Skip to main content

साथीको बहिनीलाई उसैको खाटमा नाङ्गै चिक्दा




दाई दाई भन्दै उ लपक्कै टाँसिन आई। काठमाडौं आउँदा गाउँमा उ सानै थिइ। स्कुल सकेर ‌‌‍+2 पढ्न काठमाडौँ आएकी उसका छातीमा जवानी छताछुल्ल भएको थियो। लपक्कै टाँसिन आएकी उसको बैँसको बासनाले म त्यसै मन्त्रमुग्ध भएछु। माथी कुर्ता अनि टाइट लेगिङ्स लगाएकी उसको घाँटी तल छाती माथी चिल्ला छालाले आङै सिरिङ्ग भयो। च्याप्प समातौं ज
स्तो। तर सबैको अगाडी त्यसो गर्न नमिल्ने। तर उसका ती ठूला भएका दुधले भने लाडो ठनक्कै पार्यो। 

'एक्लै पारेर यसको पुति चिक्नुपर्छ।' मनमनै भने।

उ साथीकी बहिनी थिइ। खुलेआम जिस्काउन नहुने। त्यहि माथी दाई भन्थी। आफुलाई भने उसका थाई मनपर्ने। सलक्क परेरको खुट्टा, चिल्ला मोटा साँप्रा। उ कहिले काँही हाफ पाइन्टमा आउँथी। समिज मात्र लगाएर मेरो लाडो ठन्काएर मात्र जान्थी।

दिन बित्दै गए। म साथीकोमा जाने गर्थे। तर सधै साथी पनि हुने हुँदा उसको बहिनीलाई मात्र भेट्दिनथे। उसको नाम सारिका थियो। एक दिन अलि बेलुका बाटो परेकाले बियर खान साथी बोलाउन कोठामा पसे। उ घर गएको रहेछ, बहिनी एक्लै कोठामा छोडेर।

'भोली फर्कनुहुन्छ।', सारिकाले भनी, 'तपाई आउँदै आउनुहुन्न, कहिले काँही आएर गइहाल्नुहुन्छ, चिया खाने?' उसले एकै वाक्यमा कुरा सकि। 

'पकाउँछौ? पकाउने भए खाइहाल्छु नि, त्यो पनि तिमीले पकाको', मख्ख पर्दै उ किचन तिर छिरि। उसको पुठ्ठो हेर्दै पछिपछि छिरे। आज एक्लै भएर होला शरिरमा खासै कपडा थिएन। सानो टाइट कट्टु अनि ब्रा भन्दा अलिक ठूलो टप, मात्र त्यतिमा निकै सेक्सी भएर बसेकी रहिछ।

उ चिया पकाउन लागि। यता उता चल्दा स्तन हल्लिएको प्रष्ट देखिन्थ्यो। मेरो ध्यान एकटकले उसका अर्धनग्न शरिरमा थिए। चिया पकाइ, कपमा हालेर लिएर आउँदा उसले मेरो नजरको ख्याल गरिछ क्यार, उसले भनिहाली 'के हो दाई खुब चाख दिएर हेर्नुभएको छ त?'

मस्किदैँ भनेको सुनेपछि झसङ्ग भए। तर सम्हालिदै भने, 'तिमी त तरुणी भएछौ।' 

उ लाजले रातै भई, 'अँ तपाई पनि के के भन्नु हुन्छ। नचाहिने कुरा।' उसले जवाफ फर्काई।

जवाफ दिन नपाउँदै उसले फेरी थपी, 'आज खाना खाएर जानु, म एक्लै छु, एक्लै भएको बेला खाना बनाउन अल्छि लाग्छ, तपाई हुनुभयो भने पकाउँछु।' 

झट्ट विचार आयो, अनि मैले भने, 'आज वाइन पिउने भए मात्र खाना खान्छु।' 

'धत् हुन्न, मैले अहिले सम्म खाएको छैन त्यस्तो', उसले सहजै जवाफ दिएको देखेर झन् आँट आयो। 'ल जाम हिड अहिले किन्न।' चिया खाइसकेर म उठे, उसले हुन्न हुन्न भन्न थाली। मैले आज एक दिन त हो, कति तिम्रो दाईसंग मात्र खाने त, आज तिमी र म खाने के, भन्दै फकाउन थाले। ल लुगा लगाउन बाहिर जाने भनी म अर्को रुममा गइदिएँ।

