Skip to main content

बैनिकै अगाडी उस्कै नन्दलाई

बैनिकै अगाडी उस्कै नन्दलाई चिक्न थाले पछी बैनी बनिन मेरो छोरा को आमा
   अर्काको घरमा छिरेर चेलीबेटीको पुतिको स्वाद चाख्ने बानी परिसकेको थियो। गाउँभरीका केटीहरु चिकिसकेको थिए। कहिले बुढाको भेष, अनि कहिले साथीको भेषमा कोठमा छिरेर दिनदहाडै गाउँका चेलीको चोली खोल्थे। केही दिनदेखी आफ्नै ठूलोबाकी छोरी मन पर्न थालेको छ। सुजना भर्खर १२ सकेर घर आएकी छे। २ वर्ष पहिले उ बच्ची जस्तो देखिन्थी। तर काठमाडौंको बसाइ पछि उसमा वैशं चढेको रहेछ। उसको खुट्टामा टाइट जिन्सको पाइन्ट देख्दा पनि मन नै सिरिङ्ग भएर आउने, त्यस्तो सेक्सी बनेर आइछ। बहिनी हो, तर उसको शरीर देखेपछि लोभ नै लागेर आयो। आखिर के फरक पर्ला र? बहिनी नचिकेको हो र? फुपुको छोरीलाइ त चिकेकै हो, अब सुजनालाई पनि के फरक पर्ला र? तर तिहारमा टिका लगाउने बहिनी पो हो। मनमा कुराहरु खेल्न थाल्यो। गाउँको एकजना दाइले पोर्न फिल्म देखाइदिनु भ’को थियो। फिल्म हेरेर म ठूलोबाको घर हुदै फर्किदै थिए। सुजना ७-८ वर्षको हुँदी हो, ठूलीआमाले उसलाई बाहिर धारामा नुहाइदिदै हुनुहुन्थ्यो। पेन्टी मात्र लगाएकी थिए। छाती नाङ्गो थियो। अहिलेका जस्ता स्तन थिएनन्। तापनि पहिलो पटक देखेको उसको नाङ्गो शरीरले अघि हेरेर आएको पोर्न फिल्मको भन्दा बढी प्रभाव पार्यो। आंखा अगाडी पोर्न फिल्मकी नग्न केटीको स्तन नाचिरहेका थिए। तर अनुहार केवल सुजनाको याद आउँथ्यो। त्यो दिन देखि सुजना प्रति मेरो हेराइ नै फरक हुन थाल्यो। मैले थाहा पाउँदै थिए कि ‘केटी’ भन्या के हो। उ आठ कक्षामा पढ्दा महिनावारी सुरु भएको याद छ। नौ कक्षामा पुग्दा त उसका छाती पनि उठिसकेका थिए। त्यही समय मेरो पनि रौंहरु आउन थालेको थियो। लाडो हल्लाउँदा चिप्लो पानी झर्न थालेको थियो। सुजनाको थोरै मात्र तिघ्रा देख्दा पनि बेलुका त्यही सम्झदै हस्ते हान्थे। एकदिन ठूलोबाले बहिनालाई हिसाब सिकाइदे भन्नु भयो। माथिल्लो तलाको एउटा कोठमा बहिनीको कोठाको थियो। बेलुका किताब कापी बोकेर म उसको कोठमा गए। बस्न सजिलो हुन्छ भनेर स्कर्ट लगाएकी थिइ। स्कुलमा बाहेक घरमा स्कर्ट उ यदाकदा मात्र लगाउँथी। घुँडा खुम्चाएर भुँइमा बस्दा स्कर्ट बिस्तारै माथी सर्दै जाँदा उसको साँप्राको तल्लो भाग देखियो। त्यो दिन पहिलो पटक यस्तो उत्तेजना आएको थियो जुन खपिनसक्नु थियो। केही बेरपछि हामी सुत्यौ। बहिनी छेउको खाटमा सुति। कुनाको खाटमा म पल्टिए। अहँ निन्द्रै लागेन। साइटको बेडमा सुतिरहेकी बहिनीको स्वासको आवाजले नै अति भइरहेको थियो। उठेर बिस्तारै उसको खाटको नजिक गए। झ्यालबाट जुनको प्रकाश उसको अनुहारमा परेको थियो। निकै बेरसम्म उसको अनुहार हेरिरहे। जति हेर्यो त्यति लाडो ठन्किन थाल्यो। मुटुको ढुकढुकी बढ्न थाल्यो। शरीर तात्दै गएपछि झन् आँट बढ्दो रहेछ। उसले ओढेको पातलो ओढ्नेलाई बिस्तारै साइड लगाएर उसको तिघ्रा हेर्न थाले। ओढ्ने साइड लगाउँदै गए। उसले लगाएको स्कर्ट अस्तव्यस्त थियो। अनि दाहिने साँप्राको माथी सम्मै उ नग्न देखिएकी थिए। बिस्तारै उसको स्कर्टमाथी सार्न थाले। निकै बेर लाग्यो स्कर्ट सार्न। जति जति उसको साँप्राको भाग देखिदै जान्थ्यो त्यति उत्तेजित हुदै गए। हात र खुट्टा काँपिरहेका थिए, उ उठि भने के गर्ने थाहा थिएन। उसले भित्र रातो पेन्टी लगाएकी थिइ। स्कर्ट जस्तो पेन्टी फुल्कान सजिलो थिएन, थाहा पाइ भने के गर्ने? बिस्तारै उसको पेन्टी नजिक पुगे, त्यहाँबाट तातो बासना आएको थियो। यो बासना उसको अगाडी बस्दा कहिले काँही ख्याल गरेको थिए। अति कडा केटीको