Skip to main content

Banging sixteen


Kura khaha bata garu ??? ahile samjhanda ni garo huncha jyan tatiyar "  dubai bata dasai ma ghar gako dasai ko vela ! Gadi milanu garo jhapa janu " ktm ma didi lai bas ko tikat granu vaneko huncha vanu vayo "  duka vayar fulpati ko din ktm puge " didi haru ta kam le pahile jhapa janu vayo " airpot ma chori prane fuchi malai linu aako thiyo "  chori prane nita " sani patali majaki 17 brasha ko " hami airpot bat ghar tira lagu nepal tar puganu vanda pahile basprak ma fuchi le vano dada yaha tikat vanu va cha didi le " tyaha gayar bujheko sabai pyak cha yhaha vaneko gadi voli matra jancha tyo ni thaha chaina jhapa bat bas aako chaina vancha " didi lai call gareko ghar ma basna ali pachi aau vannu vayo " tar fuchi ko ghar ni jhapa " feri mero baba mamu ni jhapa manlagena ani ghar pugera khana khayar feri balaju hide " bala bala tikat milyo tyo pani bonat ma basera janu prane nita lai call garera vaneko dada huncha jau vano " ghar pugera  redy vayar ghar vanda garera jhapa ko lagi basprak  hideu " bas ko bonat ma basera rat bato ma khana khayar feri bas gudo basnu garo thiyo " sano jyan sano badi va nita mero khakha ma dalkiyo " ma bonat ma baser rat bitdai thiyo " tyatikai nidauna khojadai ke granu garo thiyo " ali pachi ta fuchi nita le mero mal ma hat lagayar mero chati ma sirani layar nidayo " ke kam m 24 brash ko thito mal ta fulera goban sap jasto vayo " bati off thiyo adero  " mero palo ni nita ko pachadi hat lagera chak ma rakhe patalo chillo sanu va ni tato " hami le eauta sano balngket odeko thiyo " chak bata hat hatayar kum ma lage " ani bistar dud ma hat chiraya  sano vani tato majhako bistar hat gumako nita le chyap angalo maro " rat tyasari bito bihani hami itahari pugda " vano dada bhathroom jane " maile khalasi lai sodera dekhay " tar  fuchi ta pahile pasal tira lagi maile khaha gako vaneko hasi matra " feri sodeko pyt linu vancha " o k maile bujhe " hami ghar puger khana khayar sabai le vano thakeko hola aram gar " room ma pugera sutanu khojchu rati ko yad le nid nai aayana "  mal ma hat rakhera sute nid khulo uthera hat mukha duya " fuchi malai herdai muskuraucha sano jan patali " ramro lagnu thalo beluki malai fuchi le vano dada gumera aauna hami yaso chok tira gumanu nskeko shathi haru le gidi garo " fuchi lai ghar janu vane ani shathi haru sita  pati granu thale ghar bata call aayo mamu le rati kata ho ghar aaija vanu vayo " ma shathi haru sita chu aauchu vane " rat ko 11 baje ghar puge fuchi le ghar ko get kholi " sabai suti saknu va thiyo " fuchi lai tala bat mathi samahere sexy hafpenra tisart ma thi tala puka thiyo yo ke vanera hat le chuko chi yo pyat lagako ni vani " vayana vaneko khaha hunu 3,, 4 din lagcha vani " room tira gako khana dada vani nkhane vandai room tira lage " vare fuchi khana liyar room ma aayo " khana vaneko jabarjasti  aafai khuyo " pani piyar dalkeko nidaychu " thaha vayana " rati 2 baje tira nid khulo fuchi ta malai angalo marera khuta bokayar suteko rahecha ma sita " mamu baba tala sutthiyo mathi m matra "  kasai lai kehi thaha huna thiyo " mero palo fuchi lai angalo marera khuta bokako  uta ma sita tasinu aayo " feri bistar otha ma kis gradai chak ma hat haleko seuuuuuuofff gradai lamo sas feri " bistari tisat kholeko rato bra  halka mero mukha lageko fuchi le ta mero kapal samater tanu ohh muuuuu ufffff gradai dali " bobs ma mero mukha " jiu sanu vani saro majako thiyo " ke vo vaneko m hajur lai maya grachu vandai kis gari " mero pali mukha ma tang kiss garko us le ta mero jibro lammmn lammmm suchi muuu hooo yaaaaa lupt lupt gradai bistari happent kholi deko  kalo penti vitra pyat lako halka chuko chi aaju nchunu fhor cha vani " man le manena sabai kholera hat le chalanu thale fuchi malai angalera ohhh muuuuuuu oufofffffff seeeeeeee oh gradai karaya " maile sode pahile pani gareko vaneko nai chaina dada hajur sita granu man cha malai vani "  mero ni kapada kholera fyale mero mal smatera khelaudai  swwwww swwwww ohhhhh dada dada love yoh bani " bistari put lado lagera jodeko  mins ko khun ra pani le garea tayt hudai bistari gusaud gaya fuchi malai angalera ohhhhhh godd ohhhhmuuuuuuu suuu grad thi mamu baba tala ko rom ma hami lai sunne kohibthiya " bistar bistari sabai chiro mal " pyat pyat pyat pyat pyyta chuk chu kchu  fuchi ko ohhhh muuuuuu yaaaaa dada ple ple " sanu thiyo tar saro sexy feri uthayar bokera lam lam lam deko fuchi ohhhh maaaa love you bandai chak uthai uthai hallinu thali " jarnu lageko thiyo dada ple bahira fyalnu ahile vitra hudaina vani " bahira nikalera fyaleko " fuchi le angale ohhhh rajaaaa mero love vandai angali " tyo rat dekhi dubai nfrakinjeli fuchi lai gare majjale.

