाली। अनि मैले उसको समिज फुकालेर उसलाई पुरै नाङ्गो बनाए। ‘खाटमा सुत त म तिम्रो पुति चुस्छु।’ उ केही नबोली खाटमा उत्तानो सुती। विश्वास गर्न गाह्रो थियो कि यस्तो सुन्दरी तरुणी बहिनी मेरो अगाडी खाटमा नाङ्गो सुतेर आफ्नो जोवन मलाइ सुम्पदै छे। उसलाइ यो रुपमा देखेर उसको हेरक रस चुस्न मन लाग्यो। अनि मेरो मुख उसको पुतिमा होमियो। मैले त्यसरी त केही पनि चुसेको थिइन, जसरी त्यो रात मैले मेरो बहिनीको पुति चुसे। उसको रौं चुसे। उसको पुतिको डिल चुसे। पुति भित्र जिब्रो छिराउने निकाल्ने गर्न थाले। उ यति उत्तेजित भइकी केही मिनेटमै उसको पुतिबाट सेतो पानी हुलुलु निस्किन थाल्यो। त्यो तातो अनि नुनिलो पानीको अर्कै बास्ना थियो। बहिनीको त्यो सेतो पानी सकेको चुसे। मुखभरी पुतिको पानी लिएर म बहिनीको उत्तानो शरीरमाथी घोप्टिए। अनि उसको ओठ किस गरेर मुख भित्र थुक र पुतिको चिप्लो पानीको छिराए। लगतै उसको जिब्रो चुस्न थाले। हामी अंगालोमा बाधिएर खाटमा लडिबुढी गर्न थाल्यौ। चिप्लो र नुनिलो पुतिको पानीमा दुवै जनाको थुक मिसिएको मिश्रण कहिले मेरो मुखमा त कहिले उसको मुखमा सलबलाउन थाल्यो। म माथी हुँदा सबै पानी उसको मुखमा छिर्थ्यो, अनि उ माथी हुँदा सबै पानी मेरोमा। उसको ओठ, चिउँडो अनि घाँटी पनि पुरै चिप्लो भएको थियो। घरीघरी म टङकिस छोडेर उसको घाँटी चुस्न थाल्थे। अनि उसको बुबु। दुधको मुन्टा जिब्रोले खेलाउँथे, अनि नाइटो भित्र जिब्रो हाल्दा उसलाई काउकुती लाग्थ्यो। उ खुट्टा खुच्याएर हाँस्दै गर्दा म उसको पुति चुस्न पुगिसकेको हुन्थे। अनि फेरी मुखभरी पुतिको पानी लिएर म उसको जिब्रो चुस्न उ माथी घोप्टिन्थे। झन्डै एक घन्टा सम्म मैले उसको शरीरको हरेक अंग चुसे। उ थकित भइसकेकी थिइ, तर पनि उस्तै जोशका साथ उ हरेक चालमा सहभागी थिइ। उसको सुन्दर अनुहार रातो र तातो भएको थियो। म भित्तामा अढेस लागेर खाटमा बसे। उ मेरो ठन्किएको लाडोको माथी काखमा बस्न आइ। मैले उसको दाहिने हात समाते, पुति भित्र औला छिराउन लगाए। उसका औलाहरु पुतिको पानीले लतपतिए। अनि ति औला मैले चुस्न थाले। औलाको टुप्पा देखि फेदसम्म चुस्दै, जिब्रोले खेलाउँदै औलाबाट पुतिको पानी चाट्न थाले। म खाटमा उत्तानो सुते अनि उसलाई मेरो मुखमा पुति पर्ने गरी घोप्टो पर्ने भने। त्यसपछि उसको पुति चुस्न थाले। अनि मेरो लाडो उसको मुखमा पर्यो। हामी लाज र घिनबाट निकै पर पुगिसकेका थियौ। उसले बिना कुनै संकोच मेरो लाडो चुस्न थाले। जब जब उसको मुख भित्र लाडो छिर्थ्यो तब म उसको पुति चुस्न पनि बिर्सन्थे। बस् केही मिनेटमै मेरो सेतो पानी हुलुलु निस्कियो। अनि उसले सबै चुसेरै सकिदिइ। म लखतरान परे। लाडो सुस्तायो। उसले चुस्न छोडी अनि मेरो साडइमा आएर सुती। ‘मज्जा आयो?’, मैले सोधे। ‘अँ, सेक्स पनि गरम न।’