बासना थियो। केही बेरसम्म सुँघी रहे। अनि उसको अनुहार तिर हेर्दै खाटको साइडमा उभिएर लाडो हल्लाउन थाले। आज उ अगाडी नै थिए, कल्पनाको कुनै जरुरत थिएन, केही बेरमा लाडोबाट थोरै पानी निस्कियो। उसको ओढ्नेमा झर्यो। अनि त्यही ओढ्नेले लाडो पुछेर बिस्तारै बहिनीलाई ओढाइदिए। अर्को वर्षको अन्त्यमा त उ काठमाडौँ हिडी। त्यसपछि त्यस्तो अवसर कहिल्यै आएन। झुकेर बढार्दा उसको टिसर्ट भित्र झुन्डिएको स्तन देखेको थिए एक पटक। बाथरुमको झ्यालबाट लुकेर भित्र नुहाइरहेकी उसलाइ हेर्ने असफल प्रयास धेरै गरे। अब उ घर फर्केकी छे। झनै पुष्ट र सेक्सी भएर आएकी छे। अनि म धेरै कुरा गर्न सक्ने भएको छु। उ आएको थाहा पाउना साथ म उसको कोठा भित्र छिरेर उसले नदेख्ने गरी अलप भएर बसे। केही बेरमा उ कोठमा छिरी। ढोका लगाइ। ब्याग खाटमा राखी। अनि तिघ्रामा लपक्कै टाँसिएको जिन्स पाइन्ट खोली। उसका तिघ्रा वयस्क केटीहरुको जस्तो भइसकेको थियो। चिल्ला, मोटा तर टाइट। रातो पेन्टी त्यस्तै टाइट थियो। अनि भित्र केही पुट्ट उठेको जस्तो देखिन्थ्यो। टिसर्ट खोली। भित्र पातलो समिज लगाएकी थिइ। त्यो पनि खोली। उसको शरीरमा केवल ब्रा र पेन्टी मात्र थियो। ब्रा भित्रको स्तन उसको पुठोको दुइ डल्ला जत्रै ठूला थिए। उसले ब्रा खोलेपछि पो म जिल्ल परे। पुराना बुढापाकाहरुले दुधको मुन्टा साह्रो र कालो भयो भने पेट बोकेकी हुन्छे भनेर कुरा गर्थे। उसको दुधको मुन्टा काला थिए। अनि दुध पनि अलिक ठूलै थियो। प्रेग्नेन्ट भएर बच्चा अबोर्सन गरेको हो कि भन्ने शंका लाग्यो। उसले ब्रा खोली अनि भित्र केही पनि नलगाइ टिसर्ट लगाइ। पेन्टी माथी लुज ट्राउजर लगाइ अनि खाटमा पल्टी। म घरतिर लागे। लाडो मस्त ठन्किरहेको थियो। तर हस्ते नहान्ने सोचे। यदि बहिनीले कसैसंग सेक्स गरेर बच्चा बोकेर अबोर्सन गरेकी रहेछी भने त्यो पत्ता लगाउन जरुरी थियो। त्यो रात बहिनीको कोठमा पुगेर उसको मोबाइल खोले, कल रेकर्ड र म्यासेजहरु हेरे। कपिल नामको केटा रहेछ। केही बेरमै मेरो शंका सहि भएको थाहा भयो। ब्यागमा हस्पिटलको कार्ड पनि भेटे। झण्डै ४ महिना पहिलेको घटना रहेछ। भोलीपल्ट सुत्ने बेला म लुसुक्क उसको कोठमा छिरे। कोठाबाट कुनै पनि आवाज बाहिर जान नमिल्ने बनाए। उ खाटमा पल्टिएकी थिइ। मलाइ देखेपछि उ उठेर खाटमा पलेटी मारेर बसी अनि सोधी, ‘दाइ, यति अबेला किन आउनु भो?’ ‘तिमीसंग एउटा कुरा गर्नु थियो त्यसैले आ’को’, उसको नजिकै खाटको छेउमा बसेर भने। कानको साइडबाट तल लत्रिएको कपाल चलाउँदै उसले सोधी, ‘के कुरा?’ ‘छ एउटा गोप्य कुरा।’, मैले भने। ‘भन्नु न त।’, उसले भनी। ‘तिमीले बच्चा फालेको हो?’, मैले सिधै सोधी दिए। उ निकै बेरसम्म केही बोलिन। ट्वाल्ल परेर हेरिरही। असजिलो मानेर बसेको ठाउँ थोरै सरी। ‘कसले भन्यो?’, उसले सानो डराएको आवाजमा सोधी। ‘मैले थाहा पाए जसले भने नि। तिमी यस्तो हुन्छौ भन्ने त मैले सोचेको नि थिइन।’, उसका आँखा रसाए। ‘मेरो केही गल्ती छैन, मलाइ थाहा पनि थिएन, एउटा केटाले मलाइ फसायो दाइ!’, उसले आशु पुछ्दै भनी। ‘कस्तो थाहा थिएन? त्यसै बच्चा त बस्दैन होला?’, मैले रिसाए जसरी अरु थपे, ‘कसरी फसायो त्यो केटाले?’ ‘एउटै कलेजको हो। एकदिन मेरो रुममा आ’को थियो। वाइन खाने भनेर लिएर आयो। अनि राती जबरजस्ती गर्यो। वाइनले लागेको थियो। बिहान उठ्दा राती के-के भयो थाहा भएन। अनि अर्को महिना मिन्स भएन। चेकगर्दा त्यस्तो भएछ, बच्चा फाल्नु पर्यो। मैले कसैलाई भनेको छैन। प्लिज कसैलाई पनि नभन्दिनु है। अनि तपाइलाई कस्ले भन्यो भन्नु न!’, उसले सोधी। ‘म हिजो बेलुका तिम्रो रुममै थिए।’ ‘मतलव?’, उसले सोधी। ‘तिमीले लुगा चेन्ज गर्दा तिम्रो निप्पल कालो भ’को रहेछ। अनि ब्यागमा हस्पिटलको कार्ड..’ मेरो कुरा बिचमै काटेर रिसाएर भनी, ‘तपाइलाई अलिकति पनि लाज लागेन दाइ बहिनीको कोठामा यस्तो काम गर्दा?’ ‘के को लाज? तिमी दुनियाँसंग सुत्दा लाज नहुने? म चाहिँ…’ ‘को सुत्यो दुनियाँसंग ?! …भने त त्यो केटाले फसायो भनेर।’ ‘हो पत्याए फसायो भनेर!’, मैले भने। ‘नपत्याए नपत्याउनु, साँचो कुरा त्यही हो।’ ‘खै, के थाहा के हो साँचो कुरा। तिम्रो शरीर हेर्दा त तिमी टन्नै केटाहरुसंग सुतिकी छौ जस्तो देखिन्छौ।’ ‘मेरो बारेमा तपाइले यस्तो सोच्नु हुन्छ भन्ने मैले कल्पना पनि गरेको थिइन।’ ‘मैले त तिम्रो बारेमा धेरै कुरा कल्पना गरेको थिए। तर बच्चै फालेको कुरा चाही नसोचेको भयो। घरमा थाहा भयो भने के हुन्छ?’ उसका आँखा फेरी रसाए, ‘घरमा थाहा हुँदैन, कसैलाइ पनि थाहा छैन, तपाइले नभन्दिए पुग्छ।’ ‘ठिक छ, म भन्दिन, तर मेरो एउटा शर्त छ।’, मैले भने। ‘के शर्त?’, उसले सोधी। ‘आज राती संगै सुत्न दिने भए भन्दिन्न, नत्र यी हस्पिटलको कार्ड पनि मैसंग छ, अहिले नै गएर दिन्छु।’ खल्तीबाट कार्ड निकाल्दै धम्की दिए। ‘दाइ प्लिज तिहारमा टिका लगाएको बिर्सनु भो? यस्तो नहुने कुरा नगर्नु न।’, उ रुन थाली। ‘के हुन्छ त ? संगै सुत्ने त हो नी। दाइसंग सुत्न के हुन्छ र?’, मैले अलिक अगाडी गएर भने। उसले केही बोलिन। माया लाग्दो अनुहार बनाएर आशु झारिरही। बत्ति निभाएर अर्को मुधुरो बत्ति बाले। म खाटमा फर्किदासम्म उ लुगा ओडेर अर्को साइडमा फर्केर सुति सकेकी थिइ। मैले पाइन्ट र टिसर्ट खोले, अन्डरवेयर भित्र लाडो ठन्किसकेको थियो। बिस्तारै ओढ्ने भित्र छिरे। उ अझै पनि भित्र तिर फर्किएर सुतेकी थिइ। म पनि त्यतै फर्किएर उसंग टासिन पुगे। मेरो लाडोले उसको पुठोमा टच गर्यो। मैले हात बिस्तारै उसको ढाड हुँदै उसको छाती तिर पुर्याए। उसले च्याप्प समाती। उसले त्यसरी रोक्दा झनै उत्तेजित बनायो। एकछिन सम्म मैले केही गरिन। उसले मेरो हात समातेर राखिरही। केही बेरपछि मैले हात आफुतिर ताने, उसले छोडिदिइ। अनि बिस्तारै उसको पेटमा हात पुर्याए। अनि नाइटो हुँदै ट्राउजर भित्र हालेको मात्र के थिए उसले फेरी हात समाती। म रोकिए। ‘तपाइले सुत्ने मात्र भन्नु भ’को थियो। मलाइ नछुनु त!’, उसले रोएको आवाजमा रिसाएर भनी। मैले हात ताने। अनि उसको गर्धनमा जिब्रोले चलाउन थाले। उसले टाउको हल्लाएर धपाउन खोजी। तर यता फर्किन आँट गरिन। मैले त्यसरी नै उसको गर्धनमा किस गर्न थाले। अनि जिब्रोले चाट्न थाले। उ असजिलो गरी चल्न थाली तर मेरो शरीरले छेउबाट पेलेको हुँदा उ दाँयाबाँया चल्न सक्ने अवस्थामा थिइन। मैले मेरो अन्डरवेयर खोले अनि फन्फनिएको लाडो ट्राउजर बाहिरैबाट उसको चाकको प्वालमा पर्ने गरी उससंग टाँसिए। अनि बिस्तारै लाडो दल्न थाले। उसको शरीरले चेपिएर दलिदा हस्ते हानेझै लाडोको छाला तलमाथी सर्न थाल्यो। उसले यो हर्कत सहि रही। केही बेरपछि मैले उसको साँप्रा माथी खुट्टा चढाए। अनि हात उसको स्तन तिर लगे। उसले हात च्याप्प समाति। मैले उसलाई तानेर उत्तानो सुताए। उत्तानो उसको शरीर माथी घोप्टिए। अनि उसले प्रतिवाद गर्नु पहिले नै उसको ट्राउजर एक-सटमा फुकालिदिए। उ अझै रुदै थिइ। टिसर्ट फुकालेर दुध माडदा उसले प्रतिकार गरिरही। मैले बल गरेर उसको हात हटाए। अनि ओठमा किस गर्न थाले। ‘हेर जसरी नि म तिमीलाइ चिक्छु नै, बरु सहजै देउ, तिमी पनि मज्जा लिउ।’ उसले केही भनिन। तर केही छिनपछि प्रतिकार गर्न छोडी। मैले उसको पेन्टी फुकालेर लाडो छिराउन थाले। म यस्तरी मच्चिन थाले कि उ बेस्सरी चिच्याउन थाली। केही बेरमा फुसी सबै पुति भित्र छिर्यो। मध्यरात तिर उसको पुति चाट्न थाले। उ ब्युझिइ। ‘अझै पुगेन? सुत्न न दिनु न दाइ।’ ‘कसरी सुत्नु, कति वर्ष पछि को इच्छा हो तिमीलाई चिक्ने, तिम्रो पुति चाट्ने..आज त रातभरी गर्ने हो।’ ‘तपाइ यस्तो छाडा मान्छे हो जस्तो कहिल्यै लागेको थिएन, पापी हो तपाइ। बहिनीको इज्जत जोगाउँछन् मान्छेहरु, तपाइ बहिनीको एउटा गल्तीको आडमा उसकै भोग गर्ने?’, उ रिसाएकी थिइ। ‘तै पो कहाँकी सति सावित्री होस् र?’, मेरो पनि पारो तातेर आयो। उसको दुधमा प्याट्ट हिर्काएर भने। ‘ऐया! हो अब कुट्न पनि थाल्नु। अब के बाँकी रह्यो र, दाजुबहिनीको सम्बन्ध त सक्किसक्यो!’, दुखाइले दुध सुमसुम्याउदै उ खाटमा उठी। ‘कुट्छु, पिट्छु, चिक्छु, के के गर्छु गर्छु, भालु बनाएर छोड्छु तिमीलाई…’ उ फेरी कुनापट्टी फर्किएर सुती। मैले उसलाइ उत्तानो पारे। उसका ठूला दुध उसको छातीमा छचल्कियो। अनि उसको पुतिमा औला छिराए, उसले दुवै खुट्टा टाइट गरेर भित्र छिराउन दिइन, मेरो हात च्यापियो। अर्को हातले उसको साँप्रामा जोडले पिटे। अनि दुवै साँप्रा फट्याइदिए। ‘दुख्यो के दाइ, छोड्नु न…’, उ फेरी रुन थालेी ‘मलाइ निन्द्रा लागेको छ सुत्न दिनु न।’ ‘तिमीलाइ मेरो बच्चाको आमा बनाउने मन छ क्या नानु!’, मैले उसको पुतिमा फेरी लाडो छिराउन थाले। मैले चिकेर सक्दा हामी दुवै थकित भयो। उसका रसाएका आँखा रातो भएको रहेछ। यो भन्दा बढी गर्यो भने केटी जान्छे जस्तो लाग्यो। म साइड लागेर ढल्के, केही बेरमै उ निदाइ। बिहान उ उठ्नु पहिले नै म घर तिर लागे। दिउँसोतिर सुजनाको घरमा पुगे। उ भान्सा भित्र थिइ। भित्र छिरे। मलाइ देख्नासाथ उसले आखा तरी। म उसको नजिक पुगेर सोधे, ‘पुति कति दुखिर’को छ?’ अनि अगाडीबाट दुधका डल्ला समाते। उसले मेरो हात हटाइ। ‘मम्मीले दख्नु भो भने नि अनि थाहा हुन्छ।’, उसले धम्कीको स्वरमा भनी। ‘थाहा भए के भो त? म त तिम्रो मम्मीलाइ पनि चिक्दिन्छु।’ ‘थुक्क गतिछाडा!’, उसले मेरो मुखमै थुकी। यस्तो गतिछाडा कुराले बहिनी रिसाएर आवेगमा आएको देख्दा मलाइ मज्जा आइरहेको थियो। उसले के सोच्छे संग वाल मतलव लागेन। मनमा जे आयो त्यही बोल्दा झनै उत्तेजित बनायो मैले उसलाइ च्याप्प समाते अनि ओठमा किस गर्न थाले। उसले फुत्कन प्रयास गरी तर दिइन। केही बेर उसको ओठ चुसे, अनि जिब्रो भित्र हुले। बाहिरबाट चप्पल बजेको सुनेपछि मैले उसलाइ छोडिदिए। केही बेर बाहिर गएर बसे। एकछिन पछि उ ट्वाइलेट तिर तेर्सिइ। उसले मात्र देख्न सक्ने बनेर पछिपछि लागे। ट्वालेटको ढोका खोलेर उ भित्र पस्न खोज्दा म पनि भित्र छिरे अनि ढोका बन्द गरे।आगनमा ठुलोबाट फुल गोड्दै हुनुहुन्थ्यो। थाहा पाउछन् भन्ने डरले उ केही बोलिन। म ढोका लगाएर त्यही उभिए। उसले ट्राउजर खोली, म तिर हेरी अनि पिसाब फेर्न थाली। उसको पुतिबाट निस्किएको पिसाबको धारो हेर्दै गर्दा म झनै उत्तेजित हुन थाले। उसले पिसाब फेरी अनि ट्राउजर माथी सार्नै लागेकी थिइ। उसलाइ भित्तामा पुर्याए अनि पुति भित्र फन्फनिएको लाडो कोच्न थाले। उसले केही प्रतिवाद गरिन। उल्टै आँखा बन्द गरेर आनन्द लिन थाली। ‘अब मज्जा हुन थाल्यो?’, उसले ट्राउजर लगाउँदै गर्दा मैले सोधे। उसले केही भनिन, ट्वाइलेटको ढोका खोली, दाँयाबाँया हेरी, अनि निस्किएर हिडी। म गाउँ डुल्न निस्किए। बाटोमा कुमार भेट भयो। अनि पो याद आयो, कुनै बेला कुमारले सुजनालाइ लभ लेटर पठाको थियो। पछि मलाइ पनि बहिनीसंग कुरा गराइदे न भनेर हैरान गरेको थियो। कुमारकी बहिनी