वाइन र केही खानेकुरा किनेर फर्केपछि लुगा फेरेर बसी। हाम्रो सानो पार्टी सुरु भयो। उसलाई धेरै हाल्दै पिउँदै गएँ। उसलाई छिट्टै रक्सीको मात लाग्दै गयो। हामी सामान्य गफ गाफ गर्दै थियौं। 'तिमी कस्तो सेक्सी देखिएको छौ आज।' जे पर्ला पर्ला भने कुरा निकालिहाले।

'बहिनीसंग यस्तो नचाहिने कुरा गर्ने हो?', उसले ठूला आखा बनाएर अलि रिसाएझै गरि भनी।

'खै खै कत्रो छ?' छोटा लुगामा अगाडी बसेकी, रक्सीले रातो भएकी उसको स्तन च्याप्पै समाते। 
'के गर्नु भ'को यस्तो?', उसले हातले मेरो हात झट्कारी।
'लौ तिमीले गरेको छैनौ र अहिलेसम्म?' हातले फेरी उसको स्तन समाते।
उ लजाएकी थिए, संगै रिसले चुर देखिन्थि। तर यो पटक केही गरिन। उसको स्तन मुसार्न थाले। उ आंखा चिम्लेर आनन्द पो लिन लागि। रक्सीले कस्तो काम गर्ने, मनमनै सोच्दै थिए। 

भुँईमा बसेको हामी, उसलाई उठाएर खाटमा राखे। एक हातले उसको स्तन माड्दै टङकिस गर्दा उ सिथिल भइसकेकी थिइ। माथी लगाएको त्यो एकसरो कपडा खोलीदिए। उसका ती पुट्ट चिल्ला स्तनलाई चुस्न थाले। उ लामो लामो स्वास लिन थाली। उ तल म माथी। लाडो ठन्केर उसको जाँघमा दवाद दिदै थियो। सानो कट्टु लगाएकी उसको कट्टु भित्र हात हाले। 

'हुन्न' उ एक्कासी झट्किइ। च्याप्प समातेर उसका स्तन मज्जाले माडे। 'दाई दुख्यो, छोडिदिनुस् न' उ आत्तिन थाली। 'नकराई बस न मज्जा आउँछ एक छिनमा' म फुल्याउन थाले। उसको मुड पुरै चेन्ज भएछ, पटक्कै मान्न छोडी। दुई हात पछाडी लगेर समाते अनि अर्को हातले कट्टु खोली दिए। उ चल्न थाली। फेरी सुताएर टङकिस गर्न थालेपछि शान्त भई, बिस्तारै लाडो उसको पानी पानी भएको पुतीमा छिराउन खोजेको टाइट रहेछ। भर्जिन सारिकाको  'ऐया ऐया' ले झनै उत्तेजित हुँदै थिए। बलै ठले, उ जोडले कराई। साथीको बहिनीलाई मस्त उसैको खाटमा चिक्न थाले। उ दुख्यो दुख्यो भन्दै थिए। म सकेको बलले उसको पुतीमा जोड दिदै गए। एकछिन पछि मज्जा आएछ क्यार, 'अह अह' गर्न लागि। उसका दुध माड्दै पुतिमा चिक्दै गए। निकै बेरको घम्साघम्सी पछि काम सकियो। उसको दुध भरि सेतै हुने गरी झारेपछि महिनौ दिनको प्यास मेटियो। त्यो दिन रात भरी गरम कि गरम भन्दै सारिक नै अगाडी सरी। बिहान छर्लङ्ग हुनेजेल सम्म रातभरी उसलाई चिके ।

Comments

Popular posts from this blog

के मेरो पुती बुडाले मात्र चिक्न पाउन्छ?

बैनिले सोधिन मार्मिक प्रश्नन "के मेरो पुती बुडाले मात्र चिक्न पाउन्छ - के चिक्दा गुला पनि भित्र छिर्छ " ४ वर्ष अघि देखेको थिए उसलाई, एकदिन फोन बज्यो। ‘दाइ मलाई लिन आउनुस् न’, उसले भनी। मैले चिनिन। ‘को हो तिमी?’ मैले सोधे। ‘पूर्णिमा हो के दाइ म!’, उसले भनी। केही बेर अकमक्क परेपछि बल्ल चिने। ‘ल त्यही बसिराख म लिन आउँछू।’, म बाइकमा हुँइकिए। उसको घर पुगे। आगनको डिलमा एउटी तरूणी बसेकी थिइ। निलो जिन्स र सेतो टिसर्ट शरीरमा टाइट थियो। उसको छाती र पूठोको पुष्ट्याइ प्रश्ट देखिन्थ्यो। उसको अनुहारमा बैसंको चञ्चलता थियो। सायद यो उमेरमा उसलाई कस्तो लुगा लगाउँदा कस्तो प्रभाव पार्न सकिन्छ भन्ने थाहा थिएन। निडर बन्ने उमेर हुँदो हो। उसलाइ बाइकको पछाडी राखेर म घर फर्किए। घर आएर केही बेर गफ गरेपछि नै थाहा पाए कि पूर्णिमा जस्तो केटी मैले भेटेको थिइन। हरेक विषयमा उ गफ गर्न सक्ने रहिछे। मैले भेटेको यो उमेरका केटीहरु यस्ता थिएनन्। मुख चुच्चो बनाएर सेल्फी खिच्ने बाहेक अरु ढंगले दिमागी विकास भएको छनक आउँथेन। तर यो केटी त साह्रै फरवार्ड रहिछे। उसको कौतुहलताले भरीएका प्रश्नको जवाफ दिदै म उसंग गफिदै

