Skip to main content

Romance with girl i meet in swimming pool . Nepali sex story


hey. i m aryan, ma chai swimming vane paxi ekdamai excited hune pailai dekhi. school ma pani swimming sikauthyo friday tira.
ani pailai dekhi ako swimming khelna. tei vayyerra garmi ayo ki mata harek week friday swimming janthye sathi haru sanga. koi
vayena vane eklai pani janthye. gayera khelthye authye eklai malai kei matlab lagthyena. tyo din chai mero luck lageko thyo
jasto lagyo. tehi vayera maile shreya lai vete. shreya pani eklai swimming garna aki raixe. bikini ma thi tyo feri. kasto sexy
dekheko thyo. malai chai ati nai sexy lagyo. hunta teslai teha sabaile herinai rako thyo. maile chai badi attention dirako thye
uslai. kasto sexy figure thyo ani ati nai sexy pani dekhirako thyo. shreya lai swimming ramro sanga audaina raicha. ani actually
tyo din ma pani eklai nai thye.shreya ko chai dherai friend haru chaina raixa tehi vayera eklai auda raixha paryae jaso. ma chai
aba sathi haru manena vane eklai pani authye a ba kasailai kurne baani thyena mero chai. shreya lai ni ki partner vaidye sajilo
hunxa vanera basirako raicha. ani ma afai boleko ni thyena. usle afaile start garyo. mero najik ayo hey vandai. maile hello vane
timi pani yah eklai ho vanyo. ah eklai ho vandye. ani tes paxi hami ekxin guff gardai baseu.

usle ni friend haru xaina tehi vayera ekklai vayeko kura vani. ani guff garisaek paxi maile uslai swimming sikaidiye. uslaiauna
ta audo rahexha tara ramro sanga chai audaina raicha. maile help gardye. lastai ramailo vayo. swimming sikauda ta usko mathi ko part
ma pani touch vkao thhyo kati choti ta. aba usle ta kei vanena vane ma chai kina sorry vanne ni vandai maile ni tha navayeko jasari
usko mathi part chudai base. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
kya majja ako thyo. u pani hasdai malai angalo haldai sikirako thyo. arule ta hami couple hola vanthaneko hola. aba malai ta
j soche ni baal thyena. keti le nai esto invitation diye paxi ta kun chai keta le nai vanxa ra. teha paxi majjale sikaidye. ani
2hours jati paxi hami teha bata niskeu.ma ni bike ma ako thye. shreya pani scooty ma ako thhyo. usle timro number deu na vanyo.
ani hamile number exchange gareu. ghar gaye. call garau ki nagaru jasto lageko thyo. ghar pugeu vanera maile msg gare ah puge timi
pugeu ?? vanera reply garyo. ah puge vane. msg ma paisa janxa vnaera hamile viber ma kura garna start gareu. ani tyo din ta nikai
lamo kura va yo.

2nd din dekhi ta hamro continuously kura vayo. aune week ko friday feri swimming jane plan vayo. hami swimming gayeu. duijana
matrai. tyo din ta aba chinisakeko theu. majjale sikaidye. maile ni usko sexy body lai touch gardai grab gardai sikaidye. mathi
pani kati choti touch vako thyo. tara shreya le kei pani garena. la thik cha sayad u pani ma ma interested cha vanera bujhe maile.
malai ta dekhne bitikai chwakh lageko thyo. usanga dherai kura vaisake paxi ta hami baira tirai ni vetna thaleu. usle malai sodheko
thyo gf cha ki xaina vanera. mero ta thyena. usko ni thyena vannhyo. thyenata hola ni .. natra vako vaye masanga kina etro time spent
garthyo ra. ani hami vet ghat ni vayo. usko ghar ko barema chai usle malai kehi pani vaneko thyena. ekdin usle malai ghar ma auu
timlai special invitation cha vanera vanyo. ma pani tyo din ta ekdam hero vayera perfume lagayera gaye. timro mom dad hudaina vanda
ta aha hunuhunna. mom dad business ko kaam le baira hongkong janu vayeko xa vanyo. hune khane kai chori raicha vane thapaye. tehi vayera
eklai eklai hidda raichca.