पनि छे मन्दिता, अति राम्री। बहिनीकै कक्षामा पढ्थी। स्कुलकी सबैभन्दा चर्चित केटी, उ पनि १२ सकेर घर आएकी छे। स्कुल हुँदा कसैको आँट थिएन त्यो केटीलाइ छुने। कुमार ज्याङ्गो अनि झगडालु केटा थियो र छ, सबै डराउँछन्। गाउँमा एकताका केटाहरु खुबै कुट्थ्यो। नौमा पढ्दा मैले पनि एक पटक नमज्जाले कुटाइ खाएको थिए। स्कुल देखि गाउँको तलसम्म लखेटेर कुटेको थियो। साथीहरुले नछुट्याएको भए मेरो हात खुट्टा भाँचिने थियो त्यो दिन। पछि सुजनालाइ बाटो छेकेछ, सुजना रुदै घर आएकी थिइ त्यो दिन। एक दिन स्कुल जाँदा बाटोमा ढुकेर बसेको थियो, म सुजनाको पछि पछि थिए, कुमारले सुजनाको पुठ्ठो पट्काएको देखे, सुजिना दगुर्दै गइ, अरु विद्यार्थीहरु अगाडी थिए, त्यसपछि सुजना स्कुल जाँदा जहिल्यै साथी कुरेर मात्र जान थालेकी थिइ। ‘भाउजु भाउजु’ भनेर मन्दिताले त्यो बेला सुजनालाइ अरु कै अगाडी जिस्काउँथी। दुश्मन जस्ता भ’का थिए। कक्षामा भुतालभुतुल गरेर टिचरहरु नै आउनु परेको थियो एक दिन झगडा छुट्याउन। ‘कुमार, तिमी मेरो बहिनीलाइ अझै मन पराउँछौ?’, मैले केही बेर गफ गरेपछि सोधे। उ अकमक्क पर्यो। ‘केही फरक पर्दैन, मन पर्छ भने म मिलाइदिन्छु।’, मैले थपे। उ अझै अकमक्क पर्यो। ‘जोक गर्छौ यार तिमी पनि!’, उसले भन्यो। ‘साच्ची भन्या हो, यस्तो कुरामा पनि किन जोक गर्थे र!’ ‘बहिनी मिलाइदिन्छु के भन्या?’, उसले स्पष्टिकरण खोज्यो। ‘हान्ने हो भने मिलाइदिन्छु भनेको’, उ मेरो कुरा सुनेर हास्यो। ‘हो भन्या, बेलुका १० बजे सुजनाको धन्सारमा एक्लै आउ अनि म सबैकुरा मिलाइदिन्छु।’ ‘पक्का?’, उसले वाचा गरायो। ‘पक्का। तर मज्जाले गर्नु पर्छ नि, एकै छिनमा थाक्छौ भने त हुदैन।’ ‘ह्या तिमी चिन्तै नगर न, आधी घन्टा ठोक्न सक्छु!’, उसले भन्यो। बेलुका ८ बजेतिर सबै सुतिसकेका थिए। बरण्डाको ढोकाबाट म बहिनीको कोठमा छिरे। उ खाटमा सुतिरहेकी थिइ। ढोका खुलेको आवाज सुन्नासाथ उ उठी। ‘के छ मेरो प्राइभेट भालुको हालचाल!’ ‘ठिक छ!’, उसले ठुस्किदै भनी। ‘मेरो लाडो चुस्छौ त आज?’, मैले भित्र छिर्नासाथ लुगा फुकालेर ठन्किदै गएको लाडो समातेर भने। उसले मलाइ हेरी, लाडो लाइ हेरी। केही बोलिन। म उसको नजिकै पुगे। अनि दुध मोल्न थाले। म खाटमा बसे, अनि उसलाइ खाटबाट तल ओराले। भुँइमा बस्न लगाइ, अनि खाटबाट खुट्टा तल झारेर बसे। लाडो ठ्याक्कै उसको मुखमा पर्ने गरी। अनि उसको टाउको समातेर लाडो कोचे। केही बेर त नाइ नास्ती गर्दै थिइ, तर पछि बिस्तारै चुस्न थाली, भित्र बाहिर गर्दै। केही बेरमा उसको मुख भरी फुसी नै फुसी भयो। उसले लाडो बाहिर निकाल्न खोज्दै थिइ तर मैले दिइन। बाध्य भएर उसले फुसी निल्नु नै पर्यो। ‘मिठो रहेछ?’, मैले सोधे। उ भुइबाट उठि अनि पानी पिएर आइ। उसले केही बोलिन। उ खाटमा पल्टी। म उसको दुध चलाउन थाले। ‘आज किन केही नबोलेकी, के भयो? बोल्दैनौ मसंग’, मैले माया गरेर सोधे। ‘के बोल्न बाँकी छ र अब?’ ‘छ नि, तिमीले त्यो केटासंग चिकेको कुरा सुनाउ न।’ ‘के सुनाउनु, सबै केटाहरु यस्तै हुँदा रहेछन्, केटीलाई के भ’को छ, उ के चाहन्छे वास्ता नगर्ने, यस्ता नि मर्द रे!’, उसले फनफनाउँदै भनी। ‘तिमीलाइ के चाहिएको छ र? भन मात्र म सबै पुरा गर्दिन्छु।’ ‘उफ्, गफ पनि कति गर्न जान्या हो! के पुरा गर्न सक्नुहुन्छ तपाइ?’ ‘जे पनि गर्न सक्छु। तिमी इच्छा मात्र गर म पुरा गर्दिन्छु।’ ‘मलाइ १० लाख रुपैयाँ दिनु।’ ‘जम्मा १० लाख?’, मैले उसको गाला मुसार्दै भने। ‘जम्मा रे, देख्नुभ’को छ कहिल्यै १० लाखको अनुहार?’, उसले जिस्काइ। ‘भोली दिन्छु, तर आज तिम्रो लागि अर्कै गिफ्ट छ।’ ‘के छ?’, उ पहिलो पटक उत्साहित भइ। ‘तिमीलाइ कुमार याद छ?’ ‘त्यो हरिलठ्ठक’, उसले रिसले दाँत किटी। ‘अँ त्यही। त्यसलाइ मैले आज राती बोलाको छु।’ ‘किन?’ ‘त्यो आउँछ अनि भनौला।.. तिमीलाइ याद छ तिमी घर आएको पहिलो दिन तिमीलाइ नाङ्गै कोठामा देखेको भनेको थिए नि।’ ‘अँ याद छ, के त?’ ‘कसरी देखे होला थाहा छ?’ ‘के थाहा मलाइ, बोकाहरु को अनेक आइडिया हुन्छ होला नि?’, उ मुसुक्क हाँसी। ‘म बिलाएर नदेखिने गरी बस्न सक्छु। त्यसैले म यहीँ हुँदा नि तिमीले देखेनौ मलाइ।’ ‘हो हो, गफ पनि क्या दिने के…’, उ बोल्दै थिइ, म गायब भइदिए। अनि बल्ल उ झसङ्ग भइ। खाटमा जुरुक्कै उभिइ। दाँयाबाँया हेरी। ‘दाइ…’, उसले डराएर बोलाइ। ‘गफ गरेको रहेछु त?’, उ उसको अगाडी देखिए। ‘कसरी?’, उसले केही बेर चकित परेर मलाइ हेरिरही, अनि मात्र बोली। ‘मलाइ जादु आउँछ। त्यसैले त तिमी भन मात्र सबै कुरा पुर्याइदिन्छु भनेको।’ ‘अरु के-के गर्न सक्नुहुन्छ?’ ‘धेरै कुरा सक्छु। आज राती गाउँ घुम्न जाम अनि देखाउँछु तिमीलाइ सबै कुरा।’, कुमार आउने बेला भइसक्यो। मैले सुजनालाइ घरबाहिर निस्किन भने। ‘के लगाएर जाम?’, उसले सोधी। ‘कुमारलाइ भेट्नु पर्छ अहिले, भित्र पेन्टी लगाउ, अनि स्कर्ट माथी समिज मात्र लगाउ।’ उसले त्यसै गरी। उसका ठूला दुध पातलो समिज छेडेर बाहिर निस्केला जस्तो गरी छचल्किदै थियो। ‘मैले कुमारलाइ तिमीसंग रात बिताउन दिन्छु भनेर डाकेको छु है, दिने जस्तो कुरा गर।’ ‘अरे, त्यो संग म रात बिताउनु, छ्या..।’ ‘उसको अगाडी नाटक पार न। तिमीले त्यसको बहिनी याद छ?’ ‘मन्दिता?’, उसको आवाज नरम भयो। ‘अँ, त्यसलाइ भेट्न जानु पर्छ अनि।’ ‘किन?’, उसले सोधी। ‘भेटेपछि थाहा पाइहाल्छौ किन भनेर।’ हामी धन्सार नजिक पुग्यौ। कुमार कुरेर बसेको रहेछ। बहिनीलाइ देख्नासाथ उसले घुटुक्क थुक निल्यो। ‘तिम्रो घरमा कोठा खाली छ?’, मैले सोधे। ‘छ?’ उसले भन्यो। ‘कुन कोठा?’ ‘माथिल्लो तलामा एउटा कोठा खाली नै छ।’ ‘माथी को-को छ? पिउन मिल्छ माथी बसेर?’ ‘मेरो र बहिनीको कोछ छ माथी। मज्जाले मिल्छ। बहिनीले पनि पिउँछे।’ ‘बहिनी घरमै छे?’, मैले सोधे। ‘अँ, मेरो कोठामा जाँदा हुन्छ, जाम।’ उसले भन्यो। तिनै जना कुमारको घर तिर लाग्यौ। घरको माथी लुसुक्क पसेपछि त्यो फ्याल्टको कुनै पनि आवाज तल नसुनिने बनाए। कुमार कोठा भित्र छिर्यो। ‘यहाँ बोलेको तल कसैले सुन्दैन त्यसैले तिमीले जसरी जे गरेपनि केही फरक पर्दैन। हामी यहाँ आएको कसैले कहिल्यै थाहा पाउने छैनन। म मन्दितालाइ लिएर आउँछू’, मैले सुजनालाइ लुसुक्क भनेर मन्दिताको कोठा तिर लागे। मन्दिताको कोठामा ढक-ढक गरे। साह्रै सुगठित शरिरकी तरुणीले ढोका खोली। ‘के छ मन्दिता?’, मैले सोधे। ‘ठिक छ दाइ। के हो यति राती?’ ‘हामी यता भेला भ’को छ’म आउ तिमी पनि रमाइलो गरम।’ ‘ड्रिङ्क्स गर्ने हो?’ ‘हो।’ उ मेरो पछि पछि आइ। कुमारले भुँइमा चार वटा तकिया बिछ्याको रहेछ। सुजना र कुमार बसेर रक्सीका बोत्तल खोल्न थाले। ‘सुजना पनि आएकी रहेछौ त?’, मन्दिताले खुसी हुँदै सोधी। ‘अँ, तिमी कहिले आएको?’, सुजनाले मुस्काउँदै सोधी। ‘२-३ दिन भयो।’, मन्दिता तकितामा बसी। कोठामा उपस्थित दुवै केटीले झण्डै उस्तै पहिरन लगाएका थिए। दुवै उस्तै सेक्सी। पलेटी कसेर बस्दा दुवैको थाइ देखिएका थिए। कुमारले रक्सी सर्व गर्न थाल्यो। उसको नजर निरन्तर सुजनाको छाती तिर थियो। मन्दिताले सो कुरा नोटिस गरी। ‘कुमार दाइले सुजनालाइ साह्रै सताउनु हुन्थ्यो नि स्कुल पढ्दा, याद छ?’ मन्दिताले रक्सीको चुस्की लिदै भनी। ‘याद छ किन नहुनु, पुठोमा हानेर हैरान गर्नुहुन्थ्यो।’