एकचोटी हासौ है 18+

 १४ बर्षको केटो कण्डम किन्न गयो उस्लाई देख्नेबित्तिकै काउन्टरमा भएकी केटीले था पाइहाली कि केटो पहिलोचोटि कन्डम किन्न आको हो भनेर अनी कन्डम दिदै सोधी: लगाउन आउछ? केटा: आउँदैन यो फर्स्ट टाइम हो  अनी केटीले कण्डमलाई प्याकेटबाट झिकेर आफ्नो बुढी औलामा मज्जाले हालेर देखाउदै भनी:"हो एसरी लाउनुपर्छ अनी लाउदाखेरी टाइट हुनुपर्छ, फुट्नुहुदैन"  केटा अझै confused थियो यो देखेर केटीले उस्लाई भित्र अर्को कोठामा लिएर गै अनी आफ्नो टि सर्ट,ब्रा,स्कर्ट,पेन्टी सबै खोलेर पल्टिदै भनी: केइ अनुभव भयो?  केटाले टाउको हल्लाएर भयो भन्यो अनी केटीले भनी:"लु अब छिटो कन्डम लाएर कामकुरो शुरु गरिहाल हामीसग धेर टाइम छैन" अनी केटोले पनि उत्तेजित हुँदै केटीलाई बजायो  पहिलोचोटि गरेको, केटोको माल एकैछिनमा झर्यो केटीले उठेर केटालाई हेर्दै भनी: "कन्डम लाएनौ कि क्या हो? चिप्लो चिप्लो अनी तातो हुँदैछ त" केटा: "किन नलाउने? लाए नि नपत्याए यि या हेर्नुस् न!" भन्दै बुढी औंला देखायो जहाँ उस्ले कन्डम लाएको थियो  केटी:(रिसाउदै) बजिया असत्ती... तेरो ला*मा स्याउस्याउती किरा परि जावोस्

पारिवारिक चिकाई बहिनी चिकुवा: पालो रोजी दिदीको

पारिवारिक चिकाई बहिनी चिकुवा: पालो रोजी दिदीको एक दिन दिउँसो रचना स्कूलबाट पिकनिक गएकी हुनाले बेलुका ढिलै आउने वाला थिई, हुमा साथीकोमा जान्छु भनेर निस्केकी थिई, लाहुरे बा त प्रायः दिउँसोको समयमा घरमै बस्दैनथे । रोजी दिदी फूलबारीमा काम गरिरहेकै बेलामा म बरण्डामा निस्केर रोजी दिदीको पछाडीको भाग हेर्दै थुक निल्दै बसिरहेको थिएँ, मेरो लाँडो हल्का ठन्केको थियो । म बरण्डामा बसेको आभास पाएपछी रोजी दिदीले फरक्क फर्केर मलाई हेर्दै मुस्कान छरिन्, दिदीको ओंठको सुन्तला रंगको लिपस्टिकले मेरो लाँडो मोहित हुन थालेको थियो । मैले रोजी दिदीलाई सोधें “दिदी केहि हेल्प चाहियो भने भन्नुस् है ?” दिदी केहि नबोली निकैबेर काम गरिरहिन र म उसको पृष्ठ भागमा थुक निल्दै नै रहें । दिदीले फूलको काम सकेर धारामा हात धुनुभयो अनि मतिर फर्केर भन्नुभयो “भाई यो दुईटा गमला माथी टि.भी. कोठामा लगिदेउ न है ?” अनि आफैं अर्को एउटा गमला बोकेर माथी उक्लिनुभयो मैले पनि पालैपालो गरेर दुवै गमला माथी लगिदिएँ, गमला स्टुलमा राखेर फर्कने बेलामा रोजी दिदीले आवाज दिदैं भनिन् “बस भाई ! अब चिया पिएर जाउला नि के काम नै होला र ?” केहि छिनमा र