Skip to main content

आमा र मेरो कहानी

सम्झदै रुन थालनु वो। दिपती ले वनि”आमा नरुनुस् न, तपाईं को ख्याल गर्न लाई दाई हुन्हुन्६ नि!” आमले दिपतिको गलमा हथ मुसर्दै वन्नु वयो”केइ कुर तिम्रो बुवा ले मात्र ख्याल गर्न सक्थ्यो” दिपती ले फेरी वनि”तपै लाई के चहियो? मुम्मी एक पल्ट दाई लाई वनी हेर्नुस् न” आमा बिस्तारै चुप हुनु वो। आमा बेला बेला म बुवा लाई सम्झी रुनु को करण शायद घर म उहालैइ साथ् दिने नवएर होल वनी म काम म आमा लाई सघौन थाले। एक रात मैले आमा को कोठा म उह बर्बरएको सुने। शायद आमा बिरामी हुनु वए६ वनेर म कोठा म ६िरे। म दाङ परे। आमा बेद म खुट्टा फेस्यएर आफ्नो पुती मुम्बत्ती हल्दै हुनुहुन्थ्यो। म ढोका क्नोक्क नगरि आएको ले हद्बदए। आमा ले बेबस अनुहार बनाउदै बोल्नु वयो।”बाबु तेरो बुवा बिते प६ी मैले एसै गर्नु परेको एस्। मलाई मफ गर।” मलाई पनि योउन को ज्ञान थियो। टेसैले होल आमा लाई नङी देख्द मेरो लदो फेरी ६ोल्न लाई तयार वएको थियो। मैले शान्ता स्वर म वने”मा बुझ्६ु आमा, तर ढोका बन्द गर्न नवुल्नु होल”



म बथ्रूम म ६िरे। त्यहाँ मैले पहिलो पटक आमा को पुती को नाम म ६ोले। टेतिखेर मलाई आफ्नो लदो आमा को पुती को कबिल एस् जस्तो लाग्यो। हाम्रो दिन फेरी नोर्मल हुँदै थियो। म बेलुकी सब्जी लिना मन्दी जडै थिए। आमा ले मलाई बोलौनु वयो र वन्नु वयो”बाबु आउध खेरी १ क्ग जती राम्रा ठुल सिलित्त परेका बैगुन्(लम्चो वेन्त) ल्याउनु ल। सकेसम्मा अली मोटा र ठुल ल्याउनु” मैले “हावास” वने र हिंडे। मेरो लदो फेरी थन्कियो। म सोच्दै थिए आमा पुती म बैगुन हल्ने सोच म हुनु हुन्६अ। मैले सब्जी लिएर आएर दिपती (बैनी) लाई दिए। खान खाएप६ी रात म आमा ले मलाई आफ्नो कोठा म बोलौनु वयो। बैनी सुतिसकेकी थिएए। म उहको कोठामा गए। म वित्र पुग्ने बित्तिकै सुमधुर शरम्दर मुस्कान क साथ् आमा ले मलाई माया ले सोध्नु वयो”बाबु! बैगुन कहाँ रखे६ौ?” मैले माफि मग्दै वने”मैले तपाईं ले वनेजस्तो आकर को बैगुन वेतिन आमा। सवै सन थिए” आमा ले लामो सस ले सुस्केर कद्नु वयो”तेती ठुलो पनि खोजेकी थिएएन। ट्यो मन्दी म त मिल्नु पर्ने हो!” आमा ले फेरी माया ले सोध्नु वयो”कत्र थिए बाबु?” मैले सिध जवाफ दिए”सवै बैगुन मेरो वन्द पनि सन थिए।” आमा ६अक्क परेर तोलौनु वयो। मैले सोधे”के वयो आमा?”