, सुजनाले भनिदिइ। कुमार अलिक लाज मानेको जस्तो गर्न थाल्यो। ‘अनि तिमी भाउजु भाउजु भनेर हैरान गर्थ्यौ, याद छ एक पटक त मस्त झगडा नि गरियो।’, उसले थपि। ‘छुट्याउन सरहरु आउनु परेको थियो।’, मन्दिताले हाँस्दै भनी। कुरै कुरामा मैले सुजनाले मात्र देख्ने गरी कुमारको ग्लासमा निदाउँने औषधी हालिदिए। करिब १५ मिनेटमा सबैजनालाइ रक्सीले छयो। लाज र सरम कम हुँदै कुरा सेक्सुहल हुन थाल्यो। कुमारले बेला बेला सुजनाको साँप्रा छोइरहेको थियो। सुजनाले केही वास्ता गरिरहेकी थिइन। उता सुजना र कुमार गफ गर्न थाले। यता मन्दिता र मेरो गफ छुट्टै चल्न थाल्यो। यति राम्री भएर पनि व्वाइफ्रेन्ड किन नबनाएकी भन्दै जिस्काउँदै थिए। ‘तिमी कुमारसंग कुरा गर्दै गर, म मन्दितालाइ चिकेर आ’म?’, मैले सुजनालाइ लुसुक्क भने। ‘हुन्न। यही बस्नु।’, उसले भनी। मैले मन्दितासंग कुरा सुचारु राखे। ‘सिगरेट खान पाएपनि हुन्थ्यो नि दाइले थाहा नपाउने गरी।’, मन्दिताले यो मात्र के भनेकी थिइ, कुमारलाइ निन्द्राको औषधीको प्रभाव सुरु भयो। कुरा गर्दै गर्दै झुल्न थाल्यो अनि भुँइमै ढल्यो। मैले सिगरेट सल्काएर मन्दितालाइ दिए। मन्दिताले बढो सेक्सीपारामा चुरोट पिइ। ‘मलाइ पनि’, सुजनाले मागी। मन्दिताले चुरोट पास गर्न लाग्दा सुजनाले फेरी भनी, ‘लिप लक गरेर..’ मन्दिताले एक छिन सुजनालाइ हेरी, अनि सररर धुँवा तानी। मेरै अगाडी दुइ तरुणी ओठ जोडेर एक-अर्काको मुख भित्र धुँवा छिराउन पो थाले। पालैपालो गरेर चुरोट सकियो। अनि बाँकी भएको लाज सरम पनि। सुजनाले मन्दितालाइ किस पो गर्न थाली। लिप किस बिस्तारै टङ किसमा परिणत भयो। केही बेरमै दुइ जना अंगालोमा बाँधिएर एक अर्काको दुध माड्न थाले। म उनीहरुलाइ हेर्दै उत्तेजित भइरहेको थिए। ‘ओइ!’, मैले बोलाएपछि दुवै जना छुट्टिए। ‘के हो तिमीहरुको पारा?’, मैले सोधे। मन्दिता हल्का लजाइ। मैले थपे, ‘गरिसकेपछि लुगा त खोलेर गर्नु नि!’, मैले मुस्काउँदै भने। अनि सुजनालाइ काखमा राखेर किस गर्न थाले। ‘यो के हो, दाजु बहिनी ?’, मन्दिताले सोधी। ‘तिमी आउन न त गरम’, मैले मन्दितालाइ समातेर किस गर्दा सुजनाले मन्दिताको स्कर्ट भित्र छिरी। थाहा छैन सुजनाले तल के गरी तर माथी भने मन्दिताको जिब्रो चुस्न साह्रै मज्जा हुन थाल्यो। हेर्दा हेर्दै मन्दिताको पुति भित्र लाडो घुस्यो। अनि मन्दिता आनन्दको लहरमा चिच्याउन थाली। जब मैले सबै फुसी मन्दिताकै पुति भित्र झारीदिए। तब सुजनाले मन्दिताको पुति पो चाट्न थाली। अनि दुवै जना एक अर्कोमा टाँसिएर एक अर्काको पुति चुस्न थाले। निकै बेरसम्मको यो कार्यले दुवै पानी-पानी भए। निकै बेरसम्म उ उनीहरुकै करामतको दर्शक बनेर मज्जा लिएर बसे। उनीहरु छुट्टिए। काम बासना र रक्सीको मातमा दुवैको गोरो अनुहार रातो भएको थियो। दुवै स्याँस्याँ गर्न थाले। केही बेर पछि सुजना र म हातमा लुगा लिएर नाङ्गै घर तिर फर्क्यौ। ‘हामीलाइ कसैले पनि देख्दैन नि?’, दुधका पोका हल्लाउँदै हिडेकी सुजनाले सोधी। ‘देख्दैन।’, मैले भने। ‘तिमी त मन्दितासंग खुबै मस्तसंग चिप्कियौं त?’ ‘अँ, मलाइ दुवै मन पर्छ, केटा पनि केटी पनि। बाइसेक्सुअल रहेछु म।’ ‘हो र?’, उसको कुराले त झनै रोचकता पो थप्यो। ‘भनेसी, तिम्रै अगाडी मैलै अरु केटी पनि चिक्न पाउने भए, अनि तिमीले पनि त्यो केटीको मज्जा लिने भयौ?’ ‘अँ, त्यस्तै!’, उसले भनी। भोलीपल्ट दिउँसो म एक्लै मन्दितालाइ चिकेर आए। अनि दैनिक जस्तो उसको र बहिनीको पुति चिक्न थाले।

Comments

Popular posts from this blog

के मेरो पुती बुडाले मात्र चिक्न पाउन्छ?