ghar gaye ma. raati ko 7baje bolako thhyo. ma ghar farkinxu hola vanthaneko thye. tara farkina sakina. ghar gako. ghar pani sahi raixha
usko ta. eklai basda raixa. khana pakaune aimai thyo. ma puge paxi khana pakayera hidyo teha bata. shreya eklai raixa. mamile sodhe
timi eklai hunxau vanda. ah mata praye eklai hunxu mom dad praye ta bairai hunxa. timi ni jau vanda. malai jana manlagdaina. vanera vanyo.
ani thikai xa vnae. khana khayeu. halka drinks gareu. ma ghar jana lagda usle malai rokyo. najau vanyo. ghar ma fone garera aja audaina
vanana vanyo. ussle malai tanera kiss garyo. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jaba tyo kiss paye. tes paxi ta ma makhai pare. malai control ni garna manena. maile usko kammar grab garera kiss gare aaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
i love you vannai parena ha mile. etikai hamro romance start vayo. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. tespaxi kiss gardai hami usko
bedroom ma gayeu.lichik lichik thyo bed ni.a hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
i grabbed her boobs aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
aba ta k control garnu jasto lagyo. usle pani gara vanera vannyo. tespaxi ta esto josh ayo. duitai naked vaisakeko theu. maile usko
pussy ekxinn chalaidye chirauna sajilo hosh vanerra. jaba usko pussy wet vayo maile hale vitra aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vitra halidiye lado aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tyo chirauda ta esto majj ayao ni aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maile sex chai first time nai gareko ho. romance chalne sabai
chai gariskaeko thye.aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa chirayera jaba i started fucking her aaaaaaaaaaaa damn esto majja ako thyo…..
ati ko ni ati majja ako thyo. tyo night ma uskai ghar ma base. we had a sex for 3times. bihana ma ghar gaye.

Comments

Popular posts from this blog

के मेरो पुती बुडाले मात्र चिक्न पाउन्छ?

बैनिले सोधिन मार्मिक प्रश्नन "के मेरो पुती बुडाले मात्र चिक्न पाउन्छ - के चिक्दा गुला पनि भित्र छिर्छ " ४ वर्ष अघि देखेको थिए उसलाई, एकदिन फोन बज्यो। ‘दाइ मलाई लिन आउनुस् न’, उसले भनी। मैले चिनिन। ‘को हो तिमी?’ मैले सोधे। ‘पूर्णिमा हो के दाइ म!’, उसले भनी। केही बेर अकमक्क परेपछि बल्ल चिने। ‘ल त्यही बसिराख म लिन आउँछू।’, म बाइकमा हुँइकिए। उसको घर पुगे। आगनको डिलमा एउटी तरूणी बसेकी थिइ। निलो जिन्स र सेतो टिसर्ट शरीरमा टाइट थियो। उसको छाती र पूठोको पुष्ट्याइ प्रश्ट देखिन्थ्यो। उसको अनुहारमा बैसंको चञ्चलता थियो। सायद यो उमेरमा उसलाई कस्तो लुगा लगाउँदा कस्तो प्रभाव पार्न सकिन्छ भन्ने थाहा थिएन। निडर बन्ने उमेर हुँदो हो। उसलाइ बाइकको पछाडी राखेर म घर फर्किए। घर आएर केही बेर गफ गरेपछि नै थाहा पाए कि पूर्णिमा जस्तो केटी मैले भेटेको थिइन। हरेक विषयमा उ गफ गर्न सक्ने रहिछे। मैले भेटेको यो उमेरका केटीहरु यस्ता थिएनन्। मुख चुच्चो बनाएर सेल्फी खिच्ने बाहेक अरु ढंगले दिमागी विकास भएको छनक आउँथेन। तर यो केटी त साह्रै फरवार्ड रहिछे। उसको कौतुहलताले भरीएका प्रश्नको जवाफ दिदै म उसंग गफिदै