आमा ले मलाई पुलु पुलु हेर्नु वयो अनी दर र शरम ले बिस्तारै बोल्नु वयो” तेरो कत्रो एस् बाबु?” मैले वने”कारीव ८” लामो हुदो हो” आमा ले रातो अनुहार बनाउनु वयो। मेरो मन म के आश वयो कुन्नी मेरो लदो थन्केर उल्क वयो। आमा ले वन्नुवयो”बाबु एत्रो ठुलो त तेरो बुवा को पनि थिएन। मलाई थाहा एस्। टिम्रो तेत्रो ६ैन होल। एती ठुलो त कसैको नहोल।” मैले वने”सची हो मुम्मी! म तपाईंको ६ोरो हुँ क्यर, नपत्यये आँफै हेर्नुस्। मलाई तपाईं सग के को शरम” मैले आमा लाई चिक्ने लो म लाज शरम पक्षउदै थिए। (ठिस इज इन्केस्त साईट बी छत्र)मैले पन्त को फस्नर खोलेर पन्तएे तल सारी लदो निकले। मेरो लदो थन्किरहेको थियो। आमा एक्६िन मेरो लदो हेरेर एकोहोरिन थालनु वयो। उह को हेरै एक्दुम निर्दोस थियो। मैले सोधे”आमा ६ैन त ठुलो?” आमा ले मलाई हेर्नु वयो”मैले सोछेकी थिएएन त एती ठुलो वयीस वनेर” आमा मेरो नजिक आउनु वयो। अनी मेरो लदो लाई आफ्नो हथ को मुथी म लिएर एक ६िन खेलौनु वयो। मलाई आमा को हथ ले चलाऊद शाहअन गर्हो पर्दै गएको थियो। आमले सानो स्वर म वन्नु वयो”तेरो बुवा को पनि यस्तै थियो तर एती सम्मा ठुलो थिएन” मेरो लदो (छत्र)आमा ले सुम्सुम्यौद थानाक थानाक गर्दै थियो। आमले मेरो लदो लाई समतेर तुप्पो म बिस्तारै चुम्बन गर्नु वयो। म करौन पुगे”ओह मुम्मी” मेरो लदो झन थन्कियो। आमा ले मलाई पुलु पुलु हेर्दाइ वन्नु वयो”के वो बाबु?” मैले आमा को केश समतेर उहालैइ माथि तने। अनी गल म मोऐ खाँदै वने”एे लभ यू मुम्म्य्”आमा ले अझ पनि मेरो लदो समैरहनु वएको थियो।........................................)मैले आमको मुहर हेर्दाइ बोले”आमा तिमी एक्दुम राम्री ६ौ, यू र् सो ब्युटिफुल मुम” आमा लाई थाहा वैसकेथ्यो सोर उहालैइ चिक्न चाहन्६अ। मैले आमा को रातो ओथ म हल्क चुम्बन गरे। आमा ले पनि हल्क मेरो ओथ चुसेर पर्तिकृया दिनु वयो। आमा ले बोल्नु वयो”बाबु हामी पाप गर्दै ६ौ नि है।” मैले वने”तपैलाई खुशी(इन्केस्त) राख्नु मेरो लागि धरम हो मुम्मी” म आमा को फरिय र पेत्तिकोत सगै उचल्दै थिए। आमा पुर मसग अंकमल वएर तसिनु वएको थियो। हामी बेला बेलामा चुम्बन गर्थ्योउ। मेरो हथ आमा को चक सम्मा पुग्यो तर उहले चाडदी लगाउनु वएको राइ६अ। आमा को पन्तएे निकै पातलो हुनाले उहको नरम मोटा चक क पुथ को मेरो हथ ले सजिलै महसुस गर्दै थिए।(शुबी) म निकै उत्तेजित हुँदै वने”एे लभ यू मदर।” आमले वन्नु वयो”६ोर त बुवा जस्ताइ ६अस, बाबु मलाई बुवा ले जस्ताइ माया गर।” मैले वने”आमा म तपाईं लाई बुवा ले वन्द नि बदी माया दिन्६ु” आमा ले मलाई चुम्दै बोल्नु वयो”तिमी सक्६ौ मलाई थाहा एस् तिमी सग आमा लाई सुहौदो ६अ”(शुबी साईट) मैले आमा को पन्तएे वित्र पनि हथ हलेर उहको नरम चक खेलौन थाले। हामी किस्सिङ गर्दै थियौ। आमा क दुध मेरो ६अती म तसिएक थिए।