Comments

Popular posts from this blog

के मेरो पुती बुडाले मात्र चिक्न पाउन्छ?

बैनिले सोधिन मार्मिक प्रश्नन "के मेरो पुती बुडाले मात्र चिक्न पाउन्छ - के चिक्दा गुला पनि भित्र छिर्छ " ४ वर्ष अघि देखेको थिए उसलाई, एकदिन फोन बज्यो। ‘दाइ मलाई लिन आउनुस् न’, उसले भनी। मैले चिनिन। ‘को हो तिमी?’ मैले सोधे। ‘पूर्णिमा हो के दाइ म!’, उसले भनी। केही बेर अकमक्क परेपछि बल्ल चिने। ‘ल त्यही बसिराख म लिन आउँछू।’, म बाइकमा हुँइकिए। उसको घर पुगे। आगनको डिलमा एउटी तरूणी बसेकी थिइ। निलो जिन्स र सेतो टिसर्ट शरीरमा टाइट थियो। उसको छाती र पूठोको पुष्ट्याइ प्रश्ट देखिन्थ्यो। उसको अनुहारमा बैसंको चञ्चलता थियो। सायद यो उमेरमा उसलाई कस्तो लुगा लगाउँदा कस्तो प्रभाव पार्न सकिन्छ भन्ने थाहा थिएन। निडर बन्ने उमेर हुँदो हो। उसलाइ बाइकको पछाडी राखेर म घर फर्किए। घर आएर केही बेर गफ गरेपछि नै थाहा पाए कि पूर्णिमा जस्तो केटी मैले भेटेको थिइन। हरेक विषयमा उ गफ गर्न सक्ने रहिछे। मैले भेटेको यो उमेरका केटीहरु यस्ता थिएनन्। मुख चुच्चो बनाएर सेल्फी खिच्ने बाहेक अरु ढंगले दिमागी विकास भएको छनक आउँथेन। तर यो केटी त साह्रै फरवार्ड रहिछे। उसको कौतुहलताले भरीएका प्रश्नको जवाफ दिदै म उसंग गफिदै