, उसले भनी। ‘गर्ने, सेक्स नगरी छोड्छु जस्तो लाग्छ तिमीलाई?’, मैले उसको दुध मुसारेर भने। ‘अनि गरम न त।’ उसले मेरो मेरो खुट्टाको बिचमा साँप्रा छिराएर भनी। ‘एकैछिन पख न, त्यो सेतो पानी निस्केपछि त लाडो थाक्छ त, एकैछिनमा फेरी ठन्किन्छ अनि त तिम्रो पुति च्यातिने गरी चिक्छु।’ ‘भो, दुख्ने गरी त नगर्नु न।’, उसले मेरो साँप्रामा पुति दल्दै भनी। अनि मेरो लम्पसार शरीरलाई च्याप्प समातेर उसले मेरो साँप्रामा आफ्नो पुति दल्दै मच्चिरही। उसको पुतिको पानी मेरो साँप्रामा लतपतियो, चिप्लो, तातो पानी। अनि मैले फेरी उसलाई किस गर्न थाले। फेरी लडिबुढी गर्दै अंगालोमा नारिएर हामी टङकिसमा तल्लिन भयौं। लाडो ठन्किदै गयो। अनि किस गर्दा गर्दै मैले उसको पुति भित्र लाडो छिराउन खोजे। टाइट पुति च्यात्दै लाडो भित्र छर्दा उसले ‘ऐया’ भनी। म बिस्तारै मच्चिन थाले, उसको तातो चिप्लो टाइट पुति भित्र लाडो छिर्न थाल्यो। बहिनीको पुतिले चारैतिरबाट लाडो च्याप्प समाते थियो, अनि उसको मुखमा जिब्रो छिरेझै पुतिमा लाडो छिराएर उसको उत्तानो शरीरमाथीबाट ठेल्न थाले। केही बेरमा उसले पनि रिदम समाती, अनि तलबाट पेल्न थाली। स्पीड बढ्दै गयो। खाट मच्चिदै गयो। उसको पुतिबाट सेतो पानी निस्कियो, झन् क्वाच क्वाच गर्दै लाडो भित्र बाहिर गर्न थाल्यो। अनि अन्तत: लाडो पुतिबाट निकालेर उसको मुखमा जोडले कोचे। बहिनीको टाउको समातेर उसको मुखमा चिक्न थाले। उ रातोनिलो भइ। मुखबाट लाडो बाहिर निकाल्दा थुक र लाडोको पानी उसको ओठबाट चुहिन्थ्यो, अनि फेरी लाडो भित्र छिराउँथे। केही बेरमा लाडोले दोस्रो पटक सेतो पानी हुलुलु निकाल्यो। लाडो उसको मुख भित्रै राखिरहे। सानो हुँदै गयो, उसले लाडो चुस्दै चाट्दै सबै फुसी सकिसकेकी थिइ। हामी राती संगै सुत्यौ, नाङ्गो, एक अर्काको साँप्रा भित्र साँप्रा छिराएर। बिहान झिसमिसेमै निन्द्रा खुल्यो। उज्यालो हुन अझै केही घन्टा बाँकी थियो। लाडो ठन्केर उसको पुतिमा ठेलिरहेको थियो। उ निन्द्रामै थिइ। लाडो पुतिमा जोडले छिराए, उ ‘ऐया’ बन्दै उठी। उसलाई ओठमा किस गरे, अनि टङकिस अनि फेरी अर्को पटक चिकामारी सुरु भयो।