एकचोटी हासौ है 18+

 १४ बर्षको केटो कण्डम किन्न गयो उस्लाई देख्नेबित्तिकै काउन्टरमा भएकी केटीले था पाइहाली कि केटो पहिलोचोटि कन्डम किन्न आको हो भनेर अनी कन्डम दिदै सोधी: लगाउन आउछ? केटा: आउँदैन यो फर्स्ट टाइम हो  अनी केटीले कण्डमलाई प्याकेटबाट झिकेर आफ्नो बुढी औलामा मज्जाले हालेर देखाउदै भनी:"हो एसरी लाउनुपर्छ अनी लाउदाखेरी टाइट हुनुपर्छ, फुट्नुहुदैन"  केटा अझै confused थियो यो देखेर केटीले उस्लाई भित्र अर्को कोठामा लिएर गै अनी आफ्नो टि सर्ट,ब्रा,स्कर्ट,पेन्टी सबै खोलेर पल्टिदै भनी: केइ अनुभव भयो?  केटाले टाउको हल्लाएर भयो भन्यो अनी केटीले भनी:"लु अब छिटो कन्डम लाएर कामकुरो शुरु गरिहाल हामीसग धेर टाइम छैन" अनी केटोले पनि उत्तेजित हुँदै केटीलाई बजायो  पहिलोचोटि गरेको, केटोको माल एकैछिनमा झर्यो केटीले उठेर केटालाई हेर्दै भनी: "कन्डम लाएनौ कि क्या हो? चिप्लो चिप्लो अनी तातो हुँदैछ त" केटा: "किन नलाउने? लाए नि नपत्याए यि या हेर्नुस् न!" भन्दै बुढी औंला देखायो जहाँ उस्ले कन्डम लाएको थियो  केटी:(रिसाउदै) बजिया असत्ती... तेरो ला*मा स्याउस्याउती किरा परि जावोस्

पारिवारिक चिकाई बहिनी चिकुवा: पालो रोजी दिदीको

पारिवारिक चिकाई बहिनी चिकुवा: पालो रोजी दिदीको एक दिन दिउँसो रचना स्कूलबाट पिकनिक गएकी हुनाले बेलुका ढिलै आउने वाला थिई, हुमा साथीकोमा जान्छु भनेर निस्केकी थिई, लाहुरे बा त प्रायः दिउँसोको समयमा घरमै बस्दैनथे । रोजी दिदी फूलबारीमा काम गरिरहेकै बेलामा म बरण्डामा निस्केर रोजी दिदीको पछाडीको भाग हेर्दै थुक निल्दै बसिरहेको थिएँ, मेरो लाँडो हल्का ठन्केको थियो । म बरण्डामा बसेको आभास पाएपछी रोजी दिदीले फरक्क फर्केर मलाई हेर्दै मुस्कान छरिन्, दिदीको ओंठको सुन्तला रंगको लिपस्टिकले मेरो लाँडो मोहित हुन थालेको थियो । मैले रोजी दिदीलाई सोधें “दिदी केहि हेल्प चाहियो भने भन्नुस् है ?” दिदी केहि नबोली निकैबेर काम गरिरहिन र म उसको पृष्ठ भागमा थुक निल्दै नै रहें । दिदीले फूलको काम सकेर धारामा हात धुनुभयो अनि मतिर फर्केर भन्नुभयो “भाई यो दुईटा गमला माथी टि.भी. कोठामा लगिदेउ न है ?” अनि आफैं अर्को एउटा गमला बोकेर माथी उक्लिनुभयो मैले पनि पालैपालो गरेर दुवै गमला माथी लगिदिएँ, गमला स्टुलमा राखेर फर्कने बेलामा रोजी दिदीले आवाज दिदैं भनिन् “बस भाई ! अब चिया पिएर जाउला नि के काम नै होला र ?” केहि छिनमा र