म निकै रोमन्चित हुँदै थिए,मा बारम्बार आमा को चक लाई दबौदै मसलिरहेको थिए। कती नरम र मोटा थियो आमा को चक! अचम्म को कुर त के वने,आमा ले उल्तो मेरो माथिलो ओथ एक्दुम मजले चलाई चलाई चुसिरहनु वएको थियो। आमा को दुई ओथ वित्र मेरो माथिल्लो ओथ थिए दविरहेक र चुसियी रहेक थिए। म पनि के काम बिस्तारै आमा को तल्लो ओथ चुस्दै चुम्बन गर्दै थिए। अव हामी दुबइ पूर्णतय उत्तेजित वैसकेक थियौ। अचानक मैले आमा को पन्तएे तल तनिदिए। आमा ले आँफैले पन्तएे पुर निकलिदिनु वयो। मैले फेरी आमा लाई समतेर किस्सिङ गरे र बिस्तारै२ बेद तिर पेल्दै लगे। मेरो हथ उहको चक म हुनाले उहको पेत्तिकोत र फरिय प६अदी बाट सजिलै मैले चक वन्द माथि गरे। अनी उहालैइ खत म सुतए। अव मलाई आमा लाई चिक्नु थियो। मैले आमा को ब्लोउसे खोलेर उहको दुध ब्र बाट पनि नङयी चुसे। अनी उहको फरिय र पेत्तिकोत अगाडि बाट पनि फर्कए। मलाई हतर वैसकेको थियो। मैले अन्दज म आफ्नो लदो आमा को पुती नेर लगे। उहको पुती क रौ को मलाई राम्रो महसुस वयो। आमा ले मेरो लदो लाई समतेर आँफैले खुद आफ्नो पुती को गते म रखिदिनु वयो। यो बेला म आफु मरिसके जस्तो लाग्यो। मलाई केइ कुरको होश थिएन। मैले आफ्नो लदो लाई आमा को पुती म हुलिदिए। आमा को पुती २ साल प६ी लदो खाँदै हुनाले होल निकै कसिलो लाग्यो मलाई।


मैले बेहोसी म आँफैलाई जन्मा दिएको पुती लाई फतफत चिक्दै थिए। आमा “उम उम उम बाबु।ुम उम्”गर्दै आनन्दित हुँदै हुनु हुन्थ्यो। अचानक म स्वर्ग म पुगे झै वए। मेरो लदो आमा कै पुतिमा जगाडीयो। म थुचुक्क आमा माथि प६अरिए। मेरो लदो बाट पीसब झै गरी पनि बग्यो। मलाई गलेको महसुस वयो। आमा ले अझ तल बाट चक उचल्दै म तिर पेल्दै बोल्नु वयो”बाबु के वो?” मैले निरस वाइ बोले”आमा म सक्दिन” आमा ले लामो सस फेक्नु वयो।मा आफु दुखित वए। म कम्जोर सवित वये शायद पैलो पटक वएर होल। तर म निरस वैन। मैले आमा लाई चुम्मा गर्दै वने”मुम आइ फुक्क यू अगैन” अनी आमा सग ६९ पोजिसन म सुते। हामी आमा सोर बिच ब्लु फिल्म म जस्तो हुन थाले६अ। म आमा को पुती चतेर उहालैइ को पनि निकल्ने सुर म थिए। म उहको भागअन्कुर्(त्क्)चुस्दै थिए। आमा मेरो लदो लाई आफ्नो हथ ले मुसर्दै हुनुहुन्थ्यो। मैले वने”मुम्मी मोऐ(चुम्बन) खानुस् न ६ितै जग्६अ” आमलाई पनि मेरो लदो को झत्क खानु थियो तेसैले आमा ले मेरो लदो लाई चुम्मा गर्नु वयो। म वित्र त्यो तरङ फेरी पैदा वो। मैले आमको पुती म चुम्दै वने”मुम्मी प्लिज फेरी एक्पत” आमा ले कुर बुझेर मेरो लदो लाई आफ्नो नरम ओथ ले सुम्सुम्यौनु वयो। मेरो लदो फेरी औकत म आउन थालयो। आमा लाई फेरी आश लाग्यो उहले मेरो लदो लाई आफ्नो मुख मै हल्नु वयो। म पगल वए”मुम्मी चुस्नुस् न प्लिज” आमा ले मेरो कुर सुन्नुवयो। मैले चुमेक आमा क ओथ हरुले मेरो लदो चुस्द मेरो हालत खराब वो। मैले त आमा कै मुख म झत्क मर्न थाले६ु। मेरो लदो बाट आएको पनि र आमको मुख म वएको पनि ले आमा को मुख बाट प्वच प्वच आवाज आयो। आमा लाई पनि निल्न मन नहुनाले उहले मेरो लदो लाई बहिर धकेल्नु वयो। अनी मुख म वएको पनि ले गर्द खोक्नु वयो। मेरो लदो लाई आफ्नो हथ ले दुई चार सद्क मर्दै वन्नु वयो”बाबु धेरै नचत।