Comments

Popular posts from this blog

एकचोटी हासौ है 18+

 १४ बर्षको केटो कण्डम किन्न गयो उस्लाई देख्नेबित्तिकै काउन्टरमा भएकी केटीले था पाइहाली कि केटो पहिलोचोटि कन्डम किन्न आको हो भनेर अनी कन्डम दिदै सोधी: लगाउन आउछ? केटा: आउँदैन यो फर्स्ट टाइम हो  अनी केटीले कण्डमलाई प्याकेटबाट झिकेर आफ्नो बुढी औलामा मज्जाले हालेर देखाउदै भनी:"हो एसरी लाउनुपर्छ अनी लाउदाखेरी टाइट हुनुपर्छ, फुट्नुहुदैन"  केटा अझै confused थियो यो देखेर केटीले उस्लाई भित्र अर्को कोठामा लिएर गै अनी आफ्नो टि सर्ट,ब्रा,स्कर्ट,पेन्टी सबै खोलेर पल्टिदै भनी: केइ अनुभव भयो?  केटाले टाउको हल्लाएर भयो भन्यो अनी केटीले भनी:"लु अब छिटो कन्डम लाएर कामकुरो शुरु गरिहाल हामीसग धेर टाइम छैन" अनी केटोले पनि उत्तेजित हुँदै केटीलाई बजायो  पहिलोचोटि गरेको, केटोको माल एकैछिनमा झर्यो केटीले उठेर केटालाई हेर्दै भनी: "कन्डम लाएनौ कि क्या हो? चिप्लो चिप्लो अनी तातो हुँदैछ त" केटा: "किन नलाउने? लाए नि नपत्याए यि या हेर्नुस् न!" भन्दै बुढी औंला देखायो जहाँ उस्ले कन्डम लाएको थियो  केटी:(रिसाउदै) बजिया असत्ती... तेरो ला*मा स्याउस्याउती किरा परि जावोस्

पारिवारिक चिकाई बहिनी चिकुवा: पालो रोजी दिदीको

पारिवारिक चिकाई बहिनी चिकुवा: पालो रोजी दिदीको एक दिन दिउँसो रचना स्कूलबाट पिकनिक गएकी हुनाले बेलुका ढिलै आउने वाला थिई, हुमा साथीकोमा जान्छु भनेर निस्केकी थिई, लाहुरे बा त प्रायः दिउँसोको समयमा घरमै बस्दैनथे । रोजी दिदी फूलबारीमा काम गरिरहेकै बेलामा म बरण्डामा निस्केर रोजी दिदीको पछाडीको भाग हेर्दै थुक निल्दै बसिरहेको थिएँ, मेरो लाँडो हल्का ठन्केको थियो । म बरण्डामा बसेको आभास पाएपछी रोजी दिदीले फरक्क फर्केर मलाई हेर्दै मुस्कान छरिन्, दिदीको ओंठको सुन्तला रंगको लिपस्टिकले मेरो लाँडो मोहित हुन थालेको थियो । मैले रोजी दिदीलाई सोधें “दिदी केहि हेल्प चाहियो भने भन्नुस् है ?” दिदी केहि नबोली निकैबेर काम गरिरहिन र म उसको पृष्ठ भागमा थुक निल्दै नै रहें । दिदीले फूलको काम सकेर धारामा हात धुनुभयो अनि मतिर फर्केर भन्नुभयो “भाई यो दुईटा गमला माथी टि.भी. कोठामा लगिदेउ न है ?” अनि आफैं अर्को एउटा गमला बोकेर माथी उक्लिनुभयो मैले पनि पालैपालो गरेर दुवै गमला माथी लगिदिएँ, गमला स्टुलमा राखेर फर्कने बेलामा रोजी दिदीले आवाज दिदैं भनिन् “बस भाई ! अब चिया पिएर जाउला नि के काम नै होला र ?” केहि छिनमा र