बैनिले सोधिन मार्मिक प्रश्नन "के मेरो पुती बुडाले मात्र चिक्न पाउन्छ - के चिक्दा गुला पनि भित्र छिर्छ " ४ वर्ष अघि देखेको थिए उसलाई, एकदिन फोन बज्यो। ‘दाइ मलाई लिन आउनुस् न’, उसले भनी। मैले चिनिन। ‘को हो तिमी?’ मैले सोधे। ‘पूर्णिमा हो के दाइ म!’, उसले भनी। केही बेर अकमक्क परेपछि बल्ल चिने। ‘ल त्यही बसिराख म लिन आउँछू।’, म बाइकमा हुँइकिए। उसको घर पुगे। आगनको डिलमा एउटी तरूणी बसेकी थिइ। निलो जिन्स र सेतो टिसर्ट शरीरमा टाइट थियो। उसको छाती र पूठोको पुष्ट्याइ प्रश्ट देखिन्थ्यो। उसको अनुहारमा बैसंको चञ्चलता थियो। सायद यो उमेरमा उसलाई कस्तो लुगा लगाउँदा कस्तो प्रभाव पार्न सकिन्छ भन्ने थाहा थिएन। निडर बन्ने उमेर हुँदो हो। उसलाइ बाइकको पछाडी राखेर म घर फर्किए। घर आएर केही बेर गफ गरेपछि नै थाहा पाए कि पूर्णिमा जस्तो केटी मैले भेटेको थिइन। हरेक विषयमा उ गफ गर्न सक्ने रहिछे। मैले भेटेको यो उमेरका केटीहरु यस्ता थिएनन्। मुख चुच्चो बनाएर सेल्फी खिच्ने बाहेक अरु ढंगले दिमागी विकास भएको छनक आउँथेन। तर यो केटी त साह्रै फरवार्ड रहिछे। उसको कौतुहलताले भरीएका प्रश्नको जवाफ दिदै म उसंग गफिदै

एकचोटी हासौ है 18+

 १४ बर्षको केटो कण्डम किन्न गयो उस्लाई देख्नेबित्तिकै काउन्टरमा भएकी केटीले था पाइहाली कि केटो पहिलोचोटि कन्डम किन्न आको हो भनेर अनी कन्डम दिदै सोधी: लगाउन आउछ? केटा: आउँदैन यो फर्स्ट टाइम हो  अनी केटीले कण्डमलाई प्याकेटबाट झिकेर आफ्नो बुढी औलामा मज्जाले हालेर देखाउदै भनी:"हो एसरी लाउनुपर्छ अनी लाउदाखेरी टाइट हुनुपर्छ, फुट्नुहुदैन"  केटा अझै confused थियो यो देखेर केटीले उस्लाई भित्र अर्को कोठामा लिएर गै अनी आफ्नो टि सर्ट,ब्रा,स्कर्ट,पेन्टी सबै खोलेर पल्टिदै भनी: केइ अनुभव भयो?  केटाले टाउको हल्लाएर भयो भन्यो अनी केटीले भनी:"लु अब छिटो कन्डम लाएर कामकुरो शुरु गरिहाल हामीसग धेर टाइम छैन" अनी केटोले पनि उत्तेजित हुँदै केटीलाई बजायो  पहिलोचोटि गरेको, केटोको माल एकैछिनमा झर्यो केटीले उठेर केटालाई हेर्दै भनी: "कन्डम लाएनौ कि क्या हो? चिप्लो चिप्लो अनी तातो हुँदैछ त" केटा: "किन नलाउने? लाए नि नपत्याए यि या हेर्नुस् न!" भन्दै बुढी औंला देखायो जहाँ उस्ले कन्डम लाएको थियो  केटी:(रिसाउदै) बजिया असत्ती... तेरो ला*मा स्याउस्याउती किरा परि जावोस्

पारिवारिक चिकाई बहिनी चिकुवा: पालो रोजी दिदीको

पारिवारिक चिकाई बहिनी चिकुवा: पालो रोजी दिदीको एक दिन दिउँसो रचना स्कूलबाट पिकनिक गएकी हुनाले बेलुका ढिलै आउने वाला थिई, हुमा साथीकोमा जान्छु भनेर निस्केकी थिई, लाहुरे बा त प्रायः दिउँसोको समयमा घरमै बस्दैनथे । रोजी दिदी फूलबारीमा काम गरिरहेकै बेलामा म बरण्डामा निस्केर रोजी दिदीको पछाडीको भाग हेर्दै थुक निल्दै बसिरहेको थिएँ, मेरो लाँडो हल्का ठन्केको थियो । म बरण्डामा बसेको आभास पाएपछी रोजी दिदीले फरक्क फर्केर मलाई हेर्दै मुस्कान छरिन्, दिदीको ओंठको सुन्तला रंगको लिपस्टिकले मेरो लाँडो मोहित हुन थालेको थियो । मैले रोजी दिदीलाई सोधें “दिदी केहि हेल्प चाहियो भने भन्नुस् है ?” दिदी केहि नबोली निकैबेर काम गरिरहिन र म उसको पृष्ठ भागमा थुक निल्दै नै रहें । दिदीले फूलको काम सकेर धारामा हात धुनुभयो अनि मतिर फर्केर भन्नुभयो “भाई यो दुईटा गमला माथी टि.भी. कोठामा लगिदेउ न है ?” अनि आफैं अर्को एउटा गमला बोकेर माथी उक्लिनुभयो मैले पनि पालैपालो गरेर दुवै गमला माथी लगिदिएँ, गमला स्टुलमा राखेर फर्कने बेलामा रोजी दिदीले आवाज दिदैं भनिन् “बस भाई ! अब चिया पिएर जाउला नि के काम नै होला र ?” केहि छिनमा र