एकचोटी हासौ है 18+

 १४ बर्षको केटो कण्डम किन्न गयो उस्लाई देख्नेबित्तिकै काउन्टरमा भएकी केटीले था पाइहाली कि केटो पहिलोचोटि कन्डम किन्न आको हो भनेर अनी कन्डम दिदै सोधी: लगाउन आउछ? केटा: आउँदैन यो फर्स्ट टाइम हो  अनी केटीले कण्डमलाई प्याकेटबाट झिकेर आफ्नो बुढी औलामा मज्जाले हालेर देखाउदै भनी:"हो एसरी लाउनुपर्छ अनी लाउदाखेरी टाइट हुनुपर्छ, फुट्नुहुदैन"  केटा अझै confused थियो यो देखेर केटीले उस्लाई भित्र अर्को कोठामा लिएर गै अनी आफ्नो टि सर्ट,ब्रा,स्कर्ट,पेन्टी सबै खोलेर पल्टिदै भनी: केइ अनुभव भयो?  केटाले टाउको हल्लाएर भयो भन्यो अनी केटीले भनी:"लु अब छिटो कन्डम लाएर कामकुरो शुरु गरिहाल हामीसग धेर टाइम छैन" अनी केटोले पनि उत्तेजित हुँदै केटीलाई बजायो  पहिलोचोटि गरेको, केटोको माल एकैछिनमा झर्यो केटीले उठेर केटालाई हेर्दै भनी: "कन्डम लाएनौ कि क्या हो? चिप्लो चिप्लो अनी तातो हुँदैछ त" केटा: "किन नलाउने? लाए नि नपत्याए यि या हेर्नुस् न!" भन्दै बुढी औंला देखायो जहाँ उस्ले कन्डम लाएको थियो  केटी:(रिसाउदै) बजिया असत्ती... तेरो ला*मा स्याउस्याउती किरा परि जावोस्

पारिवारिक चिकाई बहिनी चिकुवा: पालो रोजी दिदीको

पारिवारिक चिकाई बहिनी चिकुवा: पालो रोजी दिदीको एक दिन दिउँसो रचना स्कूलबाट पिकनिक गएकी हुनाले बेलुका ढिलै आउने वाला थिई, हुमा साथीकोमा जान्छु भनेर निस्केकी थिई, लाहुरे बा त प्रायः दिउँसोको समयमा घरमै बस्दैनथे । रोजी दिदी फूलबारीमा काम गरिरहेकै बेलामा म बरण्डामा निस्केर रोजी दिदीको पछाडीको भाग हेर्दै थुक निल्दै बसिरहेको थिएँ, मेरो लाँडो हल्का ठन्केको थियो । म बरण्डामा बसेको आभास पाएपछी रोजी दिदीले फरक्क फर्केर मलाई हेर्दै मुस्कान छरिन्, दिदीको ओंठको सुन्तला रंगको लिपस्टिकले मेरो लाँडो मोहित हुन थालेको थियो । मैले रोजी दिदीलाई सोधें “दिदी केहि हेल्प चाहियो भने भन्नुस् है ?” दिदी केहि नबोली निकैबेर काम गरिरहिन र म उसको पृष्ठ भागमा थुक निल्दै नै रहें । दिदीले फूलको काम सकेर धारामा हात धुनुभयो अनि मतिर फर्केर भन्नुभयो “भाई यो दुईटा गमला माथी टि.भी. कोठामा लगिदेउ न है ?” अनि आफैं अर्को एउटा गमला बोकेर माथी उक्लिनुभयो मैले पनि पालैपालो गरेर दुवै गमला माथी लगिदिएँ, गमला स्टुलमा राखेर फर्कने बेलामा रोजी दिदीले आवाज दिदैं भनिन् “बस भाई ! अब चिया पिएर जाउला नि के काम नै होला र ?” केहि छिनमा र