अव एसै ले गर्द नि हुन्६अ। फेरी मैले आमा लाई चिक्न थाले। एस्पतक मैले आमा को पुती लाई सन्तुस्त बनाउन सफल वए। ट्यो रात हामी सगै सुत्योउ। टेश दिन देखी आमा को मुहर हेर्न लयक थियो। उहको मुहर एक्दुम उजेलो र चमक ले वारीएको थियो। उहको उदासइनत हतेको थियो। किनकी मैले उहालैइ खुशी दिएको थिए। आमा को चमक धमक देखेर दिपती ले पनि वनि”आमा तपाईं निकै खुशी देखिनु हुन्६ किन हो?.........................” आमा ले दिपती को गल मुसर्दै वन्नु वयो”तैले वनेकी थिएएस नि। टेरो दाई ले अव मेरो खयल राख्न सक्६ वनेर। मलाई खुशी लाग्यो। डीपक ले सची नै घर को ख्याल रख्६अ” डीप्ती ले कुरै नबुझी बोलि”हजुर तेसै चिन्ता गर्नु हुन्थ्यो त!” तेस दिन देखी मैले हर रात आमलाई चिक्न थाले। आमा लाई चिके प६ी मेरो ध्यान डीप्ती म गयो। डीप्ती क स्तन म एकोहोरो हेर्दा एक्दिन आमले देख्नु वयो। रती चिक्दै गर्द आमा ले सोध्नु वयो”तलाई दीप्ती कस्ती लग्६अ? मैले उहको पुती म लदो पेल्दै वने” राम्री ६े किन र?” आमा ले वन्नुवयो”दीप्ती लाई चिक्न मन लगेको एस्?” मैले त्यो कुर सुनेर आमलाई लगतर चिक्दै वने”बहिनी लाई नि कसैले गर्६ र?” आमा ले मेरो झत्क लिदै वन्नुवयो”उम उम बिहान् खुब हेरेथिस त उस्क दुध, तेतिखेर उम उम बहिनी वयीन नाटक नगर” मैले पनि सत्य बोले”उम मलाई बहिनी एक्दुम मन पर्सा” म यी कुर ले एती उत्तेजित वएकी म त आमा लाई एसरी चिक्दै थिए कि पुर बेद नै हल्लियो। आमा ले वन्नुवयो”बहिनी लाई चिक्ने कुर गर्द त मेरो पुती लाई ६िय ६िय पर्न थालयो। बहिनी को पुती को हालत के होल!” मैले आमलाई जोद्२ चिक्दै वने”आमा मेरो बिहे दिपती सग गरिदिनुस्। म तपाईं आमा ६ोरी लाई नै चिक्६ु। हामी सगै सुतौल सधैं” आमा को पुतिले पनि झर्यो। आमा चुप हुनु वयो। म अझ सद्क मर्दै थिए। आज हामी आमा सोर र बहिनी एक्दुम खुशी ६ौ। बहिनी मेरी भाईसकेकी एस्। मलाई लाग्द६ हाम्रो परिवार संसारकै सुखी परिवार हो।(

Comments

Popular posts from this blog

के मेरो पुती बुडाले मात्र चिक्न पाउन्छ?

बैनिले सोधिन मार्मिक प्रश्नन "के मेरो पुती बुडाले मात्र चिक्न पाउन्छ - के चिक्दा गुला पनि भित्र छिर्छ " ४ वर्ष अघि देखेको थिए उसलाई, एकदिन फोन बज्यो। ‘दाइ मलाई लिन आउनुस् न’, उसले भनी। मैले चिनिन। ‘को हो तिमी?’ मैले सोधे। ‘पूर्णिमा हो के दाइ म!’, उसले भनी। केही बेर अकमक्क परेपछि बल्ल चिने। ‘ल त्यही बसिराख म लिन आउँछू।’, म बाइकमा हुँइकिए। उसको घर पुगे। आगनको डिलमा एउटी तरूणी बसेकी थिइ। निलो जिन्स र सेतो टिसर्ट शरीरमा टाइट थियो। उसको छाती र पूठोको पुष्ट्याइ प्रश्ट देखिन्थ्यो। उसको अनुहारमा बैसंको चञ्चलता थियो। सायद यो उमेरमा उसलाई कस्तो लुगा लगाउँदा कस्तो प्रभाव पार्न सकिन्छ भन्ने थाहा थिएन। निडर बन्ने उमेर हुँदो हो। उसलाइ बाइकको पछाडी राखेर म घर फर्किए। घर आएर केही बेर गफ गरेपछि नै थाहा पाए कि पूर्णिमा जस्तो केटी मैले भेटेको थिइन। हरेक विषयमा उ गफ गर्न सक्ने रहिछे। मैले भेटेको यो उमेरका केटीहरु यस्ता थिएनन्। मुख चुच्चो बनाएर सेल्फी खिच्ने बाहेक अरु ढंगले दिमागी विकास भएको छनक आउँथेन। तर यो केटी त साह्रै फरवार्ड रहिछे। उसको कौतुहलताले भरीएका प्रश्नको जवाफ दिदै म उसंग गफिदै

एकचोटी हासौ है 18+

 १४ बर्षको केटो कण्डम किन्न गयो उस्लाई देख्नेबित्तिकै काउन्टरमा भएकी केटीले था पाइहाली कि केटो पहिलोचोटि कन्डम किन्न आको हो भनेर अनी कन्डम दिदै सोधी: लगाउन आउछ? केटा: आउँदैन यो फर्स्ट टाइम हो  अनी केटीले कण्डमलाई प्याकेटबाट झिकेर आफ्नो बुढी औलामा मज्जाले हालेर देखाउदै भनी:"हो एसरी लाउनुपर्छ अनी लाउदाखेरी टाइट हुनुपर्छ, फुट्नुहुदैन"  केटा अझै confused थियो यो देखेर केटीले उस्लाई भित्र अर्को कोठामा लिएर गै अनी आफ्नो टि सर्ट,ब्रा,स्कर्ट,पेन्टी सबै खोलेर पल्टिदै भनी: केइ अनुभव भयो?  केटाले टाउको हल्लाएर भयो भन्यो अनी केटीले भनी:"लु अब छिटो कन्डम लाएर कामकुरो शुरु गरिहाल हामीसग धेर टाइम छैन" अनी केटोले पनि उत्तेजित हुँदै केटीलाई बजायो  पहिलोचोटि गरेको, केटोको माल एकैछिनमा झर्यो केटीले उठेर केटालाई हेर्दै भनी: "कन्डम लाएनौ कि क्या हो? चिप्लो चिप्लो अनी तातो हुँदैछ त" केटा: "किन नलाउने? लाए नि नपत्याए यि या हेर्नुस् न!" भन्दै बुढी औंला देखायो जहाँ उस्ले कन्डम लाएको थियो  केटी:(रिसाउदै) बजिया असत्ती... तेरो ला*मा स्याउस्याउती किरा परि जावोस्

पारिवारिक चिकाई बहिनी चिकुवा: पालो रोजी दिदीको

पारिवारिक चिकाई बहिनी चिकुवा: पालो रोजी दिदीको एक दिन दिउँसो रचना स्कूलबाट पिकनिक गएकी हुनाले बेलुका ढिलै आउने वाला थिई, हुमा साथीकोमा जान्छु भनेर निस्केकी थिई, लाहुरे बा त प्रायः दिउँसोको समयमा घरमै बस्दैनथे । रोजी दिदी फूलबारीमा काम गरिरहेकै बेलामा म बरण्डामा निस्केर रोजी दिदीको पछाडीको भाग हेर्दै थुक निल्दै बसिरहेको थिएँ, मेरो लाँडो हल्का ठन्केको थियो । म बरण्डामा बसेको आभास पाएपछी रोजी दिदीले फरक्क फर्केर मलाई हेर्दै मुस्कान छरिन्, दिदीको ओंठको सुन्तला रंगको लिपस्टिकले मेरो लाँडो मोहित हुन थालेको थियो । मैले रोजी दिदीलाई सोधें “दिदी केहि हेल्प चाहियो भने भन्नुस् है ?” दिदी केहि नबोली निकैबेर काम गरिरहिन र म उसको पृष्ठ भागमा थुक निल्दै नै रहें । दिदीले फूलको काम सकेर धारामा हात धुनुभयो अनि मतिर फर्केर भन्नुभयो “भाई यो दुईटा गमला माथी टि.भी. कोठामा लगिदेउ न है ?” अनि आफैं अर्को एउटा गमला बोकेर माथी उक्लिनुभयो मैले पनि पालैपालो गरेर दुवै गमला माथी लगिदिएँ, गमला स्टुलमा राखेर फर्कने बेलामा रोजी दिदीले आवाज दिदैं भनिन् “बस भाई ! अब चिया पिएर जाउला नि के काम नै होला र ?” केहि छिनमा र